۷۱۰۶۳۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

پایان آرزوهای تفضلی برای جام‌جهانی

رایان تفضلی که تا همین یک ماه قبل امیدوار بود به تیم ملی ایران دعوت شود و البته همراه با پتربورو یونایتد مجوز صعود به چمپیونشیپ را به دست بیاورد، به هیچ یک از اهداف خود نرسید و فصل را با آسیب دیدگی به پایان رساند.

ورزش سه: رایان تفضلی که تا همین یک ماه قبل امیدوار بود به تیم ملی ایران دعوت شود و البته همراه با پتربورو یونایتد مجوز صعود به چمپیونشیپ را به دست بیاورد، به هیچ یک از اهداف خود نرسید و فصل را با آسیب دیدگی به پایان رساند.

پتربورو در هفته چهل و پنجم لیگ یک انگلیس در ورزشگاه آباکس و در حضور ۴۶۶۷ تماشاگر با ۲ گل ماریوت و کوپر، فلیت وود را شکست داد تا ۶۴ امتیازی شود و در رده هشتم جدول قرار بگیرد. تفضلی به دلیل آسیب دیدگی جایی در فهرست ۱۸ نفره پتربورو نداشت تا مثل چند بازی قبل، دیدار تیمش را از روی سکوها تماشا کند. این برد البته باعث نشد تا پتربورو همچنان امیدوار به صعود باشد. این تیم حتی اگر در آخرین بازی خود مقابل پورتسموث به پیروزی برسد ۶۷ امتیازی می‌شود اما نمی‌تواند راهی برای صعود به چمپیونشیپ پیدا کند. از لیگ یک انگلیس ۲ تیم به صورت مستقیم به چمپیونشیپ صعود می‌کنند و تیم‌های سوم تا ششم هم در پلی‌آف حاضر می‌شوند تا یک تیم از بین آنها مجوز صعود را به دست بیاورد.

پایان آرزوهای تفضلی برای جام‌جهانی

ویگان اتلتیک و بلکبرن روورز، 2 تیم قدیمی و با سابقه انگلیس توانستند با اختلاف رده‌های اول و دوم را به خود اختصاص بدهند و به چمپیونشیپ صعود کنند. شرزبوری، روترهام، چارلتون و اسکانتورپ یونایتد هم تیم‌های سوم تا ششم هستند که باید در پلی آف برای صعود تلاش کنند. پتربورو با توجه به اختلاف 6 امتیازی با اسکانتورپ یونایتد از حضور در پلی‌آف باز ماند تا آرزوهای رایان تفضلی نقش بر آب شود. مدافعی که این فصل 33 بازی برای پتربورو انجام داد و 2642 دقیقه در زمین حضور داشت.

آسیب دیدگی تفضلی مقابل ویمبلدون اما باعث شد تا این مدافع 196 سانتیمتری چند هفته دور از ترکیب پتربورو باشد. همین مصدومیت اندک شانس تفضلی برای حضور در اردوی تیم ملی ایران را نیز از او گرفت تا رایان نه توفیقی در سطح باشگاهی به دست بیاورد و نه همراه تیم ملی ایران به جام جهانی برود. حالا باید دید برنامه تفضلی برای فصل بعد چیست؟ ادامه حضور در پتربورو یا بازی در سطحی بالاتر؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج