جاباما
۷۱۰۸۶۵
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

«جناب خان» به روسیه می‌رود؟

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال امروز مهمان ویژه‌ای داشت؛ محمد بحرانی صداپیشه کاراکتر جناب خان که به همراه احمدی تهیه کننده خندوانه به فدراسیون فوتبال آمده بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان: مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال امروز مهمان ویژه‌ای داشت؛ محمد بحرانی صداپیشه کاراکتر جناب خان که به همراه احمدی تهیه کننده خندوانه به فدراسیون فوتبال آمده بودند.

«جناب خان» به روسیه می‌رود؟

در این دیدار، تهیه کننده خندوانه طرح عوامل ساخت این برنامه مبنی بر حمایت از تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2018 را به اطلاع ریاست فدراسیون فوتبال رساند و گفت: برنامه ریزی جهت آغاز پخش دوباره خندوانه از مدت ها پیش آغاز شده و خوشحالیم دور جدید پخش این برنامه، با رقابت های جام جهانی 2018 روسیه تقارن پیدا کرده است.

بحرانی که پیش از این جناب خان را روی آنتن برنامه «نود» برده و با فضای فوتبال کاملا آشناست، در این باره گفت: جناب خان پس از یک سال و نیم دوری به روی آنتن برمی گردد و اینکه این مساله با حضور وی در نقش هواداری تیم ملی ایران همراه شود، اتفاق مهمی است. بر این اساس، تلاش می کنیم در نهایت در آن روزها و شب های سرنوشت ساز حضور تیم ملی در روسیه، لحظات خاطره انگیزی را برای مردم خلق کنیم.

وی در خلال صحبت‌هایش در این جلسه رسمی پیشنهاد داد که جناب خان مدیر ارتباطات مویرگی هواداران تیم ملی در جام جهانی روسیه 2018 باشد. جناب خان که کلمه مویرگی را پیش از این در برنامه جا انداخته، این بار قصد دارد موضوع را کمی جدی تر پیش ببرد و قاعدتا ماموریت او در دور جدید خندوانه فوتبالی‌تر خواهد بود و باید منتظر طرح ها، گفت‌وگوها و آیتم‌های ویژه این کاراکتر جذاب تلویزیونی درباره تیم ملی ماند.

رئیس فدراسیون فوتبال هم در این جلسه با تقدیر از بحرانی و احمدی گفت: نه به عنوان عضوی از خانواده فوتبال، بلکه شخصا بر این باورم که ساخت برنامه هایی نظیر خندوانه، اتفاق بزرگ و مبارکی در رسانه ملی است. آمارها خود گویای همه چیز هستند که وقتی برنامه ای نظیر خندوانه روی آنتن می رود، چه مخاطب عظیمی از جعبه جادویی نظاره گر این برنامه می شوند. تقارن شروع دوباره پخش برنامه خندوانه با آغاز جام جهانی را به فال نیک می گیرم و امیدوارم این سری از خندوانه هم مورد استقبال مخاطبان قرار بگیرد. قطعا فدراسیون فوتبال هم در این مسیر همراه و همگام با خندوانه و مخاطب میلیونی اش خواهد بود و تردیدی ندارم دعای خیر و انرژی مثبت میلیون ها ایرانی، به کاروان تیم ملی منتقل خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جناب خوان خوبه رامبدشیت ومسخرس ولیاقت ایران ونداربفرستین افغانستان

    • امین

      جناب خان یک هنرمند واقعی است کمک گرفتن از آن در زمینه روحیه افراد اثر بخشی زیادی دارد پیشنهاد خوبی است انشاالله موفق باشید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج