۷۱۰۰۷۳
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

آمار واردات غیرقانونی خودرو؛ بیش از ۶۴۸۱ مورد!

امیر خجسته نماینده همدان و رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی با اشاره به واردات غیر قانونی خودرو، گفت: در سال گذشته ۶۴۸۱ خودرو به‌صورت غیرقانونی وارد کشور شد و بعضی از مسئولان فساد در بخش خودروهای وارداتی را انکار کردند. من درباره این موضوع با سند صحبت کردم اما از سوی روابط عمومی گمرک و مافیای قاچاق فضای سازی کردند تا بگویند من درست نمی‌گویم درحالیکه من اطلاعات دقیقی در این خصوص دارم.

اعتمادآنلاین: امیر خجسته نماینده همدان و رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی با اشاره به واردات غیر قانونی خودرو، گفت: در سال گذشته ۶۴۸۱ خودرو به‌صورت غیرقانونی وارد کشور شد و بعضی از مسئولان فساد در بخش خودروهای وارداتی را انکار کردند. من درباره این موضوع با سند صحبت کردم اما از سوی روابط عمومی گمرک و مافیای قاچاق فضای سازی کردند تا بگویند من درست نمی‌گویم درحالیکه من اطلاعات دقیقی در این خصوص دارم.

او گفت: من به دنبال اصلاح هستم اما اگر کسی بخواهد پایش را از گلیمش درازتر کند مانند ۶۴۸۱ خودرو اسناد را بر روی سایت‌ها می‌گذارم و در مجلس هم اعلام می‌کنم. افرادی که چنین اقداماتی را می‌کردند حرف‌های من را پذیرفتند و تقصیر را بر دوش وزارت صنعت و معدن انداختند و این وزارتخانه هم بر دوش وزارت اقتصاد و دارایی! در هرصورت هر دو وزارتخانه در این خصوص مقصر هستند.

این نماینده مجلس گفت: اگر متخلفان کارشان را اصلاح و این بساط را جمع نکنند، جمعشان می‌کنیم. حالا می‌خواهند برای من عکس درست کنند یا فیلم. منافع ملی و منافع مردم برای من مهم‌تر از آبرویم است. آمار واردات خودرو بیشتر از این‌ها است که در آینده اگر اصلاح نشود این آمار را رسانه‌ای می‌کنم.

خجست درباره چگونگی تخلف در واردات خودرو، گفت: آن‌ها به‌صورت جعلی و غیرواقعی ثبت سفارش می‌کنند و در ساعت ۳ شب قاچاق خودرو را انجام می‌دهند.

او تاکید کرد: من به قضیه قاچاق و واردات غیرقانونی خودرو ورود پیدا کرده‌ام و تحقیق و تفحص از گمرک ایران را به‌صورت واقعی و عملیاتی در آینده نزدیک کلید خواهم زد. به آقای کرباسیان وزیر اقتصاد هم گفتم این موضوع را درست کند. در کشور چه خبر است که این اتفاقات می‌افتد؟ من به دنبال فضاسازی نیستم بلکه به دنبال اصلاح هستم اگر اصلاح نکنند آمارهای دیگری در خصوص تخلفات در این بخش را ارائه خواهم داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یکیش غیر قانونی دوتاش غیر قانونی 10تاش غیر قانونی! دیگه 6 و 7 هزارتا ماشین غیر قانونی وارد شده؟!؟ به نظر من قانون معنیش تو این کشور خیلی عوض شده

    • محمد شریعتمداری

      اسم یکی از اونایی رو که وارد کردن بگو اگه نمیترسی. متاسفانه همه آلوده هستند که هیچ کس جرات نداره اسم اینا رو بگه

    • مجید

      واقعا چه خبره تو این کشور. چقدر پارتی بازی ‌‌؟. چقدر دزدی؟ بعضی از مردم برای نون شبشون موندن اونوقت این مسولین.....؟ چطوری میخواین جواب بدین تو اون دنیا؟ البته اگه به اون دنیا اعتقاد داشته باشین؟ ما مردم چی گناهی کردیم که تو ایران بدنیا اومدیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج