۷۱۰۳۸۴
۹ نظر
۵۰۰۷
۹ نظر
۵۰۰۷
پ

کمک دو میلیون تومانی به خانواده‌های زلزله زده

روابط عمومی جمعیت هلال احمر در خصوص واریز کمک هزینه خرید لوازم ضروری خانگی برای زلزله زدگان کرمانشاه اطلاعیه‌ای صادر کرد.

خبرآنلاین: روابط عمومی جمعیت هلال احمر در خصوص واریز کمک هزینه خرید لوازم ضروری خانگی برای زلزله زدگان کرمانشاه اطلاعیه‌ای صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است:

پس از تجمیع بانک‌های اطلاعاتی، نحوه هزینه‌کرد باقیمانده کمک‌ها به جمعیت هلال احمر برای زلزله‌زدگان کرمانشاه، مورد بررسی و تصمیمات لازم در این خصوص گرفته شد. با شروع عملیات اجرایی این طرح، موارد زیر به اطلاع رسانه‌های جمعی و عموم مردم شریف ایران می رسد:

برای نخستین بار، ریالی از کمک‌های مردمی صرف وظایف ذاتی و امدادی هلال احمر نشده است.

میزان کمک‌های نقدی به حساب مشارکت‌های مردمی جمعیت هلال احمر نیز تاکنون از مرز ۶۳ میلیارد تومان گذشته که تقریبا حدود سه برابر میزان کمک‌های مردمی در زلزله بزرگ قبلی است.

ابتدا خانواده هایی که عزیزی را از دست داده بودند به ازای هر فوتی مبلغ ۵میلیون تومان دریافت کردند و خانواده‌هایی که در ایام بحرانی زلزله فرزندی نصیب شان شده بود نیز به همین مقدار هدیه دریافت کردند.

پیش از عید نوروز حدود ۳۰.۰۰۰ خانواده ای که خانه هایشان تقریبا بصورت کامل تخریب شده بود مبلغ ۳۰۰ هزار تومان عیدی دریافت کردند.

با توجه به دردسترس بودن بانک اطلاعاتی خانوارهای آسیب دیده با شماره حساب سرپرست خانوار از سوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها، کمک هزینه اقلام مذکور به حساب آنها واریز شود تا بتوانند برحسب نیاز خانواده خویش نسبت به خرید اجناس اقدام نمایند.

هزینه درنظر گرفته شده برای هر خانوار ۲ میلیون تومان است.

واریز کمک هزینه خرید اقلام مذکور ( و یا سایر نیازهای مردم) از روز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه برای ۳۰ هزار خانواده ای که از سوی بنیاد مسکن به عنوان تخریبی نوع یک و دو شناسایی شده اند، آغاز شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خیلی زحمت کشیدن

    • بدون نام

      خیلی زیادبودخودشونوکشتن

    • محمدرضا بختیار

      مسولینی که به چنین اخباری افتخار می کنند درک و شعور زیستن در جامعه را دارند یا خیر؟!!300هزار تومان هزینه دو کیلو آجیل و دو تا صندوق میوه هستش!!!کدام سیاست گذار و مدیر پوشاکی کشور در راستای تامین پوشاک عید خانواده هایی که غرق در خزن و افسردگی هستند قدم جلو گذاشت آیا مسولین هلال احمر از انبارهای هلال احمر مایحتاج خود را تامین می کنند که خبر از نره کالاها در بازار ندارند اما خواهان افرایش ماهانه پاداش و افزایش حقوق های فیش های خود هستند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اقایان بحث ۲میلیون میکنین پولی که سلیب سرخ فرستادکجاس پولهای که بازیگران وبازیکنان جمع کردن کجاس

    • بدون نام

      تصویب کنید یکماه یارانه ها را بزارید واسه کمک به زلزله زده گان ..پای دولت درش نباشد ببینید مردم چگونه خدمت و وفاداری میکنندالبته به این شرط که مردم را بشناسید حامی کشورند

    • حسین اسیدکار از قصر شیرین

      مامردم زلزله زدع هممان احتیاج به پول داریم ضربه روحی خورد

      یم تبعیض قاعل نشید

    • اروین

      من در سرپل ذهاب هستم تمام داراییم وبا کلی قرض از بقیه توانستم یه ایسوزو بخرم که شب زلزله خانه دو طبقه ریخت رو ایسوزو و داغونش کرد ولی خانه که با پنج میلیون و ماهی سیصد کرایه گرفتیم زیاد خراب نشد ولی ماشینمون که همه چیزمون بود نابود شده به خدا نه تنها یک ریال برای خرج ماشین بهمون ندادن. دولت هم هیچ کمکی به ما نکرد و گفتن فقط به کسایی که خانه شون تخریب شده کمک میکنن

    • اروین

      ما حتی یارانه هم نمیگیریم چون مجوز مغازه پدر شوهرم به اسم شوهر من بوده ما دیگه داریم از زیر خط فقر هم رد میشیم

    • زلزله زده

      ماتعمیریهاچیکارکنیم هرچی میادواسه تخریبیهامیادماضررنکردیم اینم شدمثل کانکسهاهمه زخمی مریضی نوزاد داشتن کانکس دادن تخریبیها کانکس شد پارتی بازی بخداخیلی عذاب دیدیم کیه که بدونه من بچم افتاد رومیخ چادر صورتش داغون شد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج