۷۱۰۱۴۴
۱۲ نظر
۵۰۰۱
۱۲ نظر
۵۰۰۱
پ

نیروی انتظامی:با تمام قوا در کنار معلمان ایستاده‌ایم

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه با تمام قوا در کنار معلمان ایستاده‌ایم، گفت: همواره خود را مدیون معلمان می‌دانیم که شیوه زندگی کردن و حرکت به سمت رشد و شکوفایی را به ما آموخته‌اند.

خبرگزاری فارس: در آستانه روز معلم سردار حسین رحیمی فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ با حضور در اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران ضمن تبریک روز معلم، از معلم نمونه شهر تهران و مادر شهید محمدغلامی که دبیر ریاضی منطقه ۱۴ شهر تهران است، تقدیر کرد.

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه موظف به تجلیل از معلمان هستیم و همواره خود را مدیون آنها می‌دانیم، گفت: پیامبر اسلام فرموده‌اند هر فردی یک جمله را به من بیاموزد تا آخر عمر مرا بنده خود کرده است.

وی افزود: همواره خود را مدیون معلمان می‌دانیم که شیوه زندگی کردن و حرکت به سمت رشد و شکوفایی را به ما آموخته‌اند؛ جایگاه معلمان بسیار والاست و در این رابطه امام خمینی (ره) فرموده‌اند معلمی شغل انبیاست.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: باور ما بر این است که خداوند بلافاصله بعد از خلقت انسان یک راهنما و هدایتگر در کنار او قرار داد و اینجاست که متوجه می‌شویم معلمی شغل انبیاست. همچنین معلمان نقش مهمی را در رشد و هدایت جامعه ایفا می‌کنند و اگر قرار است جامعه به سمت تعالی گام بردارد باید به معلمان توجه داشته باشیم.

سردار رحیمی تصریح کرد: نیروی انتظامی این افتخار را دارد که بگوید با تمام قوا در کنار معلمان ایستاده و در راه فرهنگ و آموزش فرزندان این کشور در کنار‌ آموزش و پرورش هستیم و نیازهای آنها را در بحث نظم اجتماعی تأمین خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: توفیق داریم در کنار‌ آموزش و پرورش در بخش ارتقای دانستنی‌های اجتماعی و نظم عمومی فعالیت کنیم و از ظرفیت این وزارتخانه در این مسیر استفاده می‌کنیم و افسران ما در کنار معلمان در ده‌ها مدرسه تهران به دانش آموزان آموزش می‌دهند و معلمان نیز به عنوان فرهنگ‌یار پلیس آموزش‌های لازم را به دانش آموزان ارائه می‌دهند.

در این دیدار عباسعلی باقری مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران نیز با اشاره به اینکه معلمان در آموزش و پرورش تمام تلاش خود را برای انجام وظایف صرف می‌کنند، گفت: معلمان علاوه براینکه در دوران جنگ حضور داشتند و به دفاع از کشور می پرداختند در مجتمع‌های رزمندگان نیز تدریس کرده و حتی برخی از آنها در این راه شهید شده‌اند.

باقری افزود: فرهنگیان در جبهه علاوه بر حضور در برنامه‌های عملیاتی، وظایف ذاتی خود را انجام می‌دادند به گونه‌ای که بیشترین شهید از میان جامعه دانش آموزان و فرهنگیان بوده است.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران افزود: اگر کشور ما بخواهد به توسعه و پیشرفت برسد تنها از طریق توانمندسازی نیروی انسانی است.

وی اضافه کرد: تربیت ابتدا در خانواده و در ۶ سال نخست زندگی رخ می‌دهد چرا که شخصیت کودک در این دوران شکل می‌گیرد و پس از آن اگر در دوره پیش دبستانی و دبستان به خوبی اقدام شود شاهد وضعیت بسیار خوبی خواهیم بود بنابراین برای پیشگیری در حوزه آسیب‌های اجتماعی و رشد شاخص‌های اخلاق و سلامت باید به این دوران توجه ویژه‌ای داشت و مدارس را تقویت کنیم.

در این مراسم، مادر شهید محمد غلامی به روایت فعالیت فرزندش در شغل معلمی، حضورش در جبهه، نحوه شهادت و دوران بازگشت پیکر مطهر این شهید بزرگوار فرهنگی پرداخت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شما جیب مارو نزن بقیه پیشکش.

    • بدون نام

      با تمام قوا در کنار معلمان ایستاده ایم تا اگه یه موقع تکون خوردند محکم بزنیم تو سرشون!

    • بدون نام

      درود برنیروی انتظامی حامی جامعه فرهنگیان

    • بدون نام

      درودبرنیروی انتظامی وحافظان امنیت.

    • سروش

      معلم رو نزنید. نمیخواد کنارش بایستید. ممنون.

    • بدون نام

      تا آنجاییکه ما اطلاع داریم حدیث اشاره شده از سوی فرمانده ناجا مربوط به حضرت علی ع است.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تا جایی که میدونم حدیث امام علی بود نه پیامبر. حالا فرقی نداره که پیامبر گفته یا امام علی چون حرفشون یکیه

    • بدون نام

      دیگه این بازیها خریدار نداره معلم گرسنه است به دادش برسید

    • بدون نام

      نیروی انتظامی همیشه با تمام قوا مقابل مردم ایستاده

    • رفیعی

      خدا منه که این طور باشه وژیر هم به فکر همه باشه مطالبات بده ومشکلشون حل بشه

    • بدون نام

      به جناب فرمانده بگویید این سخن از حضرت علی ع است نه پیامبر اکرم ص

    • اسد

      کاش حقوق معلم از ابدارچی بانک کمتر نبود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج