۷۱۰۵۶
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

سلیمی: پاسخ هتک حرمت مربی را میدهم

بهداد سلیمی می گوید تا زمانی که قانون پاسخ هتک حرمت آن مربی را ندهد، از موضعش کوتاه نمی‌آید.

ایسنا: بهداد سلیمی می گوید تا زمانی که قانون پاسخ هتک حرمت آن مربی را ندهد، از موضعش کوتاه نمی‌آید.

دارنده نشان طلای سنگین‌وزن بازی‌های المپیک لندن درباره آخرین وضعیت شکایت از آن مربی که در بیمارستان به او حمله ور شد، اظهار کرد: من شکایتم را پیگیری می‌کنم و کوتاه نمی‌آیم و تا روزی که قانون جوابم را ندهد، دست‌بردار نیستم. متاسفانه اینگونه برخوردها تبدیل به سنت بدی شده که برخی‌ها به خودشان اجازه می‌دهند به راحتی به دیگران بی‌احترامی کنند.

وی با اشاره به هتک‌حرمت‌هایی که به داداشی، میران و علی دایی در ورزش شده، خاطرنشان کرد: اگر این دوستان در قبال بی‌احترامی‌ها محکم‌تر برخورد می‌کردند، اینگونه رفتارها تبدیل به عادت برای برخی‌ها نمی‌شد. پرونده شکایت من از مربی خرم‌آبادی در مرحله بازپرسی است و می‌خواهم به زودی به دادگاه بروم تا ببینم پرونده در چه مرحله‌ای است.

دارنده چندین نشان طلای جهانی و آسیایی در پاسخ به این پرسش که وضعیت رکوردی بهادری را چگونه می‌بیند و آیا او می‌تواند در رقابت‌های جهانی مدال بگیرد، خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله موفق باشد. با توجه به نفراتی که در مسابقات جهانی شرکت کردند اگر مولایی خوب وزنه بزند، شانس کسب مدال دارد.

سلیمی درباره برگزاری دور جدید اردوهای المپیکی‌های کنار مانده از تیم ملی زیر نظر حسین توکلی یادآور شد: ما برای گرفتن اسپانسر با دو، سه نفر صحبت کرده‌ایم که قول مساعد داده‌اند. همه کارها انجام شده و دوباره به زودی استارت خواهیم زد.

وی که به کنار گذاشته شدن مدال‌آوران وزنه‌برداری از تیم ملی اعتراض دارد، تاکید کرد: مشکل باید حل شود. اگر این اتفاق نیفتد، خبرهای خیلی بدی را از وزنه‌برداری می‌شنوید. مطمئن باشید که این اتفاق می‌افتد و امیدوارم تشکیلات جدید وزارت ورزش و جوانان همکاری کند. ما خوشبین هستیم که با حضور صالحی‌امیری در وزارت ورزش و جوانان اتفاق خوبی در ورزش بیفتد و از مدال‌آوران المپیک حمایت بیشتری صورت بگیرد.

دارنده نشان طلای رقابت‌های المپیک لندن با بیان اینکه برای اعتراضش دلیل دارد، به ایسنا گفت: دلیل‌های من از نظر خودمان و بسیاری از اهالی وزنه‌برداری قانع‌کننده است. حداقل انتظاری که داریم این است که به ما احترام بگذارند. نزدیک ۱۵ ماه است که از بازی‌های المپیک لندن بازگشته‌ایم. فدراسیون جایزه المپیک را نداده است. بهداد سلیمی طلا گرفته آن‌وقت آقای رضازاده، فرد دیگری را برای نشان درجه سه لیاقت به ریاست جمهوری معرفی کرد. همه حقوق‌ها و مزایا برای همین فرد بود. متاسفانه هیچ قدم مثبتی برای وزنه‌برداران برداشته نشد. بعد مالی قضیه در درجه دوم و سوم اهمیت است. مهم‌تر این است که رفتارهای بسیار زشتی با ما شد. رضازاده قول داد که جریان بی‌احترامی صورت گرفته در بیمارستان را پیگیری کند. اکنون دو هفته از آن ماجرا می‌گذرد. برای فدراسیون کاری نداشت که به هیات خرم آباد بگوید که مربی خرم‌آبادی برای همیشه از سالن‌های وزنه‌برداری محروم شود. می‌خواهم بدانم رضازاده چه پیگیری کرده است که هیچ‌کس چیزی از آن نمی‌داند. چرا هیچ اتفاقی نیفتاده است؟

سلیمی با اشاره به رفتار فدراسیون وزنه‌برداری با پیشکسوتانش ادامه داد: چند سال است که به پیشکسوتان بی‌احترامی می‌شود. امثال نصیری و رئیسی از افتخارات وزنه‌برداری هستند. این عزیزان اکنون کجا هستند و چه برخوردی با آنها می‌شود. در دوره ریاست افشارزاده او چندین بار نامه‌نگاری کرد تا نصیری به ایران برگردد تا در فدراسیون از او استفاده شود. آن‌وقت رضا زاده به راحتی او را کنار گذاشت.

سلیمی با بیان اینکه بلاتکلیفی مدال‌آوران المپیک قطعا به ضرر ورزش است، خاطرنشان کرد: قطعا روشن نبودن تکلیف مدال‌آوران المپیک اثرات منفی در بازی‌های آسیایی اینچئون خواهد داشت. هرچه مشکل سریع‌تر حل شود بهتر است چون در غیراینصورت ورزش کشور بیشترین لطمه را خواهد خورد. من عملا مشاهده کرده‌ام که در مدت کوتاه حضور صالحی‌امیری در وزارت ورزش، او طرح‌های استراتژیکی برای ورزش داده شده است. همچنین اقدامات عملی در بعد مدیریتی در حوزه قهرمانی و همگانی صورت گرفته است. ما هم انتظار داریم که سرپرست وزارت ورزش اقدام به بازگرداندن مدال‌آوران المپیکی لندن کنند. چون ما جز احترام چیز دیگری نمی‌خواهیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حمیدرضا

      آفرین آقای سلیمی ،باید پیگیر شکایت باشی ،مردم هم اکثریت حامی شما هستن بهداد عزیز

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج