۷۱۰۹۴۹
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

اظهارات روحانی، آخرین هشدار به وزرا بود؟

سهیلا جلودار زاده نماینده تهران و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به اظهارات رییس جمهوری و انتقادش نسبت به عملکرد برخی وزرا و مدیران دولتی، گفت: برخی از دولتمردان آمادگی کار کردن در این شرایط را ندارند. مردم و نمایندگان مردم انتقاداتی را به رییس جمهور انعکاس می‌دهند و ایشان هم صادقانه این گلایه‌ها را مطرح می‌کند.

اعتماد آنلاین: سهیلا جلودار زاده نماینده تهران و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به اظهارات رییس جمهوری و انتقادش نسبت به عملکرد برخی وزرا و مدیران دولتی، گفت: برخی از دولتمردان آمادگی کار کردن در این شرایط را ندارند. مردم و نمایندگان مردم انتقاداتی را به رییس جمهور انعکاس می‌دهند و ایشان هم صادقانه این گلایه‌ها را مطرح می‌کند.

وی تصریح کرد: علیرغم اینکه باید در بسیاری از زمینه‌ها بسیار پرکار باشیم اما شاهد هستیم که همه اپوزیسیون هستند و کاری پیش نمی‌رود. متأسفانه در برخی موارد تنها شاهد هستیم که مشکل مطرح می‌شود اما کاری صورت نمی‌گیرد.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به مشکلات موجود در بخش کسب‌وکار، یادآور شد: در رابطه با بهبود مستمر فضای کسب‌وکار، قانونی در سال ۶۰ تصویب‌شده و ۵۳ حکم دارد که باید اجرایی شود اما از ۵۳ حکم تنها ۱۰ حکم اجرایی شده است و حدود ۲۵ حکم را هنوز نخوانده‌اند و آن را جدی نگرفته‌اند.

جلودار زاده خاطرنشان کرد: بعد از روی کار آمدن دولت آقای روحانی درزمینهٔ حل مشکلات اقتصادی و رفع موانع ایجاد شغل اقداماتی انجام شد. اما همه دستگاه‌ها و از همه مهم‌تر قوه قضاییه باید آیین دادرسی تجاری را ارائه می‌کرد که نوع برخورد با کارخانه‌های مسئله‌دار اعم از صنایع یا کارگاه‌های تولیدی دیگر بر اساس جرمشان باشد نه اینکه بر اساس جرم دیگران با آن‌ها برخورد شود. بسیاری از کارخانه‌هایی که تعطیل می‌شود ابتدا پلمپ و سپس تعطیل می‌شوند. درصورتی‌که مگر نوشتن یک قانون ۷ سال طول می‌کشد.

وی در خصوص چرایی انتقادات از سوی رییس جمهور که خود توانایی تغییر کابینه را دارد، گفت: این آخرین هشداری است که رییس جمهور به کابینه خود می‌دهد. هر مدیری ممکن است که قبل از هر اقدامی با کارکنان خود صحبت کند.

این نماینده مجلس در خصوص اینکه مخاطب سخنان رییس جمهور کدام بخش از دولت است؟، گفت: در بخش‌هایی از دولت ناکارآمدی وجود دارد و هنوز تب‌وتاب اختلافات بسیار که در دوره قبل وجود داشت ملکه ذهن برخی شده است. دولت آقای روحانی باید به‌واقع دولت آقای روحانی باشد و مدیران دولتی به فکر این نباشند که بعدازاین دولت هم می‌مانند یا خیر.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نه بابا ..گر گدا کاهل بود تقصیر صاحبخانه چیست .توعرضه نداری مملکتو بگردونی چطورمیخواستی سانترفیوزت بچرخه ..اینهمه شعار ورنگ وریا بلاخره از ی جایی میزنه بیرون ..تامیتونی بنداز گردن وزیزوزرا ...

    • کارمند

      وزرا آمادگی دارند اما قدرت وپشتیبان ندارندودرواقع قدرت در دست جناح مقابل میباشد همه بسیج شده اند تا دولت فعلی را بی کفایت جلوه بدهند و این به نفع مملکت نیست چون دعواهای حزبی باعث عقب ماندگی بیشتر میشود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج