۷۱۰۸۹۲
۵ نظر
۵۰۰۴
۵ نظر
۵۰۰۴
پ

لطیفی: حسن‌زاده فقط تهمت می‌زند

سرمربی تیم فوتبال اکسین البرز گفت: از دست حسن‌زاده ناراحتم چرا که بدون اینکه سندی داشته باشد اتهام می‌زند.

خبرگزاری فارس: علی لطیفی، سرمربی تیم فوتبال اکسین البرز در خصوص گرفتن پاداش از سوی تیم نساجی و اینکه پول گرفتن عاملی شد تا مقابل خونه به خونه محکم بازی کنید، اظهارداشت: ما یک ریالی هم نگرفتیم، خدا می‌داند که هیچ تماسی صورت نگرفت و ما هیچ پولی بابت اینکه بخواهیم محکم بازی کنیم نگرفتیم.

وی در ادامه گفت: مگر می‌شود ما شارژ مالی شویم؟ تیم اکسین مقابل ایران جوان بوشهر هم با قدرت به میدان آمد و باعث شد این تیم به لیگ دسته دوم سقوط کند، اگر هم نساجی مقابل ما بازی می‌کرد مطمئناً با تمام توان مقابل این تیم بازی می‌کردیم تا شرافت فوتبال زیر سوال نرود. در این ماه عزیز و ایام شعبانیه از خداوند بزرگ می‌خواهم و آرزو سلامتی برای آقای حسن‌زاده می‌کنم، امیدوارم دیگر تهمت‌ به دیگران نزند.

علی لطیفی در ادامه تأکید کرد: من واقعاً از دست حسن‌زاده ناراحت هستم چرا که فردی است دم‌دمی، بدون اینکه سندی داشته باشد اتهام می‌زند، فدراسیون فوتبال باید مالک باشگاه خونه به خونه را دعوت کند و از او بخواهد که راجع به حرف‌هایی که می‌زند آیا سند دارد یا خیر. باید فدراسیون فوتبال باید برخورد جدی کند، اتهامات بزرگی به بازیکنان قدیمی فوتبال می‌زنند مثل نکونام، این اتهام بسیار وحشتناک است. اگر در دنیا این اتفاق می‌افتاد و شخصی به فردی اتهام بزند و ثابت نشود مطمئناً از فوتبال محروم می‌شود.

وی در ادامه گفت: آقای حسن‌زاده فوتبال را با محل کارش اشتباه گرفته چون فکر می‌کند پول می‌دهد باید هرچه دستور می‌دهد انجام شود. فردی که مردم به او می‌گویند حاجی دور از انتظار است که بخواهد به شخصی اتهام بزند. ناراحتی من از این است که ما به خاطر شرافت جنگیدیم و الان به ما اتهام می‌زنند. آقای حسن‌زاده ورزشی نیست و بیشتر به دنبال کسب و کار بوده تا ورزش، شاید مقابل او در محل کارش رشوه‌هایی داده شده و به خاطر این است که به همه مشکوک است و همیشه راجع به رشوه صحبت می‌کند. این کار درست نیست که بخواهیم به هرکسی که دلمان می‌خواهد اتهام بزنیم.

لطیفی در ادامه گفت: خوشحالم که در این بازی جوانمردانه بازی کردیم و نشان دادیم که روح پهلوانی وجود دارد، اگر بخواهیم واقعیت را بگوییم تیم من شایسته‌تر از خونه به خونه بود که حتی جزء مدعیان صعود قرار بگیرد. اگر ناداوری صورت نمی‌گرفت مطمئناً تیم من به لیگ برتر صعود می‌کرد. ما هیچ‌کس را نداشتیم و تک و تنها جنگیدیم.

سرمربی تیم فوتبال اکسین البرز در پایان گفت: درست است ما قهرمانی را از دست دادیم ولی خدا به ما پهلوانی را هدیه داد. من اگر می‌خواستم پولی بگیرم و به دنبال این حواشی بودم مطمئناً الان مستأجر نبودم و با سختی زندگی نمی‌کردم. چند خانه داشتم ولی این پول‌ها از گلوی من پایین نمی‌رودو می‌دانم که بعدها تاوان سختی خواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • جویباری

      آقای لطیفی با اینکه پرسپولیسی هستم
      درود به شرفت و درود به شرف همه اونایی که پاک زندگی میکنن
      انشاا.. صاحب خونه بشی
      و همیشه با شرافت زندگی کنی
      دمت گرم

    • جویباری

      آقای لطیفی عزیز
      شما هم از حسن زاده بپرشید که چقدر گرفته تا مقابل استقلال بازی نکنه
      ببین چه حالی میشه
      تا به دیگران تهمت نزنه

    • بدون نام

      من به یه مسئله ایی رسیدم. . میخوام ببینم دیگران هم متوجه شدند ؟؟؟

      اینکه یه نفر نمی خواد مردم متوجه ضعف های مدیریتی مالک خونه به خونه بشوند به جاش میاد از حقه تهمت استفاده میکنه تا ذهن مردم به جای دیگه قلاب بشه

      یه حرف قدیمی هست که میگه. . من نبودم دستم بود تقصیر آستینم بود

      ماجرای تهمت زدن ها , منو این شعر میندازه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چطوری شاعر

    • بدون نام

      این آدم به تمام تیم های لیگ یک تهمت رشوه گرفتن زده تیمی که نمیبازه میگه پول گرفته تیمی که شش تا خورده هم میگه پول گرفته یکی نیست این .. رو متوجه کنه؟ مایلی کهن کم بود این روانی هم اضافه شد بهش خدا به داد فوتبال ایران برسه با این مدیران.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج