۷۱۰۹۳۵
۶ نظر
۵۰۰۲
۶ نظر
۵۰۰۲
پ

سپاه: هیچ قدرتی توان حمله نظامی به ایران را ندارد

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تنها کشوری هستیم که در دنیا مستقل بوده و تمام تصمیمات را در داخل کشور می‌گیریم و هیچ قدرتی توان حمله نظامی به ایران را ندارد.

خبرگزاری ایرنا: سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تنها کشوری هستیم که در دنیا مستقل بوده و تمام تصمیمات را در داخل کشور می‌گیریم و هیچ قدرتی توان حمله نظامی به ایران را ندارد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف روز سه شنبه ضمن تبریک روز کارگر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا تاکید کرد: با رهبری مقتدر تمام نیازهای دفاعی خود را تولید می کنیم و با الگو گیری از راه شهدا می‌توانیم در راه شکوفایی اقتصادی و رفاه مردم هم موفق باشیم.

وی افزود: ماهیت انقلاب اسلامی بر اساس مبارزه با ظلم و استکبار شکل گرفته که از اول انقلاب دشمنان طراحی‌های زیادی برای زمین زدن انقلاب پیاده کرده که یکی از تئوریسین‌های امریکایی می‌گوید ما باید کاری کنیم که ایران نتواند ۴۰ سالگی انقلاب را جشن بگیرد.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ایجاد امنیت و رفاه برای مردم، وظیفه ذاتی سپاه است اظهار داشت: سپاه نمی‌تواند نسبت به مشکلات مردم بی تفاوت باشد چرا که از جنس مردم است و با داشتن امنیت بر مشکلات فائق خواهیم آمد.

وی افزود: انقلاب اسلامی یک گفتمان برگرفته از سیره و روش اهل بیت(ع) و رسول اکرم (ص) است و این انقلاب مستضعفان جهان را علیه ظلم آگاه ساخته به همین خاطر دشمنان درصدد هستند تا انقلاب اسلامی و مردم ایران هزینه‌های سنگینی را بابت گفتمان انقلاب اسلامی بپردازند.

مسئول روابط عمومی کل سپاه اضافه کرد: انقلاب اسلامی سبب شده تا استکبار ستیزی در منطقه و جغرافیای جهان اسلام فراتر رود،؛ آنها معتقد بودند جوانانی در ایران هستند که دوران انقلاب و دفاع مقدس را تجربه نکردند و می‌توانند به برجسته سازی دوران پهلوی بپردازند.

سردار شریف اضافه کرد: دشمنان نمی‌دانند نسلی که نظام شاهنشاهی را سرنگون کرد و شکنجه‌های ساواک را بر تن خود دارد هنوز در بین مردم نفس می کشند و مانع از عملیاتی شدن نقشه‌های آنان می شوند.

وی ضمن توصیه به دانشجویان در خصوص مطالعه تاریخ شاهنشاهی ادامه داد: طبق آمار برنامه بودجه در سال ۵۶ بیش از ۷۰ درصد مردم در روستاها زندگی می‌کردند و می‌دانید که زندگی در روستاها قبل از انقلاب به چه صورت بود و از کمترین نعمت آب برق و گاز برخوردار بودند یعنی ۷۰ درصد مردم در فقر مطلق به سر می بردند.

سردار شریف در ادامه اظهار داشت: با افتخار اعلام می‌کنیم که امروز روستاهای بالای ۲۰ خانوار در جمهوری اسلامی صاحب برق آب آشامیدنی سالم گاز و سایر مواهب هستند.

مسؤول روابط عمومی کل سپاه افزود: رهبر انقلاب اسلامی به طور مکرر در زمینه اقتصاد و تولید در سال‌های اخیر مطالبه کردند که باید عمل‌گرا باشیم.

وی تصریح کرد: سپاه نمی‌تواند به مشکلات مردم بی ‌تفاوت باشد چرا که از جنس مردم است و نمی‌تواند نظاره‌گر مشکلات مردم باشد مانند اینکه در مشهد اهواز و چهارمحال مردم به مشکلات مختلف مبتلا باشند و در کنار آنها نباشیم.

سردار شریف ادامه داد: سپاه زاده انقلاب است و هویت انقلابی خود را از ولایت‌پذیری و مردمی بودن می‌گیرد و در پایان ضمن قدردانی از خانواده معظم شهدا لازم است بگوییم که خانواده شهدا نماد راستین و صبر انقلابی هستند که در برابر عظمت آنها سر تعظیم فرود می‌آوریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      لایک داری سردار....

    • بدون نام

      بله کاملا درسته من باور کردم ما قدرت اول نظامی دنیا هستیم هیچ کشوری از نظر اقتصادی و تکنولوژی نظامی به گرد ما نمی رسه ابر قدرت دنیا هستیم

    • ح

      فعلا سردار دشمن در خانه خودمان نشسته و راحت کارشو انجام میده. البته با اختلاس چند هزار میلیاردی
      لطفا هواستان به دشمن داخلی باشد

    • بدون نام

      کاش اینقد از نظر علم وتکنولوژی پیشرفته بودیم که کسی جرات نمیکرد نگاه چپ بهمون بندازه....

    • بدون نام

      واقعا .

    • کارمند

      خواب دیدی خیر باشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج