۷۱۰۵۳۹
۸ نظر
۵۰۰۷
۸ نظر
۵۰۰۷
پ

جزئیات برگزاری آزمون استخدامی فرهنگیان

سرپرست امور اداری وزارت آموزش‌وپرورش آخرین جزئیات آزمون استخدامی ۱۷ هزار نفری این وزارتخانه را تشریح کرد.

خبرگزاری ایلنا: سرپرست امور اداری وزارت آموزش‌وپرورش آخرین جزئیات آزمون استخدامی ۱۷ هزار نفری این وزارتخانه را تشریح کرد.

نادر سلیمان‌زاده، سرپرست امور اداری وزارت آموزش‌وپرورش درباره آزمون استخدامی این وزارتخانه، با اشاره به مشکلِ تامین اعتبار، بعنوانِ اصلی‌ترین دلیلِ تاخیر در انتشار و توزیع دفترچه ثبت‌نام، گفت: خوشبختانه با رفع مشکلات، دیروز مراحل پایانیِ برنامه‌ریزی انجام شد و انشالله اگر مشکلی خاصی پیش نیاد، امروز ضمن ارائه آن به سازمان سنجش، مذاکرات برای دستیابی به توافقات لازم بمنظور تعیین زمان برگزاریِ آزمون، صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه آزمون در یکی از روزهای جمعه تیر ماه برگزار خواهد شد، افزود: اینکه در حال حاضر زمانِ قطعیِ آزمون را بخواهیم اعلام کنیم، ممکن نیست؛ چرا که زمانِ آزمون در واقع بستگی به توانمندی و امکاناتِ سازمان سنجش دارد.

وی درباره جزییات بیشتر آزمون ادامه داد: این آزمون برای استخدامِ ۱۷ هزار و ۳۶۸ نفر برگزار می‌شود که حسب دستورات، جنسیتِ نیروهای استخدامی از طریقِ آن، تقریباً یک حالت تعادلِ ۵۰ - ۵۰ دارد. استان‌های البرز، خوزستان، سیستان و بلوچستان و همچنین شهرستان‌های تهران طبق معمول ادوار گذشته، جزو مناطقی هستند که بیشترین دامنه پذیرش را دارند. ضمن اینکه نسبتِ پذیرش در این آزمون برای مقطع ابتدایی نسبت به سایر مقاطع بیشتر است.

سلیمان‌زاده با بیان اینکه آموزش و پرورش علاوه بر این آزمون استخدامی، امسال حدود ۹ هزار و ۸۰۰ نفر را نیز از طریق دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه رجایی جذب می کند، افزود: اگر روالِ به همین روند پیش برود، ما فعلاً تا چند سال، برای رفع کمبود نیرو، هر ساله به یک چنین آزمونی نیاز داریم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تلاشمان بر این است که با همکاریِ سازمان سنجش، این امکان فراهم شود که آزمون هرچه زودتر برگزار شود تا ما بتوانیمِ بر اساسِ نتایج، ضمن انتخابِ بهترین‌ها از میان داوطلبان، با برپایی دوره‌های مربوطه، نیروهای مورد نیاز آموزش و پرورش را جذب کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آخه چرا آزمون برگزار میکنید

      افراد منتخب که از قبل انتخاب شدن

    • ناشنلس

      چ پولی گیر این دو نهاد میاد!!!

    • بدون نام

      فرزندان محترم... و..... مبارکتون باشه.

    • بدون نام

      همش دروغه

    • بدون نام

      شمارو بخدا به هر ایینی که قبول دارن پارتی بازی درنیارن پول ناحق از ما نگیرن ما به سختی پول در میاریم

    • بدون نام

      کاش فرزندان فرهنگیان مورد توجه این آزمون قرار گیرد که پدر و مادرشان بجای یک شغل آزاد فقط به آموزش فکر کردند حالا هرکدام یکی دوتا بیکار دارند جوونای عزیز دست فروشی می‌کردیم الان یک مغازه داشتیم که بچه مون مشغول باشه نه بیکار این درد دل پدر و مادر بازنشسته فرهنگی است

    • سهیل

      من فرزند جانباز هستم. پشت سر هم در آزمون استخدامی رفوزه شدم. حتما پیش خود می‌گویید حقم بوده. نه گمان میکنم حقم نبوده چون در آزمون کنکور رتبهٔ تک رقمی داشتم.

    • بازنشسته اموزش وپرورش زن و شوهر فرهنگی

      سلام خسته نباشید ببخشید دراین ازمون فرزندان فرهنگی هیچ امتیازی ندارند امیدوارم که یک گوشه چشمی نگاه کنید که اگه نکنید واقعا برای فرهنگیان متاسفم که شامل خودمون هم می شود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج