۷۱۰۵۷۰
۵ نظر
۵۰۸۰
۵ نظر
۵۰۸۰
پ

قاتلی که با خون و خاکستر قربانیان خود اثر هنری خلق می کرد

خون آشام نقاش

«هنرمند خون آشام» نامی است که مردم برای «لوئیز آلفردو گونزالس هرناندز» انتخاب کرده اند. او قاتل بی رحمی است که پس از قتل قربانیان خود با خاکستر اجساد آنها نقاشی می کرد

مجله همشهری سرنخ: «هنرمند خون آشام» نامی است که مردم برای «لوئیز آلفردو گونزالس هرناندز» انتخاب کرده اند. او قاتل بی رحمی است که پس از قتل قربانیان خود با خاکستر اجساد آنها نقاشی می کرد.

داگلاس ریکو، رئیس پلیس منطقه بارلوونتو که جنایت های این قاتل سریالی در آنجا صورت گرفته است، در مصاحبه با نشریه «سان» درباره این جنایت ها گفت: «با این که هرناندز جنایت بسیار بزرگی انجام داده بود و می دانست که مجازات سنگینی در انتظارش است اما در همان بازجویی های اولیه و بدون هیچ مقاومتی به جنایت های خود اعتراف کرد و حتی این موضوع را هم گفت که مقداری از بدن مقتولان خود را نیز خورده است.»

خون آشام نقاش

آخرین قربانی هرناندز، کشاورزی بود که در نزدیکی خانه اش زندگی می کرد و این قاتل زنجیره ای در روز حادثه او را به بهانه ای به خانه اش کشاند و بعد از ورود به خانه، وی را به قتل رساند و قسمتی از جسد و خون او را برداشت. هرناندز پس از این جنایت باقیمانده جسد را سوزانده و تبدیل به خاکستر کرد و از خون و خاکستری که به دست آورده بود، نقاشی بسیار زیبایی روی تکه ای چوب کشید.

خون آشام نقاش

چطور به دام افتاد؟

هرناندز در یک موسسه علمی مشغول به کار بود. او مردی بسیار آرام و خونسرد به نظر می رسید و هیچ کس گمان نمی کرد که او بتواند چنین قاتل سنگدلی باشد تا این که در روز چهارم آوریل یکی از همکاران او با دیدن نقاشی جدیدش متوجه شد که رنگ های قرمز به کار رفته در آن خون است. ابتدا هرناندز سعی کرد تا همکار خود را متقاعد کند که این خون خودش است اما با توجه به این که کسی از بدن خودش نمی تواند این همه خون بردارد تا یک نقشی بکشد، همکارش به او مشکوک شده و پلیس را در جریان گذاشت و وقتی مشخص شد که این خون، خون انسانی به جز اوست تحقیقات پلیسی گسترده ای آغاز شد.

خون آشام نقاش

با روشن شدن این موضوع که خون یافت شده، خون کشاورز ناپدید شده است، بررسی های پلیس روی یافتن اجساد قربانیان متمرکز شد. در این شرایط، جنگل و محوطه های باز اطراف خانه او جستجو شد اما هیچ جسدی پیدا نشد چرا که او اجساد قربانیان خود را می سوزاند و از خاکستر آنها برای کشیدن نقاشی استفاده می کرد. همچنین با جستجوهای بیشتر در خانه هرناندز، شیشه هایی پر از خاکستر و خون دلمه شده نیز پیدا شد که احتمالا او برای استفاده در نقاشی های بعدی نگه داشته بود. دادگاه اولیه هرناندز در هشتم آوریل برگزار شد اما رأی نهایی تا زمانی که تحقیقات برای یافتن ناپدیدشدگان سال های اخیر ادامه دارد، صادر نخواهد شد.

خون آشام نقاش

در سال ۱۹۹۹ نیز دورانسل وارگاس گومز با جرمی مشابه در ونزوئلا دستگیر شد و ثابت شد که حداقل ۱۰ نفر را به شکل وحشیانه به قتل رسانده و قسمتی از بدن آنها را خورده است.

خون آشام نقاش

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به این میگن سادیسمی هنرمند

    • بدون نام

      ادم میمونه توش

    • 6adi

      لازم نیست همه چی رو نشون بدین.. عکس آخرو نباید می ذاشتین

    • بدون نام

      مث کلاوس نقش اول اصیلها... اونم با خون مقتولاش نقاشی میکشه

    • ...

      چه غم انگیزههعههههههه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج