۷۱۰۸۰۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

تاریخ معرفی شیائومی Mi ۷ لو رفت!

شرکت شیائومی ماه پیش از Mi MIX ۲S مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ به عنوان اولین پرچمدار خود در سال ۲۰۱۸ پرده برداشت. در گذشته شایعات به معرفی شیائومی Mi ۷ به عنوان پرچمدار دیگر این برند در نیمه اول سال جاری میلادی اشاره کرده بودند.

وبسایت کلیک - محمد قریشی: به تازگی پوستری در فضای وب منتشر شده که تاریخ معرفی شیائومی Mi ۷ را مشخص می کند.

شرکت شیائومی ماه پیش از Mi MIX ۲S مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ به عنوان اولین پرچمدار خود در سال ۲۰۱۸ پرده برداشت. در گذشته شایعات به معرفی شیائومی Mi ۷ به عنوان پرچمدار دیگر این برند در نیمه اول سال جاری میلادی اشاره کرده بودند.

به تازگی پوستری در شبکه اجتماعی ویبو منتشر شده که تاریخ معرفی شیائومی Mi ۷ را مشخص می کند. بر اساس این تصویر پرچمدار آینده این برند چینی در تاریخ ۲۳ مه معرفی می شود. این تصویر کیفیت چندان بالایی ندارد بنابراین نمی توان به آن اطمینان کرد. پوسترهایی که شیائومی برای مراسم های خود منتشر می کند بسیار باکیفیت هستند.

تاریخ معرفی شیائومی Mi ۷ لو رفت!

انتظار می رود گوشی شیائومی Mi 7 مشخصات فنی مشابهی با می میکس 2 اس داشته باشد با این تفاوت که پرچمدار آینده شیائومی به برش نمایشگر مجهز خواهد شد. با توجه به معرفی Mi Mix 2S در گذشته نه چندان دور، رونمایی از می 7 در ماه آینده میلادی غیر منطقی به نظر می رسد.

در گذشته گزارشی منتشر شده بود مبنی بر اینکه شیائومی Mi 7 به سیستم شناسایی سه بعدی چهره مجهز می شود (شیائومی Mi 7 اولین گوشی اندرویدی مجهز به سیستم شناسایی سه بعدی چهره). در همین گزارش تاریخ معرفی شیائومی Mi 7 در سه ماهه سوم سال جاری میلادی ذکر شده بود.

گزارش های اخیر به معرفی گوشی می 7 پلاس در کنار Mi 7 اشاره می کنند. مشخصات گوشی می 7 پلاس در یک فروشگاه چینی قرار گرفته است که البته به احتمال زیاد جعلی باشد (6 ویژگی جذابی که شیائومی Mi 7 می تواند به آن ها مجهز شود).

تاریخ معرفی شیائومی Mi ۷ لو رفت!

بر اساس این وب‌سایت گوشی شیائومی Mi ۷ پلاس به نمایشگر ۶.۱ اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس مجهز می شود. قدرت این دستگاه را پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ تامین خواهد کرد و این چیپست را ۶ گیگابایت رم همراهی می کند. این دستگاه به دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای ۱۲ و ۲۰ مگاپیکسلی مجهز می شود.

این وب‌سایت حافظه داخلی می ۷ پلاس را ۶۴ گیگابایت و ظرفیت باتری آن را ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعت اعلام کرده است. این دستگاه از شارژ بی سیم پشتیبانی می کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج