۷۱۰۲۵۴
۱۵ نظر
۵۰۰۷
۱۵ نظر
۵۰۰۷
پ

ناگفته‌هایی از حمله تروریستی به حرم امام و مجلس

رئیس پلیس فتای ناجا جزئیاتی از عدم همکاری تلگرام در ماجرای شناسایی عاملان حملات تروریستی به مجلس و حرم مطهر امام خمینی (ره) را تشریح کرد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس پلیس فتای ناجا جزئیاتی از عدم همکاری تلگرام در ماجرای شناسایی عاملان حملات تروریستی به مجلس و حرم مطهر امام خمینی (ره) را تشریح کرد.

سردار سید کمال هادیانفر در گفت‌وگویی، با اشاره به همکاری‌های میان پیام رسان‌های مختلف با پلیس کشورها اظهار کرد: در یکی از اجلاس‌های بین‌المللی از یکی از افسران FBI در اسپانیا پرسیدم که آیا واقعا شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان‌ها برای شما مشکلی ایجاد می‌کند؟ که این فرد خندید و پاسخ داد که به سرعت به استعلامات ما جواب می‌دهند اما متاسفانه پیام‌رسان‌هایی مانند تلگرام هیچ همکاری با ما ندارند.

هادیانفر با اشاره به دستگیری تروریست‌های وابسته به داعش در مسکو خاطرنشان کرد: پس از دستگیری مشخص شد که تمام ارتباطات این افراد در تلگرام رخ داده بود. در این شرایط اگر مدیر تلگرام اهتمام داشت و واقعا در راستای مبارزه با تروریسم عمل می‌کرد به راحتی می‌شد اطلاعات این تروریست‌ها را قبل از وقوع هر نوع حادثه‌ای به پلیس بدهند.

توئیتر بستر اول فعالیت تروریست‌ها بود

رئیس پلیس فتای ناجا با بیان اینکه بستر اول فعالیت داعشی‌ها و تکفیری‌ها در توئیتر بود گفت: من این موضوع را به همراه مستندات مربوطه به مدیر توئیتر اعلام کردم و حتی آن را به مقامات اینترپل نیز اطلاع دادیم. همچنین با آمدن تلگرام نیز بسیاری از داعشی‌ها و تروریست‌ها از این ظرفیت استفاده کردند.

ناگفته‌هایی از حمله تروریست‌ها به حرم امام و مجلس

هادیانفر با اشاره به مجازات و دادگاه‌های ۲۴ نفری که اقدام به پوشش تروریست‌ها در حمله به مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام خمینی (ره) کردند، تصریح کرد: این افراد که در حال محاکمه هستند تمام ارتباطات، آموزش‌ها، شکل گیری ارتباطات و تسهیل کننده‌هایشان در فضای تلگرام بود. متاسفانه مدیر تلگرام هیچ کمکی در این زمینه به ما نکرد.

هادیانفر درباره اینکه آیا پاول دوروف نسبت به اعلام مشخصات تروریست‌ها به پلیس ایران اقدامی کرده یا خیر؟ گفت: هیچ همکاری با ما نشد و تنها پس از آنکه حادثه رخ داد و عزیزان ما به شهادت رسیدند یکی از سرپل‌های اصلی این اقدام که در کرمانشاه مستقر بوده و بعد از ظهر همان روز حادثه از کشور خارج شده بود سه روز بعد از خروج از کشور از سوی تلگرام به ما معرفی شد.

وی اضافه کرد: البته تلگرام نیز اطلاعات ناقص و نصفه و نیمه‌ای از این فرد در اختیار ما قرار داد و این فرد هم متواری شد. در حالیکه تلگرام می‌توانست به راحتی اطلاعات این افراد را قبل از وقوع هر حادثه‌ای در اختیار ما قرار دهد و به نظر می‌رسد پس از این حادثه تروریستی نیز با توجه به اینکه آبروی بین‌المللی تلگرام در خطر بود حاضر به ارائه این اطلاعات نصفه و نیمه شده و اعلام کرد که این فرد در کشور عراق است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • arash

      واقعا دیگه آدم میمونه بخنده یا گریه کنه!
      بابا تلگرامو ببندید بره پی کارش، دیگه این دروغها و بستن هر داستانی به تلگرام و این زمینه‌سازیهای کودکانه و مضحک چیه که هر روز در میارید؟!
      اصلا تلگرام داعش، خود اژدهای هفت‌سر، آدم‌خور... و هرچی که شما بگید، دیگه انقدر به شعور چهل میلیون مردم که انتخابشون تلگرام بوده توهین نکنید!

      پاسخ ها

      • مرگ بر تلگرام که هزاران زندگی را متلاشی کرد مرگ بربنیانگذار تلگرام که قانون هیچ کشوری را رعایت نکرد ومرگ بر کسانی که خیلی دیر به هشدار قضایی و مسئولین مرتبط بی توجهی کرده و دیر تلگرام را بستند.

        مرگ برتلگرام

    • محمدرضا بختیار

      تلگرام تنها در مورد ایران این چنین نیست بلکه سیاست کلی این پیام رسان جلوگیری از درز اطلاعات کاربرانش هست که این موضوع خوش آیند بسیاری از کشورهای حتی یدک کش شعار حقوق بشری و برابری و آزادی هم نبوده و نیست تلگرام بازیگر یک بام و دو هوا نیست و خود را نگهبان اطلاعاتی کاربرانش می داند پلیس بر اساس کانال های دیگر و با استفاده از هوش و درایت خود به حل مسئله بپردازد نه با استفاده از راحترین راه حل؟!!!

    • بدون نام

      یعنی قشنگ دارین دروغ میگن همه چیو ربط میدین به تلگرام که مردمو ازشسرد کنین که بیشتر محبوب میشه تا سرد

    • بدون نام

      عجب....حالا سروش جبران میکنه

    • علی جباری

      آقا ما هم متوجه شدیم تمام تقصیرات گردن تلگرامه پس چرا قطعش نمیکنید?شاید تمام مشکلات کشور حل بشه.

    • بدون نام

      اون موقع گفتن همشون و گرفتیم حالا می کن یکی از اصلی ها فرار کرد بخاطر عدم همکاری تلگرام!!!!!!!

    • بدون نام

      خودتون رو اذیت نکنید ما دیگه به شما اعتماد نداریم به فرض هم فیلتر کنید پیام رسان داخلی نصب نمی کنیم تمام

    • بدون نام

      ا... اکبر، قدرت خدا رو می بینی؟ چه قدر جالب بعد از ماهها فاش میشه که همه کاسه ها زیر نیم کاسه تلگرام بوده. خدا لعنت کنه تلگرامو. باید فیلترش کنین، مرگ بر تلگرام، مرگ بر تلگرام. حالا کم کم ارتباطات خاوری و بقیه اختلاسگرها از طریق تلگرام هم فاش خواهد شد

    • بدون نام

      آفرین که به موقع اقدام کردین و توییترو فیلتر کردین و راه ارتباط تروریستها رو با هم بستین

    • بدون نام

      بازم دروغ بعدیکسال

    • محمدرضااصفهانی

      واقعا برای مدیرتلگرام متاسفم که بازیچه تروریستهاواربابانشان شده.وقتی پیام رسانت فیلترشدچشمانت بازخواهدشد

    • بدون نام

      یه بهونه تازه تا بتونن تلگرام را فیلتر کنند از اون وقت تا حالا نمیگفتندحالا شد جز ء ناگفته ها

    • بدون نام

      ههههههههههههههههه

      باز دنبال یک عنوان هستید تا تلگرام را فیلتر کنید
      هر قدر این کارها را کنید باز هم مردم دنبال پیام رسانها داخلی نمی ایند
      ناراحتی شما از تلگرام این هست که در این شبکه مردم از دزدی و خیانتها و تخلفات مسئولین پرده برداری برداری میکنند با عکس و فیلم و قابل انکار هم نیست

      پس زنده باد تلگرام که تنها راه ارتباطی مردم برای بیان تخلفات هست

    • مهدی

      حادثه هیروشیما هم کار تلگرام بود.دزدی و اختلاس هم کار تلگرامه.اصن شما خوب

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج