۷۰۹۶۴۴
۶ نظر
۵۰۰۴
۶ نظر
۵۰۰۴
پ

«ایران خانم» مجلس فرانسه به ترامپ هشدار داد

 &#۰۳۹;دلفین او&#۰۳۹; نماینده مجلس ملی فرانسه که در این پارلمان به &#۰۳۹;ایران خانم&#۰۳۹; شهرت پیدا کرده است، روز شنبه در گفت و گو با روزنامه لوپاریزین درباره عواقب خروج احتمالی آمریکا از برجام هشدار داد.

ایرنا: 'دلفین او' نماینده مجلس ملی فرانسه که در این پارلمان به 'ایران خانم' شهرت پیدا کرده است، روز شنبه در گفت و گو با روزنامه لوپاریزین درباره عواقب خروج احتمالی آمریکا از برجام هشدار داد.

'دلفین او' در این مصاحبه گفت: در صورتی که آمریکا از توافق هسته ای با ایران خارج شود، تهران نیز به نوبه خود از آن خارج خواهد شد و در این موضوع هیچ شکی نیست. اگر این اتفاق رخ دهد آنگاه این احتمال وجود دارد که عربستان سعودی و کشورهای واقع در این شبه جزیره برای به دست آوردن سلاح اتمی به تلاش مضاعفی دست بزنند که در صورت به وقوع پیوستن چنین موضوعی، یک فاجعه خواهد بود.


این نماینده پارلمان فرانسه درباره نتایج سفر امانوئل مکرون رئیس جمهوری این کشور به آمریکا گفت: 'رئیس جمهوری فرانسه موفق شد نگرش و رویکرد ترامپ را از گفتمان «توافق نه» به «توافق جدید» تغییر دهد. با وجود آن که هنوز در مورد تصمیم نهایی ترامپ در روز 12مه همچنان تردیدها باقی است اما امیدهای زیادی وجود دارد که وی از توافق خارج نشود.

«ایران خانم» مجلس فرانسه به ترامپ هشدار داد


دلفین او که در سال 2013 و همزمان با پیروزی حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری در ایران زندگی می کرد، گفت: جامعه ایرانی که من در آن زندگی می کردم، بی نهایت مدرن است. ایران تنها کشور در کل منطقه خاورمیانه می باشدکه تا این حد سکولار است.


هفته گذشته پانصد نمانیده مجالس کشورهای اروپایی از جمله فرانسه، انگلیس و آلمان، در نامه ای سرگشاده خطاب به همتایان خود در کنگره آمریکا، حمایت خود را از توافق هسته ای ایران اعلام کردند.


این نامه به ابتکار دلفین او گردآوری شد و هدف از آن تاکید بر اهمیت توافق هسته ای ایران اعلام شده است.


این توافق که در سال ۲۰۱۵ به امضای ایران و شش کشور قدرتمند جهانی رسید، بعد از پانزده سال مذاکره به ثمر نشست اما با ورود دونالد ترامپ به کاخ سفید، تلاش های دولت قبلی این کشور به همراه فرانسه، انگلیس، روسیه، چین و آلمان به چالش کشیده شد.


رئیس جمهوری آمریکا با این ادعا که ایران به تعهدات خود عمل نکرده است، این توافق را بدترین توافقی خواند که واشنگتن تاکنون امضا کرده است.


دلفین او ۳۲ ساله، که پدرش در کره جنوبی متولد شده، رئیس گروه دوستی ایران و فرانسه از حزب حاکم جمهوری در حرکت در مجلس ملی این کشور است و بسیاری از سیاستمداران فرانسوی معتقدند که وی افق دیدی فراتر از مرزهای فرانسه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بیزار

      والا خود ایرانیها تبدیل شدند به مشوقین این ترامپ .دیگه کم مونده بگن ارباب! بیا سر ما بمب اتم بیانداز که ما شرمنده ایم از اینکه حکومتمون جلوی کشور بزرگ و مقتدر تو ایستاده :)))

    • بدون نام

      اروپا باید جلوی این یانکیها رو بگیره وگرنه خودشون ضرر می کنند هر گونه ناامنی و تنش در ایران که کشوری بزرگ و پیچیده با مرزهایی گسترده و جمعیت بسیار هست باعث تنش در کشورهای اطراف و انتقالش تا دورترین نقاط اروپا میشه .جلوی این دیوانگان رو بگیرید چون در نهایت فقط مردم ایران نیستند که تاوان می دهند ...

    • بدون نام

      درون کشورحال حاضرایران باظاهری که جهانیان میبینند، فرق بین زمین وآسمان است... ازبیرون چهره خشن وجنگ طلب، ازدرون(توده مردم) صلح طلب ومهمان نواز...

    • ترسو

      بدون حجاب !؟ استغفرالله !!!!!!!!!!

    • بدون نام

      اولا اگه ایران خوبه تشریف بیار اینجا بمون.....

    • بدون نام

      همه یدونه از اینا دارن واس خودشون .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج