۷۰۹۹۴۹
۱۸ نظر
۵۰۱۳
۱۸ نظر
۵۰۱۳
پ

سگ‌های وحشی، جان کودک رزنی را گرفتند

معاون فرماندار رزن گفت: حمله چند قلاده سگ وحشی ولگرد به پسر بچه هفت ساله ای در این شهرستان سبب مرگ وی شد.

خبرگزاری ایرنا: معاون فرماندار رزن گفت: حمله چند قلاده سگ وحشی ولگرد به پسر بچه هفت ساله ای در این شهرستان سبب مرگ وی شد.

علیرضا نوربخش با بیان اینکه حادثه روز گذشته در حاشیه روستای حکان از توابع رزن روی داد، اضافه کرد: چند قلاده سگ به کودکی حمله کردند که به علت شدت جراحت های وارده کودک در همان مکان جان خود را از دست داد.

معاون فرماندار رزن بیان کرد: با توجه به قرار گرفتن در فصل جفت گیری حیوانات احتمال حمله آنها به جوامع انسانی بسیار زیاد است.

نوربخش افزود: چنانچه حیوانات درنده و وحشی هنگام جفت گیری احساس خطر کنند یا افرادی اقدام به سنگ پرانی به سمت آنها کنند به طور حتم به وی حمله ور می شوند.

وی همچنین نسبت به حمله گرگ نیز هشدار داد و گفت: با توجه به قرار گرفتن در فصل جفت گیری احتمال حمله این گونه جانوری زیاد است بنابراین باید بیش از گذشته مراقب بود.

اهالی ۲ شهرستان رزن و بهار استان همدان از اوایل سال ۹۰ تاکنون چندین نوبت مورد هجوم و حیوانات درنده به ویژه گرگ قرار گرفته اند.

اواسط تیرماه سال ۹۴ گرگ در سه نوبت وارد ۲ روستای تخت و ملابداغ از توابع بخش سردرود شهرستان رزن شد و در ۲ حادثه که در ۲ روز متوالی رخ داد گرگ از ناحیه گردن و صورت یک دختر و پسر حدود چهار ساله را در این ۲ روستا زخمی کرد که با حضور به موقع اعضای خانواده گرگ متواری شد.

همچنین در سانحه سوم که برای دومین بار در روستای ملابداغ رخ داد یک قلاده گرگ قصد حمله به یک پدر و فرزند را داشت که با هیاهو و حضور همسایه ها گرگ پا به فرار گذاشت.

نیروی انتظامی شهرستان بهار نیز اواخر بهمن ماه سال ۹۴ جسد یک مرد ۳۰ ساله را در حواشی روستای رسول آباد (تاج آباد) کشف کردند که طبق بررسی های صورت گرفته این مرد طعمه حیوانات درنده شده بود به گونه ای که تنها بخشی از نیم تنه بدن آن باقی مانده بود.

در آخرین گزارش منتشره در ایرنا نیز گرگ در ۲ نوبت ۱۹ خرداد ۹۵ اقدام به حمله به ۲ کودک خردسال در روستای عمان از توابع بخش قروه درجزین شهرستان رزن کرد.

همچنین شهریور ماه سال ۹۵ یک قلاده گرگ با حمله به گله گوسفندان در حاشیه روستای جامشلو بخش مرکزی شهرستان رزن ۲ راس از آنها را تلف کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سگ ها رو به صلابه بکشید

    • عبودخیاری

      گرگ حیوان نجیبی است وسلام

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اونکه میگن نجیبه اسب هست

    • بدون نام

      حالا جامعه حمایت از سگهای ولگرد که مخالف کشتن اونا هستند جواب بدن

    • بدون نام

      وقتی انسان انسان و میدره چه انتظاری از گرگ و سگ هست والا سگ شرف داره به امثال کسایی که به نام انسان هستندو به کودکان تجاوز میکنندو به بدترین نحو ممکن هم طفلای معصوم رو میکشن
      نمونش همین پسر بچه ده ساله مشهدی

    • بدون نام

      سگای اون منطقه رااینقدر بزنید تاصدای سگ بدهند

    • محمد اسفندیاری

      با سپاس و تشکر برترینها از همه نظر عالی است.

    • بدون نام

      ایناکه میگن سگ شرف داره ....از چی وکی بهتره!!!! الان یه سگ ولگرد ویا محترم یه بچه رو کشته !!!! الان حکمش چیه!؟ مثل اینکه یک فتوا هم اماده کردی که شک ندارم اگه قبلش این سگ رو میکشتند بعَضی ها همت نون خریدن ندارن ولی میافتادن دنبال حقوق سگه!!!! سگ هار علائمی داره دیگه!!!! حالا بفرمائید وجدانا اگر قبلش کشته بودند ومیگفتن این سگ قصد حمله به کودک راداشت ، قبول نمیکردید!!!!!! قبول میکردید؟

    • بدون نام

      بچه رو تنها ادم نمیفرسته جایی ک سگ بخورتشم کسی نفهمه منظور انقدر جای پرت

    • ناشناس

      جایی که بچه بوده هرچقدرم پرت باشه بازم نمیشه گفت مقصربزرگترش هستند چرا تنهایی رفته!! چرا نمیگید جایی که بچه تردد داشته جای جولان دادن سگ ولگرد نیست!!! اگه ادم بزرگ بود و دوتا ازاین سگهای به ظاهر محترم حمله میکردن حتمامیگفتید چرا اون انسان بزرگسال فرار نکرده !! خودتون را گول بزنید!!!! راست میگید اینقدر کارتون دیدیم فکر میکنیم همه سگها مثل سگ اون بچه هه تو کارتون میتی کمان زبون ادمارو میفهمه!!!!ماقدرت تشخیص رو از دست دادیم ویاد گرفتیم اظهارنظر بیجابکنیم.

    • بدون نام

      یکی به یکی میگه گرگ بخورتت ..حلاا درکشور گرگانی پرورش یافته اندکه رحم وشفقت به هم نوعان خود ندارند نمونه هاش حوادث ستایش وسپنتا و..نجومیان .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سم بدهید همه سگ های وحشی وگرگ های ها ر

    • رابین هود

      باحیوانات مهربان باشیم!اگه میفهمیدن که کارشون اشتباهه که نمیکردن اینکارو.حیوونی مثل سگ خصلتش گازگرفتن و دریدنه.

    • بدون نام

      این کودک همشهری ما بود .ازاقوام دور محسوب میشه.واقعا جای تاسف داره.هیچ اموزش و...به اهالی یا کودکان داده نمیشه

    • بدون نام

      با گوشت سمی تر تیب همه را بدید

    • بدون نام

      حیوانات درایران ازقراردادکاپیتولاسیون تبعیت می کنند وکسی جرات تنبیهشان راندا رد ودرصورت تخلف به اشدمجزات محکو.م میشود

    • بدون نام

      سگه رو باید دار زد

    • بدون نام

      این سگ ها رو انسان ها پرورش دادن بعد که بزرگ شدن و دیگه نتونستن نگهداری کنن تو طبیعت ول کردن اونا هم تولیدمثل کردن و اینطوری مشکل درست کردن.اون گرگ ها هم که به روستا رفتن احتمالا هیبرید سگ و گرگ بودن چون گرگ طبیعتا از محیط انسانی دوری میکنه
      به هر حال باید یه فکری به حال این سگ ها بشه چون بطور طبیعی جزو حیوانات وحشی نیستن علاوه بر خطری که برای انسان دارن حیوانات وحشی رو هم تهدید میکنن.راه حلش هم طعمه سمی نیست چون معلوم نیست چه حیوونی از اون طعمه بخوره در نهایت ممکنه با کشتن بقیه حیوونا جمعیت سگ ها زیاد هم بشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج