۷۱۰۸۵۶
۵ نظر
۵۰۱۱
۵ نظر
۵۰۱۱
پ

زمان انتشار دفترچه استخدامی آموزش و پرورش

وزیر آموزش و پرورش گفت: دولت همه دستگاه ها را مکلف کرده است که از پیام رسان داخلی استفاده کنند و ما نیز در آموزش‌ و پرورش طی دو بخشنامه به توجیه مدیران پرداختیم و پیگیری می کنیم که تمام ارتباطات اداری از پیام رسان خارجی قطع شود.

خبرگزاری فارس: سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دولت همه دستگاه ها را مکلف کرده است که از پیام رسان داخلی استفاده کنند و ما نیز در آموزش‌ و پرورش طی دو بخشنامه به توجیه مدیران پرداختیم و پیگیری می کنیم که تمام ارتباطات اداری از پیام رسان خارجی قطع شود.

وی در خصوص آزمون استخدامی آموزش‌ و پرورش گفت: پیگیر هستیم و دوستان در سازمان سنجش درتلاشند تا دفترچه در هفته آینده منتشر شود.

بطحایی درباره مصوبه حذف آزمون در مدارس ابتدایی گفت: حذف ازمون های دوره ابتدایی در حال اجراست و نشانه های خوبی در بین خانواده ها و مجامع علمی دیده می شود.

وی ادامه داد: در خصوص ازمون سمپاد متوسطه اول، منتظر امضای مصوبه توسط رئیس جمهور هستیم و تکلیف تا ۳ یا ۴ روز آینده مشخص می شود.

بطحایی در خصوص مستثنی شدن آموزش و پرورش از قانون خدمات کشوری گفت: در این خصوص موضوع جدی در دولت مطرح نیست اما بخش‌هایی از قانون خدمات مدیریت کشوری بر اساس طرحی که در مجلس در دست بررسی است، تغییر خواهد کرد.

وی در پاسخ به این پرسش که «اگر این تغییر انجام شود، آیا به نفع معلمان خواهد بود؟»، افزود: مجلس به دنبال این است که پرداخت‌ها متناسب با شایستگی‌ها انجام شود اما ویژگی‌ها و مختصات این طرح تا قبل از تصویب، قابل تبیین نیست و وقتی تصویب شد می‌توان نظر داد.

* تهیه طرح تقویم آموزشی با همکاری سازمان گردشگری

وزیر آموزش و پرورش در خصوص تغییر تقویم آموزشی گفت: تغییر تقویم آموزشی جزو ضرورت‌هاست چرا که شرایط اقلیمی و آب و هوایی در نقاط مختلف کشور موجب می‌شود که با مشکلاتی در آموزش مواجه شویم.

وی افزود: به دنبال ایجاد انعطاف در تقویم آموزشی هستیم، منتها شروع و پایان سال تحصیلی در قانون مشخص است؛ البته با سازمان گردشگری در این خصوص کار مشترکی را در دست تهیه داریم و با نمایندگان مجلس در حال رایزنی هستیم تا تا بتوانیم فرصتی در میان سال تحصیلی به مدت حداکثر ۲ هفته ایجاد شود و سال تحصیلی در ابتدا و انتها تغییراتی داشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پدر

      بلاتکلیفی و آزار، بازی با روح و روان خانواده ها:
      آقای وزیر محترم آموزش و پرورش،250 هزار دانش آموز مقطع ششم برای آزمون بلاتکلیف هستند.در حقیقت 250 هزار خانواده بلاتکلیف است . هرگونه تغییر در آزمون و مدارس سمپاد مطابق قانون نیازمند تایید شورای انقلاب فرهنگی و امضا ریس جمهور محترم را دارد.شورای انقلاب فرهنگی که آزمون را برای امسال مجاز دانسته است .شما هنوز سلسله مراتب اداری را هم نمی دانید؟ صحبت های اعضای محترم شورای عالی انقلاب فرهنگی، آقای مهندس ضرغامی و خانم دکتر آیت الهی را دروغ میپندارید.آیا شما در جلسه شورا هوشیار بودید؟ خودسرانه و یک تازی شما را رهبر معظم که همواره نگران استعداد فرزندان مملکت و بالا رفتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی در المپیاد های جهانی برافراشته میشود .را حتما خواهد گرفت.

    • نجفی

      ببخشید اول عنوان خبر را درست بنویسید بعد متن را بنویسید براساس عنوان خبر زمان انتشار دفترچه استخدامی آموزش و پرورش می باشد ولی در متن خبر اصلا بحثی از این عنوان نیست

    • راد

      بلاتکلیفی خانواده ها و دانش آموزان:
      آقای وزیر محترم آموزش و پرورش دانش آموز مقطع ششم برای آزمون بلاتکلیف هستند.شورای انقلاب فرهنگی انجام آزمون را بنا به صحبت های اعضا محترم، آقای مهندس ضرغامی و خانم دکتر آیت الهی مجاز دانسته است .آیا مطابق قانون (مطابق فصل هشتم چهار چوب نهادی و نظام اجرای تحول بنیادین آموزش و پرورش: برای تحقق اهداف و برنامه های سند ملی آموزش و پرورش در افق چشم انداز،سیاست گذاری، برنامه ریزی و نظارت بر برفرآیند تحول بنیادین در دو سطح به شرح زیر صورت می پذیرد:
      بخش اول:سیاست گذاری و تصمیم گیری کلان و نیز ارزیابی و نظارت راهبردی فرآیند تحول بنیادین نظام تعلیم و تربیت رسمی عمومی بر پایه این سند بر عهده شورای عالی انقلاب فرهنگی می باشد) به عنوان مرجع بالاتر تخلف نیست ؟؟؟؟

    • پدر

      آقای وزیر محترم آموزش و پرورش با تشکر از اینکه بدون کارشناسی و مطالعه یک شبه مصوبه حذف آزمون سمپاد و در یک سفر. آموزش زبان روسی و دستور العمل 2030 و دست درازی به صندوق فرهنگیان و بیسوادی مطلق دانش آموزان با حذف تکلیف و نمره ها و ارزشیابی پدرو مادر پسند به دانش آموزان میدهند و...... ابلاغ میفرمایید.باعث تاسف و خیانت به آینده دانش آموزان بعنوان آینده سازان این مملکلت است
      .شما متخصص کوبیدن آب در هاون و بیخود گفته اند که گذشته چراغ راه آینده است و بهتر است مدام وقت و توان و روانمان را بگذاریم .برای اختراع چند باره چرخ و آشغال ها را به زیر فرش جارو کنیم.

    • پدر

      بلاتکلیفی و آزار، بازی با روح و روان خانواده ها:
      آقای وزیر محترم آموزش و پرورش،250 هزار دانش آموز مقطع ششم برای آزمون بلاتکلیف هستند.در حقیقت 250 هزار خانواده بلاتکلیف است . مهلت 3و4 روزه که فرمودید ( نقل به مضمون ) که تمام شده خانواده ها بابت آزمون و ثبت نام فرزندانشان نگران هستند. تا کی .تا چه زمانی با روح روان خانواده ها بازی میکنید؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج