۷۱۰۵۹۲
۶ نظر
۵۰۰۸
۶ نظر
۵۰۰۸
پ

وجود ۳۵ هزار کودک بی‌هویت در تهران

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان وجود ۳۵ هزار کودک بی هویت در استان تهران، گفت: معضل خرید و فروش کودکان و نوزادان کاهش یافته اما رفع نشده است.

مهر نوشت: عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان وجود ۳۵ هزار کودک بی هویت در استان تهران، گفت: معضل خرید و فروش کودکان و نوزادان کاهش یافته اما رفع نشده است.

سلمان خدادادی با بیان اینکه نوزاد معتاد از مادران معتاد و کارتن خواب متولد می شوند، گفت: والدین به دلیل فقر و عدم آگاهی به مراقبتهای پزشکی توجه ندارند و نوزاد معتاد متولد میشود.

نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی، افزود: کودکان در کنار پدر و مادر معتاد؛ معتاد می شوند و آسیب های زیادی کودکان دارای والدین معتاد را تهدید می کند که کودک فروشی یکی از این آسیبها است که حتی دیده شده که مادران به دلیل اعتیاد نوزادان خود را در قبال مبلغی اندک پیش از تولد پیش فروش می کنند.

وی با بیان اینکه سودجویان و مافیای خرید و فروش کودکان و نوزادان از آنها در مسیر تکدی گری و خرید و فروش مواد مخدر استفاده می کنند، گفت: متاسفانه شاهد تکدی گری دختران ۱۲ یا ۱۳ ساله هستیم که در آغوش آنها نوزادانی قرار گرفته که مافیا آنها را برای جلب توجه و سوء استفاده از احساسات مردم از مادران معتاد خریداری و در این مسیر استفاده می کنند.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با بیان اینکه معضل خرید و فروش کودکان و نوزادان کاهش یافته اما رفع نشده است، اظهار کرد: متاسفانه نگاه دولت به آسیب های اجتماعی در برنامه ششم بسیار کمرنگ بود اما مجلس ۳۱ ماده به مواد برنامه ششم تنها در حوزه آسیبهای اجتماعی اضافه کرد که یکی از جدول ها شماره ۴ است که در آن آسیب های اجتماعی تشریح شده و به دولت تکلیف شده تا آخر برنامه ششم اقداماتی در جهت کنترل آسیب ها انجام دهد.

خدادادی افزود: یکی از تکالیف دولت این است که کودکان کار در معرض آسیب را ساماندهی کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اون بچه ها بیشتر از اتباع افغان هستند

    • بدون نام

      کاری نداره واسه همشوتن کارت وپلاک وسند صادر شود ی برگ سبز باعبورموقت تهران هم توسط پست براشون ارسال کنید میتوان ارتش خمر سرخ ایران هم تشکیل داد نخند چقدربهت بگم بچه بی سند تولید نکن رو دستت میمونه دولت هم با اشتغال اینها مشکل داره

    • محمدرضا بختیار

      فقط می خوام آمار چرند را به رخ برخی بکشانم در تهران 35هزار کودک بی هویت وجود دارد و در همین تهران 5هزار معتاد متهاجر وجود دارد نسبت ها بر چه اساسی سنجیده شده از دروغ هم فرارتر رفته است

    • بدون نام

      اون بچه ها افقانی هستن بفرستن افقانستان

    • بدون نام

      افسوس که در کشور اسلامی ، این موارد وجود داره . بجای حل مشکل دنیا و خبرسازی برای کشورهای دیگه .مشکلات خودمان را حل کنیم

    • بدون نام

      افغانهاروبریزین بیرون باعث بدبختی وبیکاری وفقرن چه وضعش۱۶ملیون خرجشون میدیم ۱۰ملیون شغلمون اشغال کردن وبیکارودولت باافتخاروالتماس دنبال ایجد۸۰۰هزارشغل ونمیتونه هم ایجادکنه ونشدنیه نفرت انگیزترین خارجیاافغانیای بزدلن پررو موزی کثیف

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج