۷۱۰۱۷۱
۹ نظر
۵۰۰۴
۹ نظر
۵۰۰۴
پ

ناصری: آقای روحانی باید دست به عمل بزند

عبدالله ناصری، عضو شورای مشورتی رییس دولت اصلاحات در واکنش به اظهارات امروز روحانی و انتقاد از دسته ای از وزرا گفت: مردم هنوز به تغییر در کابینه امیدوارند. اما این صحبت های آقای روحانی در جامعه رای ایشان، کنشگران سیاسی و نخبگان کشور پذیرفته نیست. آقای روحانی باید دست به عمل بزند.

پایگاه خبری انتخاب: عبدالله ناصری، عضو شورای مشورتی رییس دولت اصلاحات در واکنش به اظهارات امروز روحانی و انتقاد از دسته ای از وزرا گفت: مردم هنوز به تغییر در کابینه امیدوارند. اما این صحبت های آقای روحانی در جامعه رای ایشان، کنشگران سیاسی و نخبگان کشور پذیرفته نیست. آقای روحانی باید دست به عمل بزند.

حسن روحانی، رییس جمهور امروز در مراسم روز کارگر گفت: من وزرا را در دولت به دو دسته تقسیم می‌کنم که البته هر دو دسته پرتلاش هستند. ولی یک دسته از اول سال نوای ناامیدی می‌دهند که بودجه کم است، نفت ارزان شد، مالیات چه شد، خشکسالی و کاهش بارندگی داریم و تمام صحبتشان نا امیدی است. یک عده هم امیدوارانه حرف می‌زنند می‌گویند بارندگی کم است، پس باید الگوی کشت را عوض کنیم. یعنی هم پیشنهاد می‌دهند و هم امیدواری.

او پس از انتخابات هم در اظهاراتی در روز ۱۳ خرداد ۹۶ گفته بود: «کسی نیست از دولت دفاع نکرده باشد؛ اما همه یک جور نبودند؛ بعضی ها گیوه را ورکشیدند و آمدند داخل میدان؛ بعضی ها هم پاشنه گیوه شان خوابیده بود، ورنکشیدند، لخ لخ کردند...»

عبدالله ناصری در گفت و گو با خبرنگار، در واکنش به انتقادات حسن روحانی از برخی وزرا و اینکه آیا او نمی توانست برخی از وزرای دولت قبل را در ابتدای دولت دوازدهم با خود همراه نکرده و تغییر دهد؟ گفت: حتما بهتر بود که این دسته از مدیران را در دولت دوازدهم با خود همراه نمی کردند. خیلی از شخصیت ها و تشکل های سیاسی که پشتوانه آقای روحانی بودند، در ملاقات ها و نامه نگاری ها به ایشان این موضوع را یادآور شدند اما آقای روحانی توجهی نکرد.

او در پاسخ به این سوال که آیا از انتقادات امروز روحانی نسبت به برخی وزرا، بوی ترمیم کابینه می آید؟، گفت: بالاخره مردم هنوز به این تغییر امیدوارند. اما این صحبت های آقای روحانی در جامعه رای ایشان، کنشگران سیاسی و نخبگان کشور پذیرفته نیست. آقای روحانی باید دست به عمل بزند. یک سال از عمر دولت گذشت و هیچ اتفاق خاصی نیفتاده است. آقای روحانی باید این تغییر را عملی بکند و امیدواریم که این بار این اتفاق رخ دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آره عمل زیبایی

    • بدون نام

      جهت مزاح اقای ناصری
      شماها بزارید عمل هم می کند

    • بدون نام

      پزشک هم نبود اینهم اضاف شدالحمدالله باید دست به عمل شود از دم بایداین وزرا را قیچی قیچی کرد و به سطل زباله ریخت شایدنباشند مردم کشوررامیچرخانند عین سانترفیوج

    • بدون نام

      کاملادرسته طی چهارسال گذشته ویکسالی که ازدور دوم می گذردمتاسفانه نه تنها اتفاق مهمی که دروضع اقتصادومعیشت مردم اثرگذارباشد دیده نشده بلکه سفره های مردم مخصوصا حقوق بگیران وبالاخص کارمندان وبازنشستگان رونقی نداشته وخالی ترشده جوانان بیکاردر منازل که نه تنها وبال خانواده گشته بلکه پایشان ازدایره جوانی هم درحال بیرون رفتن است تیم اقتصادی اقای روحانی بسیار ضعیف وناتوان از بین بردن مشکلات معیشتی مردم می باشد بجزیکی یادووزراتخانه مثل بهداشت بقیه وزارتخانه ها عملکرد موفقی نداشته اند وشاید بهتراست درنیمه دوم مثل بازی فوتبال تعویض های درست بتواند حداقل امتیازرا بخصوص در زمینه اقتصادی واشتغال وجوانان کسب کند بعضی ازوزرا واقعاتوان ادامه راه راندارند وشاید جوانگرایی در وزرات نفس تازه ای به این تیم بدهد البته تغییرتاکتیکی وجابجایی اصولی بعضی ازمهره هاکارسازباشد مردم نصیب چندانی از برجام وپسای ان نبردند و امیدی به ماندن یا نماندن آن دربهبود زندگی خود احساس نمی کنند

    • بدون نام

      آخرش دق میدن مردمو ، با این طرز مدیریت کشور

      یعنی قشنگ با کفش میخ دار رو اعصاب ملتن

    • بدون نام

      جناب روحانی حتما آقای حجتی رو برکنار کنید ...

    • بدون نام

      بزارین مردم زندگیشون کنن مزدم کدام مردم وقتی صبح بلند میشی خواب میبینن دیگه چی که ادم دیوانه میکنن

    • اسد

      وقتی مردم ارزش پولشان در بانک ها به یک بار سقوط می کند وهمه برنامه ریزیشان به به باد فنا می رود وحاصل دست رنجشان نابود می شود به راستی چرا کسی جوابگو نیست ودولت هم هرروز دورغ می گوید وبا دورغ مملکتو را راه می برد واین شیوه ی مملکت داری اخرش به ترکستان است

    • شهین سیفی

      امیدوارم دیت به وزیر بهداشت نزنه اول اخوندی ربیعی جهانگیری نوبخت بطحایی ویک ادم صلح بجای زنگنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج