جاباما
۷۱۰۱۳۰
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

ناجا: هیچ مورد امنیتی در مرزهای کشور وجود ندارد

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به وضعیت مطلوب در مرزهای کشور تاکید کرد که در حال حاضر هیچ مورد امنیتی در مرزهای جمهوری اسلامی وجود ندارد.

خبرگزاری مهر: سردار قاسم رضایی بعد از ظهر یکشنبه در بازدید از پایانه مرزی شهرستان بیله‌سوار در استان اردبیل افزود: هم اکنون نیروهای مرزبانی در آمادگی مثال زدنی برای حفظ و حراست از مرزهای کشور هستند.

وی با اشاره به پوشش دقیق و نقطه به نقطه مرزهای ایران از سوی مرزداران، برقراری ثبات و امنیت در مرزها را مهمترین سیاست جمهوری اسلامی برشمرد.

فرمانده مرزبانی ناجا با تاکید بر اینکه در سایه امنیت کم نظیر مرزها، بستر برای حضور سرمایه‌گذاران فراهم شده است، ادامه داد: حاکم شدن امنیت و ثبات در مناطق مرزی عاملی برای حضور سرمایه‌گذاران بوده و این شرایط در مرزهای ایران و جمهوری آذربایجان بیش از پیش به چشم می خورد.

به گفته وی مرز ایران با جمهوری آذربایجان یکی از مرزهای باثبات کشور بوده و این می تواند در توسعه همکاری ها اقتصادی و تجاری تاثیرگذار باشد.

رضایی تعامل و همکاری مرزی دو کشور ایران و جمهوری آذربایجان را توام با تفاهم و دوستی عنوان کرد و تصریح کرد: این روند به توسعه مناطق مرزی دو کشور منتج شده است.

وی با اشاره به وجود ۳۸۰ کیلومتر مرز مشترک با جمهوری آذربایجان در شمال این استان تاکید کرد: این نزدیکی می تواند در سایه امنیت و ثبات به توسعه بیش از پیش بخش های مختلف اقتصادی و اجتماعی دو طرف کمک کند.

فرمانده مرزبانی ناجا ۲۴ ساعته شدن گمرک بیله سوار را در شمال استان اردبیل در بهبود شرایط تردد و نیز ارتباطات و همکاری های مشترک موثر دانست و از موافقت مرزبانی در این خصوص خبر داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خداپشت پناه تمام مرزبانان غیور ایران عزیز باشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج