جاباما
۷۰۹۸۱۳
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

«هشتگ»، شهریور ماه اکران می‌شود

به گفته محمدعلی کیانی تهیه کننده سینما، فیلم سینمایی «هشتگ» ساخته رحیم بهبودی فر و به تهیه کنندگی وی اواخر شهریور ماه به نمایش عمومی درمی آید.

خبرگزاری مهر: به گفته محمدعلی کیانی تهیه کننده سینما، فیلم سینمایی «هشتگ» ساخته رحیم بهبودی فر و به تهیه کنندگی وی اواخر شهریور ماه به نمایش عمومی درمی آید.

محمد علی کیانی تهیه کننده سینما درباره آخرین وضعیت فیلم سینمایی «هشتگ» به کارگردانی رحیم بهبودی فر بیان کرد: مشغول آماده سازی این اثر برای اکران عمومی هستیم البته یک نسخه از آن را هم برای نمایش در جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان ارسال کرده ایم. این را هم باید بگویم که ما همزمان مشغول مذاکره با ۲ پخش کننده هستیم اما هنوز با آنها به قطعیت نرسیده ایم.

«هشتگ»، شهریور ماه اکران می‌شود

به گفته کیانی، به تازگی پروانه نمایش این اثر دریافت شده است و قصد دارند فیلم را در در اواخر شهریور ماه به نمایش بگذارند.

این تهیه کننده با اشاره به دیگر فعالیت هایش بیان کرد: در حال حاضر فیلمنامه ای با عنوان «تیولا» به معنی عروس دریایی در دست نگارش داریم که یک فیلم کمدی است که درباره قدرت جوانی شهرستانی است که از شهرستان برای مسافرکشی به تهران آمده است و در جریان اتفاقاتی دچار گزیدگی یک عروس دریایی نادر (تیولا) می شود که تغییراتی در قدرت ایجاد می کند.

وی ادامه داد: نویسندگی و کارگردانی این اثر بر عهده رحیم بهبودی فر است و ما پیش بینی می کنیم که در تیرماه برای «تیولا» درخواست پروانه ساخت بدهیم از همین رو اگر موفق به دریافت این مجوز شویم بلافاصله پیش تولید «تیولا» را آغاز می کنیم و یک ماه بعد آن را کلید می زنیم.

کیانی اظهار کرد: تمام سکانس های این فیلم در تهران فیلمبرداری می شود ضمن اینکه ما با ۲ بازیگر مطرح هم مذاکره کرده ایم که هنوز حضور آنها در این فیلم قطعیت پیدا نکرده است.

وی در پایان بیان کرد: قرار است در ماه مبارک رمضان در تئاتر «توبه نمی کنیم» به کارگردانی سیدجواد هاشمی به ایفای نقش بپردازم که این نمایش در تالار اندیشه حوزه هنری روی صحنه می رود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج