۷۰۹۹۹۴
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

برتری ذنفون ۵ بر شیائومی Mi Mix ۲S بنچمارک

Asus ZenFone ۵Z گوشی هوشمندی است که انتظار می‌رود از ماه می در بازار فروش پیش روی مشتاقان قرار گیرد. حالا تصاویر و اسکرین‌شات‌هایی از این محصول منتشر شده که ثبت امتیاز ۲۷۴۴۹۹ را برای این گوشی هوشمند در نرم‌افزار بنچمارک آنتوتو نشان می‌دهد.

وبسایت نقدستان - شهروز چرکچی: امتیاز آنتوتوی گوشی جدیدی از سری ذنفون ایسوس منتشر شده و آن‌طور که از این نتیجه پیداست، این امتیاز، به پرچمدار جدید ایسوس یعنی ZenFone ۵Z مربوط است.

برتری ذنفون ۵ بر شیائومی Mi Mix ۲S بنچمارک

Asus ZenFone 5Z گوشی هوشمندی است که انتظار می‌رود از ماه می در بازار فروش پیش روی مشتاقان قرار گیرد. حالا تصاویر و اسکرین‌شات‌هایی از این محصول منتشر شده که ثبت امتیاز 274499 را برای این گوشی هوشمند در نرم‌افزار بنچمارک آنتوتو نشان می‌دهد.

اگرچه این امتیاز، نزدیک به نتیجه‌ای است که برای بسیاری از پرچمدارهای اخیر بازار گوشی‌های هوشمند مجهز به تراشه اسنپ دراگون 845 شاهد بوده‌ایم اما بالاتر از امتیاز ثبت شده برای جدیدترین پرچمدار شیائومی یعنی Mi Mix 2S است. البته درنظر داشته باشید که هیولای گیمینگ شیائومی یعنی Black Shark موفق شده امتیاز 279464 را در بنچمارک آنتوتو ثبت کند.

ASUS Zenfone 5Z که در کنگره جهانی موبایل معرفی شد سطح بالاترین گوشی سری ذنفون 5 سال 2018 میلادی ایسوس به حساب می‌آید. این گوشی هوشمند با بدنه‌ای متشکل از شیشه و آلومینیوم از طراحی مشابه با آیفون 10 بهره‌مند شده تا صفحه‌نمایش 6.2 اینچی را با نسبت ابعاد 19 به 9 و رزولوشن فول اچ‌دی پلاس در مقابل شما قرار دهد. هشت گیگابایت رم در کنار 256 گیگابایت حافظه داخلی و تراشه اسنپ دراگون 845 از دیگر مشخصات این محصول است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج