۷۱۰۲۹۸
۱۰ نظر
۵۰۱۴
۱۰ نظر
۵۰۱۴
پ

حمایت روحانی سرشناس از ورود بانوان به ورزشگاه

حجه الاسلام زائری با انتشار پستی درباره عکس ورود دختران پرسپولیسی به ورزشگاه به صف حامیان حل مشکل ورود دختران به استادیوم ها پیوست.

خبرآنلاین: حجه الاسلام زائری کارشناس مذهبی بسیاری از برنامه های تلویزیونی و از چهره های سرشناس رسانه ای و مذهبی کشور در اینستاگرامش از چالش بی دلیل برای ورود بانوان به ورزشگاه ها و صحنه هایی که چندین دختر موج نو با پوشیدن و آرایش پسرانه برای نیروهای زحمتکش انتظامی ایجاد کرده اند نوشت و از مسئولان خواست با کمی صبر بیشتر ، این چالش را حل کنند. در این یادداشت می خوانید:

حمایت روحانی سرشناس از ورود بانوان به ورزشگاه

از روزگار پرافتخار حماسه سازاني كه الگوي جهان بودند رسيده ايم به بازي موش و گربه ميان چهارتا دختر عشق فوتبال با هيمنه و اقتدار نيروي انتظامي كشور!

متأسفم و شرمسار كه شهروند كشور و جامعه اي هستم كه دغدغه و مسأله و چالش و درگيري بزرگانش به جاي مسايل كلان و بحران هاي اساسي شده است مسايلي حاشيه اي و كم اهميت!

و كسي هم با خودش فكر نمي كند كه ورزشگاه رفتن دختري كه از اصفهان آمده تهران و قاتي هزاران پسر شده به اين شكل نامطلوب است يا حضور رسمي اش به صورت مجزا و حساب شده و محترم؟

كاش كسانيكه رگ گردنشان براي اين قضيه بيرون مي زند، واقع بينانه نگاه كنند و بگويند اين كه وقتي اين دختر در آن صف هاي شلوغ و جمعيت فشرده مثلا به دستشويي مردانه برود غيراخلاقي تر است يا اين كه به صورت جداگانه و تفكيك شده در ورزشگاهي كه براي حضور بانوان مناسب سازي شده حضور يابد؟

وقتي كه انرژي و توان مديران انتظامي و قضايي به جاي آن كه صرف امنيت و دادگري شود، بر دستگيري و تعقيب چهارتا جوان متمركز مي گردد، و حواسشان نيست كه اگر تا چند سال ديگر بحران بي هويتي و لاقيدي ريشه نسل آينده ما را نكنده باشد، بحران آب به تنهايي همه ما را نابود خواهد كرد!

آن وقت در ميان اين همه بحران و مسأله و مشكل كه زندگي آينده همه ما را تهديد مي كند و تماميت جامعه مان را به چالش مي كشد، مسأله مان شده موضوع كنسرت هاي موسيقي و جلوگيري از حضور بانوان در ورزشگاهها و ...

من اگر فرمانده نيروي انتظامي بودم به جاي مصاحبه و سخنراني مي نشستم فكر مي كردم ببينم چه كساني و چگونه دارند سرم را به گشت ارشاد و كنترل ورزشگاهها گرم مي كنند؟ توضيح: من نه اهل استاديوم رفتن هستم و نه مي خواهم رأي براي انتخابات جمع كنم! اگر از حضور بانوان در ورزشگاهها دفاع مي كنم به خاطر لاحظه واقعيت و محاسبه هزينه و فايده است...

#سرگرمي_به_شاخه_ها #غفلت_از_ريشه_ها

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      درود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عاشقشم همیشه حرفاش رو گوش میدم کاش ایشون میشد رئیس کشور باور کنین ایران به سرعت پیشرفت میکرد بعضی وقتها یک نفر تو سرنوشت یه ملت میتونه تاثیر بذاره و کاری کنه که تعداد طلاق اعصاب خوردی روزانه فرار مغزها و حتی جلوگیری از فاحشگی دختران ایرانی در دبی و گرجستان و ترکیه و در اینده در افغانستان جلوگیری کنه ولی حیف

    • * یه پرسپولیسی تعصبی*

      دورود برتو

    • بدون نام

      ایول

    • بدون نام

      حاج آقا علت استادیوم نرفتن خانم ها هم تلگرامه!!! یعنی اگه مردم به پیام رسان های داخلی کوچ کنن مشکل ورود خانم ها به ورزشگاه هم بصورت اتوماتیک حل میشه!!!

    • بدون نام

      یاشاسین

    • بدون نام

      افرین بر تو

    • بدون نام

      اش كسانيكه رگ گردنشان براي اين قضيه بيرون مي زند، واقع بينانه نگاه كنند و بگويند اين كه وقتي اين دختر در آن صف هاي شلوغ و جمعيت فشرده مثلا به دستشويي مردانه برود غيراخلاقي تر است يا اين كه به صورت جداگانه و تفكيك شده در ورزشگاهي كه براي حضور بانوان مناسب سازي شده حضور يابد؟
      واقعا درسته

    • پسر پرسپولیس

      درود
      عجب ی روحانی هم پیدا شد که حرف حساب بزنه و حرفش با مردم یکی باشه. واقعااااا عجباااااا

    • ایرانی

      ای کاش جناب زائری را راه میدادن تلویزیون تا راه رو یادجوانهابده! واقعابااین گناهی که داره اتفاق میافته کی میخوادپاسخ بده!فحش بدتره یا گناه نابخشودنی اینادخترا !! زائری خدا نگهدارت باد.ای علماء بداد ایران برسید ایران نابود داره میشه!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج