۷۱۰۰۲۰
۱۱ نظر
۵۰۰۸
۱۱ نظر
۵۰۰۸
پ

قبر‌هایی با قیمت نجومی در بهشت زهرا (س)

مدیرعامل سازمان بهشت‌زهرا (س) در واکنش به قیمت‌های نجومی قبر گفت: اگر شما بتوانید قبری با قیمت نجومی به من معرفی کنید، چهار برابر قیمت آن را به عنوان کادو تقدیم می‌کنم.

خبرگزاری ایلنا: مدیرعامل سازمان بهشت‌زهرا (س) در واکنش به قیمت‌های نجومی قبر گفت: اگر شما بتوانید قبری با قیمت نجومی به من معرفی کنید، چهار برابر قیمت آن را به عنوان کادو تقدیم می‌کنم.

سعید خال، مدیرعامل سازمان بهشت‌زهرا (س) در رابطه با وجود دلالی در خرید و فروش قبر گفت: حداکثر قیمت قبر در سیستم اداری سازمان بهشت زهرا ۱۵ میلیون تومان بیشتر نیست و قبرطبقه‌ای، بالای ۱۵ میلیون تومان تاکنون فروخته نشده است.

وی در واکنش به قیمت‌های نجومی قبر در برخی سایت‌ها گفت: اگر شما بتوانید قبری با قیمت نجومی به من معرفی کنید، چهار برابر قیمت آن را به عنوان کادو به شما می‌دهم. تاکید می‌کنم،‌ اگر قبری را خارج از سیستم اداری من توانستید پیدا کنید که جابه‌جا شده، خودم تعهد کتبی می‌دهم؛ چهار برابر آن را به شما تقدیم می‌کنم.

خال تصریح کرد: از سال ۱۳۴۹ که آرامستان بهشت زهرا (س) تاسیس شد تا امروز سیستم اعطای قبر رایگان وجود داشته است و در سال ۹۶، ۲۲ هزار و ۳۰۰ قبر رایگان به شهروندان اهدا کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه در این زمینه هیچ مشکلی وجود ندارد و هر شهروندی که به این سازمان مراجعه کرده و درخواست قبر رایگان بدهد به او قبر تعلق می‌گیرد، گفت: سازمان به هر شهروندی که قبر رایگان بخواهد بدون اینکه سوالی بپرسد، قبر را می‌دهد، اما باید مبلغ ۲۰۰ هزار تومان برای خدمات پرداخت کند.

مدیرعامل سازمان بهشت‌زهرا(س) ادامه داد: تا به حال دیده نشده است، کسی به علت عدم تمکین مالی در بهشت زهرا دفن نشود.

وی در رابطه با دفن اتباع خارجی و اقلیت‌های مذهبی افزود: اتباع خارجی فقط در صورتی که مسلمان باشند، در بهشت زهرا دفن می‌شوند چراکه بهشت زهرا آرامستان مسلمین و به خصوص شیعیان است.

مدیرعامل سازمان بهشت‌زهرا (س) با اشاره به کمبود قبر در آرامستان بهشت زهرا افزود: با تدابیر جدید مدیریت شهری تا پنج سال آینده مشکلی در این زمینه نخواهیم داشت و این امر از طریق تدابیر مدیریتی در داخل بهشت زهرا و همچنین زمین‌های خودِ آرامستان حل خواهد شد. البته به زودی ساخت آرامستان آینده شهر تهران آغاز می‌شود البته هنوز مکان آن مشخص نشده است.

خال با بیان اینکه تیم کارشناسی در حال مکان‌یابی آرامستان جدید شهر تهران است، مکانیابی آن را را پیچیده دانست و گفت: فقط می‌توانم بگویم که آرامستان جدید در اطراف تهران قرار دارد و اطراف بهشت زهرا نیست. هنوز جایش مشخص نشده است و در حال کار کارشناسی هستیم، چراکه ضوابط مکان‌یابی آرامستان به لحاظ شهرسازی، معماری، جنس خاک، دسترسی‌ها، ترافیک و وزش باد نیاز به کار کارشناسی دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      اللهم اغفر المومنین و المومنات

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ان شاءالله

    • میلیونی

      هست دیگه دلالها برا یمشت ادم با پول هم میخان زیر خاک راحت باشن دلالی میکنن
      پول که مفت بیاد دست ادمها اینجور میشه
      بخرید قبر 500 میلیونی بخرید حتما زیر خاک جاتون خوب میشه بهشت منتظرتونه بخرید بخرید
      پول بدید به قبر ندید ادمهای مستحق

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آن دیگه نشانه سقوط انسانیت

    • بدون نام

      از حاله دغدغه مردن هم داریم بهترین روش سوزاندن اجساد هس
      دیر نشود که مردن هم ی مشکل اقتصادی برا مردم شود

    • بدون نام

      ایرانیها دیگه فقط مونده مرده هاشون رو با جواهرات و غذا دفن کنند ... بس که مادی گرا و پول پرست شدند ...

    • عنقا

      اصلا دیگه باید مرده راسوزاند یکی نداره باید سوخته بشه تابدهکار نباشه اینم نجومی برای بزرگان برن بخرنت منم بهت جایزه میدم شکمتون سیر

    • بدون نام

      زنده مصعیبت دارد مرده از ان بدتر

    • محمد شریعتمداری

      کم کم میشه زمانی. یعنی باید پول بدی که چندسال می خواهی اون زیر باشی. این دولت از مرده هم پول می گیره. نتیجه اینکه بر خلاف تمام آنچه تا به حال به ما گفتند، پول هم این دنیا خوبه و هم اون دنیا.باور کنید. اونی که پول داره جای خوب دفن میشه، مردم میان و فاتحه می خونن. نمازهاشم میخره.اون که پول نداره، یه جای پرت خاک میشه و فقط چندتا سگ و شغال میان بالای قبرش.نماز هاش هم اون دنیا یخه شو می گیره. حالا علم بهتره یا ژن خوب؟

    • بدون نام

      ۱۵ میلیون. ... کم نیست.
      اونوقت میگوییم سرزمین من.

    • pooran.daryaband@gmail.com

      پدر من سال ۵۵ فوت کرد و در قطعه ۱۱ دفن شد. سال ۹۱ مادرم فوت کرد. چون سن قبر پدرم از ۳۰ سال گذشته بود ما میتونستیم مادرم هم اونجا دفن کنیم. ولی برای اینکار پنج میلیون و پونصد هزار تومان گرفتند. و قبر رو سه طبقه کردند.
      من نمیدونم چرا ما باید ابن پول را میدادیم گر ما صاحب آن قبر نبودیم. این سوال هنوز برای,ما بی جواب مونده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج