۷۰۹۶۳۵
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

جزییات جدید از طرح ترافیک تهران

مشاور اطلاع رسانی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از بررسی فاز اول مدارک خبرنگاران برای دریافت سهمیه طرح ترافیک خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: مشاور اطلاع رسانی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از بررسی فاز اول مدارک خبرنگاران برای دریافت سهمیه طرح ترافیک خبر داد.

علی پیرحسین لو با اعلام خبر بررسی مدارک ارسال شده برای دریافت سهمیه طرح ترافیک ویژه خبرنگاران، گفت: بر اساس مصوبه شورای شهر تهران عکاسان خبری، روزنامه نگاران و خبرنگاران می‌توانند در قالب سهمیه موارد خاص از تخفیف ۹۰ درصدی سهمیه طرح ترافیک استفاده کنند.

وی با بیان اینکه از خبرنگاران، روزنامه نگاران و عکاسان خبری درخواست شد که در سامانه my.tehran.ir ثبت نام کرده و مدارک خود را ارسال کنند، گفت: تا امروز حدود ۴۵۰۰ نفر در این قالب ثبت نام کردند.

مشاور اطلاع رسانی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه تمام مدارک افراد به غیر از مدارکی که طی ۲۴ ساعت اخیر ارسال شده، بررسی شده است، گفت: از مجموع تعداد افرادی که مدارک ارسال کرده‌اند، حدود ۲۰۰ نفر تقاضای خود را پس گرفته و یا مدرکی ارسال نکرده بودند و حدود ۱۰۰ نفر هم غیرخبرنگار بودند که آثار متعلق به افراد غیر را ارسال کردند.

پیرحسین لو با بیان اینکه نکته قابل توجه این است که در جمع متقاضایان ۱۹۰۰ نفر کسانی هستند که امسال برای اولین بار درخواست سهمیه در قالب سهمیه خبرنگاری داده‌اند، گفت: از کل تقاضاها نزدیک به ۲۰۰۰ تقاضا مدارکشان کامل بود و مابقی نقص مدرک داشتند.

وی با بیان اینکه در کل حجم متقاضیان طرح ترافیک خبرنگاری نسبت به سال گذشته ۳۰۰۰ نفر کاهش یافته است گفت: سال قبل بیش از ۷۰۰۰ نفر متقاضی بودند که ۶۰۰۰ نفر آنها سهمیه خبرنگاری را تنها به صرف داشتن کارت خبرنگاری دریافت کردند. اما امسال در کل متقاضیان، نزدیک به ۳۰۰۰ نفر کاهش داشتیم.

مشاور اطلاع رسانی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه امسال سهمیه خبرنگاران حدود یک سوم سال قبل است، گفت: با این حساب چاره‌ای جز اولویت بندی نداریم و به همین دلیل چند فاکتور در نظر گرفته شد که بر این اساس مجموعه‌های رسانه‌ای خصوصی که از امکانات دولتی استفاده نمی‌کنند در اولویت دریافت طرح ترافیک هستند.

وی گفت: همچنین در مواردی که تعداد معرفی نامه‌های یک رسانه بیشتر از حد سهمیه باشد، اسامی خبرنگاران را در اختیار مدیران رسانه‌ها قرار می‌دهیم تا آنها خودشان اولویت بندی کنند که از عصر امروز این نام‌ها در اختیار مدیران این دسته از رسانه‌ها قرار می‌گیرد.

پیرحسین لو با بیان اینکه امسال تخصیص بخشی از سهمیه‌ها برای رسانه‌هایی که بیشترین تقاضا را داشتند به مدیران رسانه سپرده شده است، گفت: البته روال کار کاملا متفاوت شده است. چون بررسی مدارک ابتدا بر اساس آیین نامه و مدارک مورد نیاز انجام شده است، اما بعد از تایید مدارک در مرحله اول، اولویت بندی آنها در اختیار مدیران رسانه است.
وی با بیان اینکه فهرست نام افرادی که در فاز اول تایید شدند در هفته جاری و قبل از آغاز طرح اعلام می‌شود، گفت: در صورتی که افراد به سهمیه‌ها اعتراض داشته باشند نیز مراحلی پیش بینی شده که بتوانند اعتراض خود را پیگیری کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      لطفاً سهمیه خانواده شهدا رو هم مشخص کنید .

    • بدون نام

      هرکه پولش بیش ، طرحش بیشتر ، شعار طرح ترافیک تهران

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج