جاباما
۷۱۰۷۷۷
۱۱ نظر
۵۰۰۶
۱۱ نظر
۵۰۰۶
پ

اعلام میزان افزایش قیمت خودرو در چند روز آینده

شورای رقابت به‌زودی افزایش قیمت خودروهای زیر ۴۵ میلیون تومان رااعلام می‌کند. در حال حاضر محصولات تولیدی بالای ۴۵ میلیون تومانی دو شرکت سایپا و پارس خودرو اعلام و خودروهای متعلق به این شرکت‌ها تا مرز ۶ میلیون تومان افزایش یافت.

روزنامه دنیای اقتصاد: شورای رقابت به‌زودی افزایش قیمت خودروهای زیر ۴۵ میلیون تومان رااعلام می‌کند. در حال حاضر محصولات تولیدی بالای ۴۵ میلیون تومانی دو شرکت سایپا و پارس خودرو اعلام و خودروهای متعلق به این شرکت‌ها تا مرز ۶ میلیون تومان افزایش یافت.

در این بین هنوز ایران‌خودرو قیمت قطعی محصولات بالای ۴۵ میلیون تومان را اعلام نکرده، حال آنکه شورای رقابت تعیین‌کننده قیمت بخش اعظمی از محصولات این شرکت است. اما اینکه گفته می‌شود شورای رقابت به‌طور حتم درصدی به قیمت محصولات زیر ۴۵ میلیون تومانی دو خودروساز بزرگ کشور خواهد افزود از این جهت است که روز گذشته معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه مراسمی در شرکت سایپا عنوان کرده است که شورای رقابت براساس آنالیزی که ازسوی خودروسازان ارائه می‌شود نسبت به قیمت‌گذاری خودرو اقدام می‌کند. این در شرایطی است که فاکتورهایی همچون ضریب کیفیت، بهره‌وری و تورم خودرو در تعیین قیمت دخیل هستند.

محسن صالحی‌نیا در ادامه عنوان کرده تا جایی که مطلع هستم، خودروسازان در حال رایزنی با شورای رقابت برای افزایش قیمت هستند که با توجه به آنالیز هزینه‌های خود در هر سال، این اتفاق را رقم می‌زنند. اظهارات روز گذشته صالحی‌نیا مشخص‌کننده آن است که شورای رقابت بی‌شک درصدی به قیمت خودروهای زیر ۴۵ میلیون تومان که شامل محصولات پراید، پژو ۴۰۵، پارس، ۲۰۶، سمند، تیبا، ساینا و تندر ۹۰ است، اضافه خواهد کرد. به این ترتیب طی چند روز آینده قیمت محصولات مذکور با افزایش مواجه خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حکایت مونتاژکار وطنی : عقب مانه , گنده , تنبل , پرخور , عزیز دردونه. ,بنز سوار.....= فاحعه ملی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نخر هموطن نخر
        وقتشه یه کمپین درست و حسابی تشکیل بشه
        این سری دیگه با وام و دروغ و حقه بازی نمیتونن کمپین رو بشکنن.
        من 10 ساله ماشین دارم ولی هیچوقت ماشین ایرانی صفر نخریدم

    • فرزاد مخصوصی

      حمایت کالای ملی پس چرا گرون می کنید پس دلار تاثیر گذاشته

    • بدون نام

      این که تعجبی ندارد محصولات این دوشرکت اشغال هر سه ماه یک بار سه چهار میلیونی میکشد بالا ومردم عادت کردن اکه هر هفته هم قیمتها بره بالا باز هم این جماعت نمیتواند کاری انجام بدهد،چون مردم را در یه جاهای دیگری مشغول کردن.........؛!!

    • بدون نام

      گور بابای خودرو ساز همین پراید ۸۹ سوار میشم تا بمیرم ...

    • بدون نام

      مدل 86 پرایددارم خیلی هم راضیم نمیخوام عوض کنم

    • علی

      واقعا هر دو سه ماهی یک بار قیمت را افزایش میدن به دلایل مختلف بی انکه کوچکترین تغییری در کیفیت خودرو ها صورت بگیره وقتی که تولید خودرو انحصاری باشه و تعرفه واردات خودرو بالا باشه و ما مردم هم زیاد متقاضی خرید باشیم اینا هم هر جور دوست دارن قیمت ها تعیین می کنن ما ایرانی ها هم وقتی میگن قراره گرون بشه بیشتر می خریم

    • بدون نام

      اول قیمت پراید بزودی اعلام میشه یعنی ملت بحرین که گرون میشه .

    • مسعود

      یه سئوال مهم'''
      می گم این شورای رقابت داره با کی رقابت میکنه؟؟؟؟
      حتما"داره بامردم رقابت میکنه چون تا الآن که پدر مردمو درآورده!!!!

    • عباسی

      خدا لعنت شان کند که این همه بمردم ظلم میکنند مردم تورا خدا ماشین نو نخرید تا پوزه و دواغ این خودر سازان داخلی با تحریم ماشین نو خریم بخاک بمالیم مردم متحد شویم جلوی ظلم کردن این خودرو سازان داخلی که خدابازهم لعنت شان کند

    • عباسی

      خدا لعنت شان کند که این همه بمردم ظلم میکنند مردم تورا خدا ماشین نو نخرید تا پوزه و دواغ این خودر سازان داخلی با تحریم ماشین نو خریم بخاک بمالیم مردم متحد شویم جلوی ظلم کردن این خودرو سازان داخلی که خدابازهم لعنت شان کند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج