۷۰۹۶۳۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

افتتاحیه ۲۲۵ میلیون دلاری در انتظار محصول جدید مارول

خیز بلند «انتقام‌جویان» برای فتح گیشه

برآورد‌های اولیه نشان می‌دهد فیلم ابرقهرمانی «انتقامجویان: جنگ بی‌نهایت» جدیدترین محصول مشترک استودیوی مارول و دیزنی با ۲۲۵ میلیون دلار فروش افتتاحیه، رکورد تازه‌ای را در گیشه امریکای شمالی رقم خواهد زد.

آی ‌سینما: برآوردهای اولیه نشان می‌دهد فیلم ابرقهرمانی «انتقامجویان: جنگ بی‌نهایت» جدیدترین محصول مشترک استودیوی مارول و دیزنی با ۲۲۵ میلیون دلار فروش افتتاحیه، رکورد تازه‌ای را در گیشه امریکای شمالی رقم خواهد زد. اگر این پیش‌بینی رنگ واقعیت بگیرد، «جنگ بی‌نهایت» دومین رکورددار فروش افتتاحیه در گیشه سینماهای ایالات متحده و کانادا خواهد شد. در حال حاضر، «جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد» که سال ۲۰۱۵ روی پرده رفت، با کسب ۲۴۸ میلیون دلار درآمد در روزهای افتتاحیه پیشتاز است.

خیز بلند «انتقام‌جویان» برای فتح گیشه

فیلم اخیر «جنگ ستارگان» که با عنوان «آخرین جدای» در دسامبر 2017 در سینماهای امریکای شمالی به نمایش درآمد، به فروشی برابر با 220 میلیون دلار در روزهای افتتاحیه‌اش دست پیدا کرد.

«انتقامجویان: جنگ بی‌نهایت» (Avengers: Infinity War) فقط در پیش‌نمایش روز پنج‌شنبه موفق به کسب 39 میلیون دلار درآمد شد و در فهرست بهترین پیش‌فروش‌های تاریخ رتبه چهارم را به خود اختصاص داد. سه فیلمی که در رده‌های اول تا سوم این فهرست قرار دارند عبارتند از «جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد»، «جنگ ستارگان: آخرین جدای» و «هری پاتر و قدیسان مرگبار- بخش 2». این رقم در فروش اولین روز اکران گسترده فیلم در سینماهای امریکا لحاظ می‌شود.

فیلم جدید «انتقامجویان» به کارگردانی آنتونی و جو روسو (برادران روسو) از جمعه (27 آوریل) در بیش از 4400 سالن سینما در سراسر امریکای شمالی روی پرده رفت. کارشناسان گیشه فروش افتتاحیه این فیلم را بین 225 تا 245 میلیون دلار پیش‌بینی کرده‌اند و حتی احتمال می‌رود این رقم از مرز 250 میلیون دلار هم عبور کند.

علاوه بر استقبال سینماروهای امریکا، فیلم جدید «انتقامجویان» در بازار بین‌المللی نیز با اقبال گسترده روبه‌رو شده است. این فیلم ابرقهرمانی در 43 منطقه دنیا -خارج از امریکای شمالی- به نمایش درآمده و طی دو روز نخست اکرانش بیش از 95 میلیون دلار فروش کرده است.

در حال حاضر، پنج فیلم امریکایی شامل «نیرو برمی‌خیزد»، «آخرین جدای»، «دنیای ژوراسیک»، «انتقامجویان» و «پلنگ سیاه» با بیش از 200 میلیون دلار فروش افتتاحیه، رکورددار گیشه امریکا در تمام دوران‌ها هستند. اگر فروش «جنگ بی‌نهایت» از مرز دویست میلیون دلار عبور کند، ششمین فیلمی در کل تاریخ گیشه امریکا خواهد بود که موفق شده طی روزهای افتتاحیه‌اش این میزان درآمد کسب کند.

از طرفی، مدت زمان «جنگ بی‌نهایت» دو ساعت و 36 دقیقه اعلام شده که به تبع آن، تعداد دفعات نمایش فیلم در هر روز محدود خواهد شد. داستان فیلم دو سال بعد از وقایع «کاپیتان امریکا: جنگ داخلی» رخ می‌دهد و انتقامجویان و نگهبانان کهکشان با هم متحد می‌شوند تا تانوس شیطان را از تخت فرمانروایی بین کهکشانی به زیر بکشند.

از جمله سرشناس‌ترین چهره‌های این فیلم پربازیگر می‌توان به رابرت دونی جونیور (مرد آهنی)، کریس همزورث (ثور)، کریس ایونز (کاپیتان امریکا)، اسکارلت جوهانسن (بیوه سیاه)، چادویک بوسمن (پلنگ سیاه)، کریس پرت (استارلرد)، بندیکت کامبربچ (دکتر استرنج) و مارک رافالو در نقش هالک اشاره کرد. برادران روسو ساخته جدیدشان را بر اساس فیلمنامه مشترک کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی کارگردانی کرده‌اند.

«جنگ بی‌نهایت» نوزدهمین فیلمی است که در پروژه بلند مدت «جهان سینمایی مارول» تهیه و تولید می‌شود. بودجه تقریبی این محصول بین سی‌صد تا چهارصد میلیون دلار برآورد شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج