جاباما
۷۱۰۶۶۰
۳ نظر
۵۰۱۲
۳ نظر
۵۰۱۲
پ

تندگویان: دولت در برخی امور، سد راه جوانان است

معاون ساماندهی امور جوانان گفت: دولت در برخی امور سد راه جوانان است.

خبرگزاری مهر: محمدمهدی تندگویان در گردهمایی جوانان شهر تهران اظهار داشت: هرچند متولدین برخی دهه های کشور و نسل جوان ایرانی نادیده گرفته شده اند اما خود جوانان منشاء امیدواری هستند و انقلابی که باید در حوزه جوانان شکل می گرفت، شکل گرفته است.

وی افزود: اقتصاد سنتی ایران را جوانان متحول کرده اند و جوانان کشور حتی در محروم ترین مناطق با خلاقیت خود گره گشای بسیاری از مشکلات شده اند.

تندگویان اضافه کرد: مثالهای زیادی از فعالیت تشکل های جوانان وجود دارد که کارهای بزرگی در سطح کشور انجام داده اند که انجام برخی از پروژه های آنها از عهده دولت برنمی آید.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: هفته آینده با حضور تشکل های گردشگری جوانان سراسر کشور همایشی برگزار خواهیم کرد تا این جوانان با نهادهای مربوطه، مرتبط شوند.

وی خاطر نشان کرد: در برخی امور، دولت سد راه جوانان می شود و گاهی بدون دخالت و ایجاد نگرانی توسط دولت، جوانان خود می توانند گلیمشان را از آب بیرون بکشند.

تندگویان با بیان اینکه از شورای شهر تهران گله مند هستم، گفت: در تهران ۲۰۰۰ تشکل فعالیت می کنند که حدود ۷۰ تشکل به حوزه جوانان مربوط می شود؛ ساماندهی این تشکل ها به برون رفت از مشکل اشتغال کمک خواهد کرد اما اتفاقی که برای ساماندهی فعالیت آنها باید انجام شود، هنوز نیفتاده است.

وی تصریح کرد: عمده فعالیت های تبلیغاتی شهر تهران قابل برون سپاری به تشکل های حوزه جوانان است که از نظر هزینه ای این برون سپاری به نفع شورای شهر است.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: مدیریت جوانان بر شهر عنوانی است که در جهان مطرح است و در این بحث باید همگام با دنیا شویم و از توان جوانان در این حوزه استفاده کنیم.

تندگویان عنوان کرد: یک مدیریت جوان در فروشگاهی مثل شهروند می توان بروندادها را تا میزان زیادی افزایش دهد.

وی خاطر نشان کرد: بیشتر مدیرانی که اکنون در کشور کار می کنند، زمانی که سر کار آمدند جوان بودند در حالی که اکنون همین افراد به جوانان به سختی اعتماد می کنند.

تندگویان ادامه داد: تجارت الکترونیک شهری باید از سامانه مرکزی برخوردار شود و سهم شهرداری تهران از این درآمد شهری افزایش یابد و در آن برای جوانان با نظارت شهرداری جایگاه مشخصی ایجاد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دولت تنها موفقیتش در سد سازی بوده والان در کلیه امور موفق به سدهای زیر شده وهمه الحمدالله در این سدها مشغولندسدتوسعه سدترقی سدهسته ای سدبدبختی سدفلاکت سدخرجام سدبیکاری سدنجومی سدجوانان که ۸۰ ملیون سرکارند و خوشحال ...

    • بدون نام

      ا........نه باباراست گفتی

    • رضا

      دمت گرم خلاصه کسی هم پیدا میشه حرف درست بزنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج