۷۱۰۲۷۳
۵ نظر
۵۰۰۵
۵ نظر
۵۰۰۵
پ

میناوند: قصدم این نیست که کسی را تخریب کنم

قرمزهاي تهران در آخرين روز ليگ هفدهم، يازدهمين قهرماني خودشان را در ورزشگاه پير تهران جشن گرفتند و روز خاطره‌سازي براي هواداران اين تيم ثبت شد.

روزنامه قانون: قرمزهاي تهران در آخرين روز ليگ هفدهم، يازدهمين قهرماني خودشان را در ورزشگاه پير تهران جشن گرفتند و روز خاطره‌سازي براي هواداران اين تيم ثبت شد. اين جشن، ميهمانان زيادي داشت كه يكي از آن‌ها ستاره سال‌هاي نه چندان دور تيم ملي و پرسپوليس بود. محبوبيت «ميناوند» آن‌قدر بين هواداران پرسپوليس بالاست كه تقاضاي عكس گرفتن باعث شد او جزو آخرين نفراتي باشد كه ورزشگاه را ترك مي‌كنند. ماجراي پرداخت رشوه به داوران و بازيكنان حريف نيز موضوع مهمي بود كه در برنامه «مدال» به مجري‌گري مهرداد ميناوند، مطرح شد. هرچند كه بهروز رهبري‌فرد بيان كرده از مهرداد ميناوند درخواست داشته بخش جنجالي صحبت‌هايش را حذف كند اما پيشكسوت پرسپوليس اين كار را نكرد تا نشان دهد از حاشيه‌سازي گريزان نيست. در حاشيه جشن بزرگ قرمزها فرصتي دست داد تا با بازيكن پيشين و برنامه ساز فعلي فوتبال گفت‌وگويي انجام دهيم كه آن را در ادامه مي‌خوانيد.

تيم محبوب شما براي دومين بار پياپي قهرمان شد؛ اين قهرماني را چگونه ديديد؟

قهرماني خيلي خوب و لذت بخشي بود. به همه هواداران پرسپوليس تبريك مي‌گويم كه يك فصل را در كنار تيم بودند و از بازيكنان و كادرفني تيم حمايت كردند. اما اعتقاد دارم مهم‌تر از هر اتفاق ديگري كه در جشن پرسپوليس رقم خورد، رعايت كردن‌شأن «هاني نوروزي» بود كه بسياري از بازيكنان از جمله سيدجلال حسيني، حسين ماهيني، افشين پيرواني، كريم باقري و حتي مي‌توان گفت تمام مردم و هواداران پرسپوليس دغدغه آن را داشتند. با توجه به اتفاقاتي كه سال گذشته رخ داد، فكر مي‌كنم همه دوست داشتند هاني (نوروزي) جام را بالاي سر ببرد. خيلي خوشحالم كه توانستم سهمي در اين اتفاق بزرگ داشته باشم. اميدوارم سال بعد نيز پرسپوليس همين روند را ادامه بدهد؛ هرچند كه كار خيلي مشكلي داريم. يك بازي رفت و برگشت مقابل الجزيره داريم. اميدوارم اين تيم را شكست بدهيم و به جمع هشت تيم برتر آسيا راه پيدا كنيم. اعتقاد دارم در فصل بعد با ترميم تيم از نظر تاكتيكي، روزهاي بهتري در انتظارمان خواهد بود.

تدارك جشن قهرماني پرسپوليس حدود 45 دقيقه طول كشيد؛ به طوري‌كه بسياري از هواداران و مخاطبان تلويزيوني از اين تاخير كلافه شدند. به نظر شما اين جشن در شأن سرخ‌پوشان بود؟

جشن بسيار باشكوهي برگزار شد. بسيار لذت بردم. البته مي‌توانست نظم بهتري داشته باشد اما با اين حال جا دارد به برگزار كنندگان مراسم دست مريزاد بگويم.

به نظر مي‌رسد كمي بي‌نظمي نيز در جشن ديده شد؛ چنانكه برخي بازيكنان نيز از اين موضوع گلايه داشتند.

به نظرم مي توانستند در چيدن جايگاه‌ها و سكو، عملكرد بهتري داشته باشند و در زمان كمتري اين كار را انجام دهند تا اعضاي تيم نيز زودتر بيايند اما به واقع بايد از مسئولان برگزاري اين جشن تشكر كنم. از كار بد انتقاد مي‌كنيم، از كار خوب نيز بايد تعريف كنيم. ما با كسي پدر كشتگي نداريم. همان‌طور كه اشتباه مسئولان فوتبال را مي‌گوييم، جايي كه كار قشنگي انجام مي‌دهند نيز مي‌گوييم. اميدوارم اين قهرماني گواراي وجود مردم باشد چون متعلق به آن‌هاست.

با توجه به اينكه پرسپوليس نمي‌تواند براي فصل جديد بازيكن بگيرد، برخي هواداران نگران هستند كه مبادا در فصل آينده با كمبود بازيكن مواجه شوند و ضربه بخورند.

پرسپوليس نياز به بازيكن جديد ندارد. به نظر من با همين بازيكناني كه در حال حاضر دارد، مي‌تواند راه خودش را برود. مي شود با يك‌پارچگي و همبستگي همين اقتدار و استحكام تيم را حفظ كرد. به نظرم كار سختي نيست. فقط يك نيم فصل بايد اين محروميت را تحمل كنند؛ هرچند كه براي هر تيمي تقويت پست‌ها لازم است اما اين تيم مي‌تواند بدون يار جديد تا تعطيلات نيم فصل روند خوبش را داشته باشد و با همين بازيكنان انتظارات را برآورده كند. به هرحال اميدوارم محروميت نقل و انتقالاتي در روزهاي پيش رو، بخشيده شود تا كادر فني پرسپوليس بتواند نفرات جديدي را براي فصل جديد جذب كند.

نگراني‌اي كه وجود دارد، اين است كه شايد برخي بازيكنان قراردادشان را تمديد نكنند؛ از گوشه و كنار ساز جدايي آن‌ها شنيده مي‌شود.

به هيچ عنوان چنين چيزي درست نيست. اين مسائل از بيرون تيم و باشگاه مطرح مي‌شود اما در واقعي صحيح نيست.

يعني براساس شنيده‌هاي شما همين نفرات قراردادشان را تمديد خواهند كرد؟

بله. آن چيزي كه من مي‌بينم و اطلاع دارم، نشان مي‌دهد جاي هيچ نگراني نيست. به عنوان مثال همان‌طور كه مشاهده كرديد، محسن مسلمان در بازي آخر نيز براي تيم بازي كرد و پاس گل داد. بدون شك اگر اجازه بدهيم خود مجموعه پرسپوليس يك سري مسائل را حل كند، مشكلات كمتري اتفاق مي‌افتد و كار به جاي باريك نمي‌كشد.

در هفته گذشته شما يك جنجال بزرگ را در فوتبال ايران ايجاد كرديد؛ پخش يكي از قسمت هاي برنامه مدال كه در مورد باشگاه استيل آذين و حسين هدايتي كه واكنش‌هاي بسياري را در فضاي مجازي ايجاد كرد و ابراهيم اسدي و خداداد افشاريان نيز به آن واكنش نشان دادند.

من مخلص همه افرادي كه در پرسپوليس زحمت كشيده اند، هستم اما برنامه من اين‌طور نيست كه خطي بگيرم و كسي را خراب كنم. شايعاتي شنيده‌ام كه مي‌گويند خط گرفته بودم عليه يك شخص برنامه بسازم اما يقين بدانيد اين موضوع صحت ندارد.

بحث برنامه ساختن عليه يك شخص به كنار؛ مباحثي كه در برنامه‌تان مطرح شد، جنجال‌هاي زيادي را به وجود آورد. به طوري‌كه براساس شنيده‌ها بهروز رهبري‌فرد نيز از دست شما ناراحت شده است.

معتقدم برنامه من با آمدن يك سري افرادي كه ميهمان برنامه مي‌شوند، جذاب است. اين برنامه از روز اول كه با خداداد (عزيزي) شروع شد تا امروز مورد استقبال قرار گرفته است. من اين كار را بلدم و حرف براي گفتن زياد دارم. بيستمين قسمت برنامه نيز در حال آماده شدن است. روز به روز و هفته به هفته بهتر مي‌شود. اما خداوكيلي قصدم اين نيست كه كسي را محكوم يا تخريب كنم.

بنابراين روند برنامه به همين شكل ادامه خواهد داشت؟

صد در صد. هركسي هرچيزي كه در دلش است و دوست دارد، مي تواند بيان كند. روند برنامه اين‌گونه است كه خط قرمزها را رد كنيم. اگر اين حرف ها را نزنيم و اتفاقاتي كه در گذشته افتاده و من مهرداد ميناوند آن را نگويم، چه كسي بايد اين حرف‌ها را بزند؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بروفاسد

    • بدون نام

      خودت قصدی نداری ولی شعورت خیلی با خودت هم عقیده نیست.

    • بدون نام

      متاسفم برای فوتبالی که تو عضوش هستی

    • حسین

      دمت گرم بانو میناوند

    • narges.rpj

      شمام دیگه شورشو در اوردین هر خبر درباره میناونده میاین چرت میگین...رسما رو اعصابیناااا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج