۷۰۹۹۴۵
۱۹ نظر
۵۰۰۶
۱۹ نظر
۵۰۰۶
پ

زهرا خوشنواز: باز هم به استادیوم می‌روم

در لیگ هفدهم دختران بسیاری بودند که به شیوه‌های گوناگون وارد ورزشگاه شدند و بازی تیم‌های محبوبشان را از نزدیک تماشا کردند.

روزنامه ایران: «زهرا خوشنواز» هوادار دوآتیشه پرسپولیس برای ورود به ورزشگاه و دیدن آخرین بازی فصل تیم محبوبش مقابل سپیدرود رشت، به حدی هنرمندانه گریم شده بود که هویت اصلی‌اش به هیچ وجه قابل تشخیص نبود.

زهرا خوشنواز: باز هم به استادیوم می‌روم
این هوادار خانم در ابتدا خود را آقای خوشنواز معرفی می‌کند و در خصوص حضورش در ورزشگاه آزادی به خبرنگار «ایران» می‌گوید: «بازی با سپیدرود حساسیت بالایی داشت. در این بازی جام بالای سر می‌رفت و جشن قهرمانی برپا می‌شد، به همین دلیل تصمیم گرفتم برای دیدن بازی به ورزشگاه بروم. علاوه بر این علی کریمی به‌عنوان سرمربی سپیدرود در استادیوم حضور داشت، به‌دلیل علاقه‌ام به کریمی در ورزشگاه حضور یافتم البته حضور هانی نوروزی هم یکی دیگر از دلایل حضورم بود. حضور این افراد انگیزه‌ای شد تا به استادیوم بروم و بازی را از نزدیک ببینم.» زهرا خوشنواز که در ورود به ورزشگاه هت تریک کرده، در خصوص تجربیاتش بیان می‌کند: «یکبار موفق نشدم و نتوانستم وارد ورزشگاه شوم و مأموران مرا شناسایی کردند. اما سه‌بار با گریم‌های متفاوت به آزادی رفتم و این موضوع باعث شد تا شک نکنند و بتوانم براحتی وارد ورزشگاه شوم. در میان این سه بار حضورم در ورزشگاه، بازی با سپیدرود برایم جذاب‌تر بود.»

او در پاسخ به این سؤال که چگونه با سه گریم متفاوت وارد ورزشگاه شده است؟ می‌افزاید: «چهره من گریم خور است. برای گریم‌های متفاوت در اینترنت سرچ می‌زنم و با شیوه‌های جدید گریم آشنا می‌شوم و با انجام این شیوه‌های جدید به ورزشگاه می‌روم.» عصر جمعه برای بازی دو تیم استقلال و سپاهان هم دو خانم با پوشش مردانه قصد ورود به ورزشگاه نقش جهان اصفهان را داشتند اما پشت در ماندند و قبل از ورود به ورزشگاه دستگیر شدند. خوشنواز در خصوص این موضوع می‌گوید: «آنها بیایند از من یاد بگیرند، باید برای خانم‌های دیگر کلاس گریم بگذارم. من تجربیات خوبی دارم و قطعاً این بار آخر نخواهد بود که به ورزشگاه می‌روم.»

او در پاسخ به این سؤال که آیا از دستگیر شدن نمی‌ترسی؟ بیان می‌کند: «حضور بانوان در ورزشگاه جرم نیست و این موضوع در قانون تعریف نشده است. ما بانوان با حضور در ورزشگاه جرمی مرتکب نمی شویم. وقتی جرمی مرتکب نشدیم چرا باید بترسیم؟ البته بانوانی را دستگیر کردند و آنها هم تعهد دادند که وارد ورزشگاه نشوند، تا حالا چند بار وارد ورزشگاه شده‌ام و فکر نمی‌کنم در صورتی که شناسایی شوم هم از من تعهد بگیرند (باخنده).»

این هوادار پرسپولیسی در خصوص حمایت برخی چهره‌ها از حضور هواداران بانو در ورزشگاه‌ها می‌افزاید: «وینفرد شفر، سرمربی استقلال و مجتبی جباری از این موضوع حمایت کردند و این نقطه مثبت ماجرا است. البته علاوه بر این دختر شفر هم در اینستاگرامش بارها از حضور بانوان ایرانی در ورزشگاه‌ها حمایت کرده و این اتفاقات بسیار خوب و امیدوارکننده‌ای است.» عصر دیروز عکس دیگری منتشر شد و در آن عکس چند دختر دیگر در کنار خوشنواز در استادیوم حضور داشتند و بازی تیم محبوب‌شان را از نزدیک تماشا کردند. او درخصوص این موضوع می گوید: «حدود ۷ دختر دیگر در استادیوم حضور داشتند و آنها از شهرهای مختلف از جمله اهواز و اصفهان به استادیوم آمدند. حقیقتاً این تصمیم جمعی نبود البته آنها پیش از بازی با من هماهنگ کرده بودند که به استادیوم بیایند اما آنها به تنهایی تصمیم گرفتند در استادیوم حضور یابند و این به دلیل علاقه‌شان بود و بس.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اارتش سرخ

      دمت گرم .مگراینکه شماها باعث بشین قانون عوض بشه

    • امین تاجی

      لعنت به کشور جهان سوم که نمیزارن خانمها وارد ورزشگاه بشن هه خیلی مسخرست لعنت به شماها مزدورها

    • ناشناس

      حالا هویتش تو بازرسی بدنی لو نرفته خیلی هنر کرده!! خسته نباشی !!!!! راستی چطوری بازرسیت کردن!!شنیدن حرف زشت ویا لمس دست نامحرم !!!!! کوم اولویت دارد!! یه گوشه ورزشگاه رو بندازید جلوی اینا .!!!!

    • تارا

      افرین به تو شیرزن

    • بدون نام

      کاربسیارجالبی است، بگذارند زنهابااین روش به ورزشگاههابروند، اینهم نوعی پوشش حجابی برای خانمهاست،

    • رضاخان

      درودبه زهرا

      پاسخ ها

      • محمد امین

        لعنت به لنگیا که خیلی الکی قهرمان شدن اگه ما از اول فصل خوب نتیجه گرفته بودیم الان ما به جای لنگ بیچاره قهرمان بودیم

    • بدون نام

      مرسی بر تو ای زهرای باوجود...

    • بدون نام

      اقایونننننننننننننن(نه این اقایون تو ورزشگاه،اونیکیا) دارن کاری میکنن که خانمای ایرانی چند سال دیگه بگن کاشکی مثل زنهای عربستان ازادی داشتیم

    • * یه پرسپولیسی تعصبی*

      دورود برشما دمتون گرم❤❤❤❤❤❤❤❤❤

    • بدون نام

      شما عشققققییییین بچه ها

    • محمد امین

      بره گمشه لنگی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آشغال زحمت کشیده فوتبال بازی کرده تعصب دارن بردن توچرا میسوزی ؟در ثانی قهرمانی سرورتونو نمیتونی ببینی بر به درک تا نبینی

    • عماد استقلالی

      دمت گرم شیردختری

    • بدون نام

      دم همچین هواداری گرم ودرود به شماها ایول دارید
      مرسی زهرا خانم

    • حامد

      دوستان توجه ڪنید ،ورزشگاه های ما اینقدر فرهنڱش پایینه ڪه کودڪ وبچه رونمیشه ببری ،وای به حال خانمها،جو ورزشگاه ایران شبیه چاله میدونه،
      ڪسانی هم ڪه تشویق میڪنند لطفا خواهر های خودشون رو هم بفرستن ورزشڱاه،فقط تشویق نڪنید

    • بدون نام

      مسئولین محترم بترسیدازروزی که مردم بگویند:کاش ماهم درعربستان یااسرائیل متولدمیشدیم

    • بدون نام

      برو عزیززززززم !!!!!! شاید همانجا یه شوهری گیرت بیاد و سرت گرم بشه و دیگه مجبور نشی. برای رفتن به استادیوم اقایان اینهمه بزک دوزک کنی !!!!!!!!!

    • بدون نام

      بی نام 1530 مطمئن باش مردم باغیرت ایران هیچ وقت این آرزو نمیکن. !!! .....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج