۷۰۹۶۸۷
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

میشل فایفر همبازی آنجلینا جولی می شود

به نظر می‌رسد میشل فایفر (Michelle Pfeiffer)، نام بزرگ بعدی برای پیوستن به تیم بازیگری فیلم Maleficent ۲ (شیطان صفت ۲) محصول استودیوی دیزنی خواهد بود.

گیمفا: به نظر می‌رسد میشل فایفر (Michelle Pfeiffer)، نام بزرگ بعدی برای پیوستن به تیم بازیگری فیلم Maleficent ۲ (شیطان صفت ۲) محصول استودیوی دیزنی خواهد بود. او گزارش داده است که درحال گفتگو برای پیوستن به دنباله‌ی یکی از موفق‌ترین و بزرگ‌ترین پروژه‌های استودیوی دیزنی در سال ۲۰۱۴ یعنی فیلم لایو-اکشن Maleficent (شیطان صفت) است تا در کنار آنجلینا جولی (Angelina Jolie) و ال فنینگ (Elle Fanning) ایفای نقش کند. درحالی که طرح داستانی این فیلم درحال‌ حاضر محرمانه است و تاکنون اخباری از آن در رسانه‌ها منتشر نشده است، نقش مرموز فایفر می‌تواند بسیار مهم و کلیدی باشد. با سینماگیمفا همراه باشید.

میشل فایفر همبازی آنجلینا جولی می شود

Maleficent (شیطان صفت) در ماه مه ۲۰۱۴ منتشر شد و به یکی از آثار شاخص دربین تولیدات دیزنی بدل گشت. این فیلم بازسازی انیمیشن سال ۱۹۵۹ والت دیزنی به نام زیبای خفته بود که برای تماشاچیان مدرن امروزی ساخته شده بود و اغلب داستان آن نیز حول محور نقش پلید زیبای خفته می‌چرخید. اما درحالی که فیلم‌های دیگر مانند Beauty And The Beast (دیو و دلبر) و Cinderella (سیندرلا) دقیقا مشابه نسخه‌های کارتونی‌شان ساخته شدند، فیلم Maleficent (شیطان صفت) داستان انیمیشن زیبای خفته را تغییر داد؛ به این صورت که شخصیت به ظاهر منفی فیلم (مالیفیسنت) که در ابتدا یک پری قدرتمند و محافظ سرزمین جادویی مورس بود، پس از آنکه از طرف یک انسان (استفان) که مالیفیسنت او را دوست خود می‌پنداشت، به وی خیانت شد، تبدیل به یک پری زخم ‌خورده و دل‌ شکسته شد که سعی می‌کرد با نفرین کردن آرورا، انتقام خود را از شاه استفان بگیرد. درواقع در این فیلم برخلاف انیمیشن اصلی، شخصیت شرور و بی رحم ماجرا پدر آرورا (شاه استفان) است. این تغییرات شوک بزرگی به مخاطبین وارد کرد و باعث شد تا این فیلم در سراسر جهان به فروشی بیش از ۷۵۸ میلیون دلار دست یابد. ساخت دنباله این فیلم نیز مدت زیادی است که آغاز شده و سال پیش آنجلینا جولی (Angelina Jolie) نیز علی‌رغم درگیری‌های فراوانش در پروژه‌های متعدد، تایید کرد که بار دیگر به عنوان شخصیت مالیفیسنت (Maleficent) در این فیلم حضور خواهد داشت. بهار امسال نیز خبر حضور یوآخیم رونینگ (Joachim Rønning) به عنوان کارگردان این پروژه منتشر شد.

با توجه به حضور جولی در نقش مالیفیسنت (Maleficent) و حضور فنینگ در نقش پرنسس آرورا، ورایتی (Variety) گزارش داده است که فایفر درحال مذاکرات نهایی برای پیوستن به این پروژه در نقشی مهم و اساسی است. به گفته منابع، نقشی که انتظار می‌رود برای فایفر درنظر گرفته شده باشد، نقش ملکه است. درحال حاضر جزئیات بیشتری وجود ندارد اما بعید است که او را برای نقشی فرعی درنظر گرفته باشند.

پیش از این نیز حضور اد اسکرین (Ed Skrein) به عنوان شخصیت منفی اصلی این فیلم تایید شده بود. نکته قابل‌توجه درمورد این فیلم آن است که همان‌طور که ذکر شد، نه‌تنها طرح اصلی داستان این فیلم از انیمیشن زیبای خفته متمایز است بلکه تا به حال اطلاعاتی راجع به چگونگی روی دادن اتفاقات آن نیز درجایی درز نکرده است و از این منظر با فیلمی تماما ناب و منحصربه‌فرد روبه‌رو خواهیم بود. پایان فیلم Maleficent (شیطان صفت) با شکست پادشاه استفان و تبدیل پرنسس آرورا به ملکه حقیقی قلمرو، رقم خورد. مالیفیسنت (Maleficent) نیز بار دیگر بال‌ها و قدرت خود را بازیافت و توانست مورها (Moors) را نیز به زیبایی سابقشان بازگرداند. فیلمنامه دنباله این فیلم را لیندا وولورتون (Linda Woolverton) -نویسنده اولین Maleficent- و جز باتروث (Jez Butterworth) -نویسنده فیلم Spectre- بر عهده دارند. اما تاکنون هنوز مشخص نشده است که در این فیلم ملکه (با بازی احتمالی فایفر) با شر همراه خواهد بود یا خیر؛ او می‌تواند فرمانروای یک سرزمین دیگر باشد یا با آرورا یا حتی اسکرینِ تبهکار ارتباط داشته باشد. این ابهام تا زمان اکران فیلم باقی خواهد ماند اما حضور میشل فایفر (Michelle Pfeiffer) در کنار آنجلینا جولی (Angelina Jolie) در فیلمی لایو-اکشن محصول استودیوی دیزنی، اتفاق بی‌نظیری است که منتظر آن هستیم.

میشل فایفر (Michelle Pfeiffer) تا بدین‌جا کارنامه خوبی از خود به عنوان بازیگر به جای گذاشته است. فایفر اخیرا نیز در فیلم‌های !Mother (مادر!) ساخته دارن آرنوفسکی (Darren Aronofsky) و Murder On The Orient Express (قتل در قطار سریع السیر شرق) ساخته کنت برانا (Kenneth Branagh) خوش درخشیده بود. او همچنین در فیلم Ant-Man & The Wasp (مرد مورچه‌ای و زنبور) در نقش جنت‌ون‌دین (Janet Van Dyne)، زنبور اصلی، حضور خواهد داشت که اولین فیلم او پس از نقش آفرینی‌اش در فیلم Batman Returns (بتمن بازمی‌گردد) در دنیای سینمایی مارول است. امیدواریم هرچه زودتر حضور فایفر در فیلم Maleficent 2 (شیطان صفت ۲) نیز تایید شده و جزئیاتی از شخصیت‌ها و طرح داستانی این فیلم نیز منتشر شود.

درحال حاضر تاریخ انتشاری برای فیلم Maleficent 2 (شیطان صفت ۲) تعیین نشده است. سینماگیمفا نیز به محض کسب اطلاعات بیشتر درمورد روند ساخت این فیلم، آن‌ها را با شما به اشتراک خواهد گذاشت.

منبع: Screenrant

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج