جاباما
۷۱۰۲۹۷
۴ نظر
۵۰۰۲
۴ نظر
۵۰۰۲
پ

حمایت از هاشمی برای تخریب رئیس اصلاحات؟!

نوع اقدامات محسن‌هاشمي به گونه‌اي بوده است كه در اين روزهاي بعد از رد شدن در گزينش شورا، رسانه‌هاي حامي او كه هيچ بلكه برخي بنگاه‌هاي خبري مخالف با منش و پدرش نيز اقدام به حمايت از وي كرده و تلاش دارند تا با استفاده از اهرم وي، جريان حامي اصلاحات را نيز زير سوال ببرند.

روزنامه قانون؛ نوع اقدامات محسن‌هاشمي به گونه‌اي بوده است كه در اين روزهاي بعد از رد شدن در گزينش شورا، رسانه‌هاي حامي او كه هيچ بلكه برخي بنگاه‌هاي خبري مخالف با منش و پدرش نيز اقدام به حمايت از وي كرده و تلاش دارند تا با استفاده از اهرم وي، جريان حامي اصلاحات را نيز زير سوال ببرند. در همين راستا، یک خبرگزاری اصولگرا كه نيازي به معرفي ندارد در مطلبي با عنوان: «بازی تاج‌وتخت اصلاح‌طلبان در شورای شهر تهران» گزارشي را به نفع محسن‌هاشمي و عليه اصلاحات نوشته است. به عبارتی حتی رسانه های اصولگرا تلویحا از هاشمی حمایت می کنند که در واقع مقابل «خاتمی» قرار بگیرد.

این در حالی است که «آنچنان که از شواهد پیداست، صرف‌نظر از محسن هاشمی که گزینه اصلی حزب کارگزاران سازندگی بود و تمام تلاش‌ها و لابی‌های این گروه برای شهرداری محسن هاشمی بی‌نتیجه مانده، محمدابراهیم انصاری لاری توسط ريیس دولت دوم خرداد حمایت می‌شود و یکی از دلایل حذف گزینه‌‌ محسن هاشمی، عدم تمایل رييس‌ دولت اصلاحات به شهرداری هاشمی و لابی جدی اطرافیان او برای حذف فرزند آیت‌ا... هاشمی از لیست گزینه‌هاست».

به هر حال اين نوع واكنش‌هاي حمايتي جريان‌هاي خاص از محسن‌هاشمي مربوط به اين مطلب يا امروز نيست. اين بنگاه‌ها در برنامه‌هايي تلاش كردند تا كارگزاران و محسن‌هاشمي را در برابر اعضاي شورا حمايت كنند و به همين دليل بايد به آن‌ها شك كرد. اين جرياني كه چشم ديدن آيت‌ا...‌هاشمي ‌رفسنجاني را نداشت و همه اهانت‌هاي آن‌ها را به او در خاطر دارند چگونه مي‌شود كه ناگهان استحاله شده و براي موفقيت فرزند او تلاش مي‌كند؟! بي‌شك آن جريان كه تغييري نخواهد كرد، بايد از هاشمي پرسيد كه با چه قيمتي حمايت آن‌ها را جذب كرده‌است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تمام جریان های حاضر در کشور خیلی وقته که زیر سوال رفتن این تلاش بی معنیه

    • بدون نام

      از اصلاحات چيزي جز يه پوسته نمونده

    • مردم

      هر دو منفورند

    • بدون نام

      انهایی که به خانواده آیت الله بی احترامی می کنند نه انسان هستن ونه بوی از انسانیت برده اند آدمهای بی خانواده هستن چون تربیت نشده اند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج