جاباما
۷۰۹۸۷۷
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

نصرتی: برانکو مربی حرفه‌ای و به کارش وارد است

مدافع تیم فوتبال نفت تهران اعتقاد دارد مربیان ایرانی در تیم‌های پرطرفدار سخت کار می‌کنند.

خبرگزاری تسنیم: محمد نصرتی درباره سقوط نفت تهران به لیگ دسته اول اظهار داشت: خیلی‌ها در این زمینه صحبت کردند و حرف زدن ما زیاد فایده‌ای ندارد. قطعاً مهمترین عامل سقوط نفت مشکلات مدیریتی بود. در واقع برای طبقه‌بندی دلایل سقوط نفت به لیگ یک، اولین مورد اختلافات مدیریتی است که در دوران فوتبالی‌ام چنین چیزی ندیده بودم.

وی در مورد قهرمانی پرسپولیس در هفدهمین دوره لیگ برتر تصریح کرد: وقتی چارت و سازماندهی باشگاهی مناسب باشد، قطعاً موفقیت به دنبال آن می‌آید. حق پرسپولیس بود که قهرمان شود، چون از مدیریت تا کادر فنی، همه چیز در این تیم براساس اصول پیش رفت. اگر پرسپولیسی‌ها بازیکنان فعلی خود را حفظ کنند، قطعاً به سودشان تمام خواهد شد. در جایی به نقل از افشین پیروانی خواندم که قرار است پنجره نقل‌وانتقالات این باشگاه باز شود که اگر این‌طور شود، اتفاق خوبی خواهد بود.

مدافع نفت تهران به حضور برانکو در پرسپولیس اشاره کرد و گفت: برانکو مربی حرفه‌ای بوده و به کارش وارد است. سال اولی که او آمد و پرسپولیس را نایب قهرمان کرد، از نظر من تیم قهرمان شد، چون تیمی را تحویل گرفت که فشارهای زیادی را تحمل می‌کرد و در ابتدای فصل هم در انتهای جدول بود، اما توانست کار بزرگی کرده و پرسپولیس را نایب قهرمان کند.

نصرتی راجع به تیم استقلال نیز عنوان کرد: استقلال از زمانی که شفر آمد، متحول شد. اگرچه علیرضا منصوریان تیم خوبی را دور هم کرد، اما نتوانست از مهره‌هایش استفاده کند. شاید مربیان ایرانی از این حرف من ناراحت شوند، اما مربیان داخلی با تیم‌های پرطرفدار سخت کار می‌کنند. به تیم‌های استقلال و پرسپولیس نگاه کنید که مربیان خارجی‌شان چه وضعیت خوبی دارند. سپاهان هم همین شرایط را خواهد داشت. نمی‌دانم چرا این‌طور شده که حاشیه‌ها با مربیان ایرانی زیاد است و‌ آنها سخت کار می‌کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج