۷۱۱۰۲۵
۱۰۰ نظر
۷۰۰۶
۱۰۰ نظر
۷۰۰۶
پ

اعترافات تکان دهنده‌ی قاتل محمدحسین ۱۰ ساله

متهم به قتل محمدحسین، کودک ۱۰ ساله مشهدی، با حضور در محل ارتکاب قتل، درخصوص چگونگی عمل مجرمانه‌اش توضیح داد.

خبرگزاری ایسنا: متهم به قتل محمدحسین، کودک ۱۰ ساله مشهدی، با حضور در محل ارتکاب قتل، درخصوص چگونگی عمل مجرمانه‌اش توضیح داد.

بازسازی صحنه قتل محمدحسین، کودک ۱۰ ساله مشهدی با حضور متهم و بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی انقلاب مشهد صورت گرفت و اطلاعات بیش‌تری در مورد چگونگی آدم‌ربایی و قتل این پسرک ۱۰ ساله حاصل شد.

اعترافات تکان دهنده‌ی قاتل محمدحسین ۱۰ ساله

متهم به قتل محمدحسین، در مرحله اول بازسازی که در محله مقتول و روبه‌روی منزل او صورت گرفت، بیان کرد: روز چهارشنبه بود که روبه‌روی در ورودی این منزل سوارش کردم.

وی با بیان اینکه «تقریباً یک‌ربع در خیابان بودم»، اشاره کرد: ابتدا ماشین آن‌طرف خیابان بود. سپس دور زدم و ماشین را به این‌ور خیابان و روبه‌روی منزل آوردم. مقتول در صندلی جلو نشست و کیفش را گذاشت صندلی عقب.

متهم به قتل کودک 10 ساله مشهدی افزود: محله تقریباً خلوت بود. درواقع تقریباً وضعیت شلوغی محله معمولی بود و از خانواده مقتول هم کسی نبود.

در مرحله دوم بازسازی صحنه قتل، تیم بازسازی صحنه قتل به‌همراه متهم، در شهرک صنعتی، محل ارتکاب قتل، حاضر شدند.

متهم به قتل محمدحسین در پاسخ به پرسش بازپرس پرونده راجع‌به زمان تقریبی ارتکاب جرم، گفت: من به مقتول غذا دادم و غذا خوردنش کمی طول کشید. تقریباً یک ساعت‌ونیم کل ماجرا طول کشید و بخشی از این زمان به غذاخوردن او اختصاص پیدا کرد.

وی با اشاره به اینکه «غذا برای خودش بود»، بیان کرد: بعد از این که خوردن غذایش تمام شد، وسوسه‌های شیطانی بر من غلبه کرد و خواستم که او را اذیت کنم.

متهم به قتل محمدحسین در پاسخ به این سوال که «چه صحبت‌هایی بین شما رد و بدل شد»، عنوان کرد: او به من گفت که چرا می‌خواهی این کارها را با من بکنی و از من می‌خواست که رهایش کنم؛ اما من، البسه او را از تنش درآوردم و از طنابی که برای نیازهای شخصی خریداری کرده بودم، دستانش را بستم.

اعترافات تکان دهنده‌ی قاتل محمدحسین ۱۰ ساله

وی در پاسخ به این پرسش که «چند تکه طناب در صندوق عقب ماشینت پیدا شده است، آن‌ها را با چی بریدی»، افزود: من از چاقوی میوه‌خوری‌ای که داشتم، استفاده کردم.

متهم به قتل دانش‌آموز ۱۰ ساله مشهدی در پاسخ به این پرسش که «آیا همیشه در ماشینت چاقوی میوه‌خوری حمل می‌کنی؟»، بیان کرد: مادرم همیشه برایم میوه می‌گذاشت و من غالباً چاقو را در ماشینم داشتم.

وی با بیان اینکه «من می‌خواستم فرار نکند و برای همین دستش را بستم»، ادامه داد: قصد آزار و اذیتش را نداشتم.

کاظم میرزایی، بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی انقلاب مشهد، با نشان‌دادن دو لکه خون در فاصله تقریباً دو متری با یکدیگر، از قاتل خواست تا روند ضربه‌زدن به مقتول را تشریح کند.

متهم به قتل محمدحسین پاسخ داد: او را از ماشین پیاده کردم و پس از اینکه در برابر بسته‌شدن دست‌هایش مقاومت کرد با ضربات چاقو او را از پا درآوردم.

وی در پاسخ به این سوال که «چند ضربه چاقو زدی»، پاسخ داد: سه ضربه به او زدم که ضربه اولم به شکمش بود. در آخر نیز با یک سنگ به سرش ضربه زدم.

بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی انقلاب مشهد با اشاره به اینکه گزارش پزشکی قانونی این است که در کالبدشناسی صورت‌گرفته احتمال اینکه با میلگرد یا قفل فرمان به سرش ضربه وارد شده باشد، وجود دارد، از متهم خواست تا در این‌باره توضیح دهد.

وی پاسخ داد: من با سنگ به سرش زدم؛ دوبار این کار را کردم. سپس سنگ را با خودم بردم. سنگ تقریباً یک کیلو وزن داشت.

متهم به قتل دانش‌آموز مشهدی ‌با بیان اینکه «من دارای اختلالات روانی هستم»، گفت: لحظه ارتکاب جرم کاملاً کنترل خود را از دست دادم و با توجه به مریضی و ناراحتی عصبی‌ای که دارم متوجه نشدم که چه کاری دارم انجام می‌دهم.

میرزایی، بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی انقلاب مشهد، پاسخ داد: سلامت روانی شما تایید شده است. قوه تمییز و اراده شما محرز شده است و شما در لحظه ارتکاب جرم سالم، بوده‌ای.

متهم به قتل محمدحسین با بیان اینکه «خواهش می‌کنم برای من کاری بکنید»، توضیح داد: من بار اولم هست و دیگر تکرار نمی‌شود.

وی در تشریح و بازسازی نحوه چاقوزدن به مقتول، بیان کرد: من یک دست او را بستم؛ درواقع او خودش یکی از دستانش را توانست باز کند. سپس یک ضربه چاقو به شکمش زدم و بعد از اینکه خم شد چند ضربه دیگر به پشتش وارد کردم.

در این لحظه، صادقی، بازپرس شهرستان بینالود، که در بدو امر در صحنه محل وقوع جرم حاضر شده بود، در تشریح وضعیت مقتول، گفت: مقتول به پشت خوابیده بود و ضربات چاقو به صورت هم وارد شده است.

متهم به قتل محمدحسین گفت: قبل از زدن سنگ به سرش، تمام ضربات چاقو را وارد کردم.

وی در پاسخ به این سوال که «البسه را کجا انداخته‌ای و آیا به آنجا قبلاً هم رفته بودی»، گفت: در منزل‌آباد البسه را انداختم و قبلاً هم به آنجا نرفته بودم و شناختی از آن محیط نداشتم.

متهم به قتل محمدحسین در پایان بیان کرد: من می‌خواهم که یک جلسه دیگر برای بازسازی صحنه قتل، در همین‌جا و با حضور وکیلم تشکیل شود.

در پایان، میرزایی، بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی انقلاب مشهد، بیان کرد: ما باتوجه به اظهارات متهم، در دو مرحله بازسازی قتل را انجام دادیم. مرحله اول در منزل مقتول در موسوی قوچانی بود و مرحله دوم در مرحله ارتکاب جنایت صورت گرفت. توضیحات را متهم برای ما بیان کرد و ختم بازسازی را اعلام می‌کنیم.

21 ضربه چاقو به کودک 10 ساله مشهدی واقعیت ندارد

بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی انقلاب مشهد گفت: ۲۱ ضربه چاقو به کودک ۱۰ ساله مشهدی خلاف واقع است.

کاظم میرزایی با بیان اینکه تا هفته آینده وضعیت پرونده مشخص خواهد شد، اظهار کرد: احتمالاً تا هفته آینده کار ما تمام خواهد شد. ملاحظاتی از قبیل گواهی انحصار وراثت، کارهای اداری و چند استعلام دیگر باید حاضر شود تا پرونده تکمیل شود.

وی با اشاره به اینکه سلامت روان متهم به قتل تایید شده است، افزود: اظهارات متهم با آنچه که در صحنه ارتکاب جرم بیان داشت، کمی متفاوت بود اما کلیات ماجرا مورد تأیید است.

میرزایی با بیان اینکه ما صرفاً به اقرار متهم نیازی نداریم، بیان کرد: شواهد و ادله‌های مختلفی که وجود دارد می‌تواند در به سرانجام رسیدن این پرونده کمک کند. در این پرونده محل قتل و چگونگی آن و رها شدن البسه مقتول مشخص شده است.

رئیس بازپرس ویژه پرونده قتل محمدحسین با اشاره به حرف‌های ضدونقیص در مورد این پرونده در فضای مجازی، تصریح کرد: به مقتول ۲۱ ضربه چاقو وارد نشده است، بلکه بنابر اعلام پزشکی قانونی ۷ الی ۹ ضربه به مقتول وارد شده و جراحت گوش مقتول نیز به صورت سطحی بوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تقی رمضانی

      ابن .. را باید زنده زنده اتیشش بزنم کثافت راتحویل من دهید باید شکنجه بشه به شدت

      پاسخ ها

      • کریمی

        بعد باید مورد حمله سلیبریتی های مخالف اعدام قرار بگیری

      • بدون نام

        گفته اولین باره که مرتکب جنون شده .دیگه تکرار نمیشه ..
        واقعا این ادم برای جامعه خطرناک است ..و قابل پیش بینی نیست

    • مریم

      من که میگم این بیشرف و بی آبرو اولین بارش نیست . بیشتر شکنجش کنید اعتراف کنه . هنزو داغدار کرد . اون بچه بیگناه چکار کرده بود که تنش اینجوری باید چاقوی تو داعشی رو بخوره و جونش رو از دست بده . اعدام کمه بخدا قانون ضعیفه . این قاتل رو تکه تکه کنین .

    • بدون نام

      اين کثافت بايد زنده بگور بشه..نه کم نه زياد

    • B

      این آشغال ها در زندان یاد میگیرن چطور پرونده رو کش بدن.
      ....

    • بدون نام

      خدایش دل ادم درد می اید
      چرا اینها را می نویسدادم گریش می گیره
      ولا دارم می نوسم چشم اشک می ایید
      دارین بی رحمی یک قاتل را یاد می دهید
      یا زجر کشتن یک بجه معصوم را می گویید

      به ولا همه مادر ها گریه می کنند به روحیه ساز کار نیست

    • بدون نام

      خواهش می‌کنم برای من کاری بکنید»، توضیح داد: من بار اولم هست و دیگر تکرار نمی‌شود.
      ]چرا بشر فقط فکر خودشه و نمیتونه خودشو جای دیگری بزاره ؟ لعنت بهت

    • بدون نام

      بهتره خودشو اماده کنه واسه جهنم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به فجیع ترین وضع ممکن قصاص کنیدبذارین مردم سنگسارش کنن خدامیدونه پدرومادرش الان چه حالی دارن

    • بدون نام

      ای خدااااااا چرااااااااا داره چه راهتم کثافتکاریاشو میگهههه خدایا چرا اینقد صبرت بالاست چرا به داد ما نمی رسیییییی داریم آتیش میگیریم وقتی همه علیه ما مردم بدبختن خدای مادرشونو به عزاش بنشون جگر ما سوخت آخهههه اون از اسیدپاشیهای ظالمانه که تو دنیا ماندیدیم لنگشو اینم از کودک آزاری ای خدااااا دلم سوخت آخههههه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خداوند میفرمایید حال و احوال هیچ قومی تغییر نمیکند مگر اینکه خودشون بخوان عوض بشه.ما باید کاری کنیم چون خودمون وضعیت رو اینجوری کردیم

      • بدون نام

        ریشه همه مشکلات هر فرزندی خانواده اس

    • شیما قاسمپور

      اون،،فقط ده سالش بود لعنتی ،خدای من قلبم تیکه تیکه شد ،،،الان وقت امتحاناتشه طفل معصوم

      پاسخ ها

      • هیچکس

        :(

    • یاسر

      *متهم به قتل محمدحسین با بیان اینکه «خواهش می‌کنم برای من کاری بکنید»، توضیح داد: من بار اولم هست و دیگر تکرار نمی‌شود.*

      -چشم الان سفارش میکنیم یه بلیط برات تهیه کنند با اولین پرواز بری سواحل آنتالیا!!!

    • بندرعباس

      خدا ازت نگذره حیوون مرده شور اون پدر ومادرت هم ببرن که تورو بزرگ کردن اشغال کثیف

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرا به پدر و مادرش توهین میکنید؟این از انصاف به دوره.. قبل ازین هم ی نفر مادر مقتول رو مقصر دونسته بود...همیشه اینطور نیست که پدر و مادر مقصر باشن...ممکنه واقعن اختلالات روانی داشته باشه اگر کسی بیمار روانی به دنیا بیاره مقصر نیست ...همه ما ممکنه روزی پدر و مادر بشیم لطفا انقد راحت قضاوت نکنید

      • بدون نام

        یه عده برای سرپوش گذاشتن روی یک جنایت مردونه همه کاری می کنن حتی مقصر جلوه دادن پدر و مادر تا جرم این مردک رو سبک تر نشون بدن

    • بدون نام

      یعنی ب این طفل معصوم یاد نداده بودن سوار ماشین غریبه نشه، از دست غریبه خوراکی نگیره، با غریبه گردش نره؟ مادرش تا جلوی در نیومده بود بچه رو راه بندازه سوار ماشین کنه. عصبانیت من از مادرش کمتر از این قاتل نیس. ی آموزش ب بچه هاتون بدید تو رو خدا. یعنی چی بهش غذا دادم. اینا آموزشهای اولیه اس ک هر بچه ای باید بدونه.

      پاسخ ها

      • F.

        ما که کوچولو بودیم،20 سال پیش،یادمه مامانا خیلی با مسئولیت بودن.یعنی بچه تمام فکرشون بود.تازه اون موقع ها هر خونواده حداقل 3تا بچه داشت.

      • بدون نام

        چی میگی فکر کرده آژانس هست مادرش هم فکر کرده سوار آژانس شده
        این کثافت هم خودش گفته آژانسه

    • بدون نام

      همونجو باید جلو مردم بزنیدش تاسقط بشه

    • بدون نام

      اینقدر میچرخد تا آون چهار تا دروغ جور کنه

    • بدون نام

      ای داد خدا ایداد ازاین همه قساوت قلب حالا باورم میشه حیوانات هم از بعضی از ما انسانها شریفترن چون اگر موجود زنده ای را می کشند براساس غریزه وبرای سیر کردن شکمشان است

    • بدون نام

      رضا خان میخاد بیاندازه آتش تا برای همه درس عبرتی باشه

    • کریمی

      اگه اينو بخوان اعدام کنند با مخالفت وجوسازی سلیبریتی ها مواجه ميشن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرت و پرت نگو لطفا کدوم سلبریتی تا حالا از همچین خوک کثیفی دفاع کرده تو همین یک سال چندتا از این کثافت ها اعدام شدن شما شنیدی سلبریتی حرفی بزنه
        فقط یاد گرفتین حرف مفت بزنید

      • ghhgg

        بدون نام 17:59 سلبریتی هستی معلومه

      • بدون نام

        آره الناز شاکر دوستم خخخخخخ
        واقعا حرفاتون مسخره نیست ؟

    • بدون نام

      من هفته پیش یه یاکریم زیر دست کلاغی داشت جوون میداد نجاتش دادم این وقت این شیطان صفت چطور دلش اومد این پسر 10 ساله معصوم رو به طرز وحشیانه ایی تیکه تیکه کنه

    • بدون نام

      آخی طفلکی قاتل . مامانش همیشه واسش میوه میزاشته جون بگیره . .....

    • بدون نام

      خدا نابودت کنه حیوون ... برات چکار کنند ارادت کنند بری بچه های مردم را قصابی کنی

    • بدون نام

      ای کاش قوانین ما جنبه بازدارندگی داشت..تا دوباره شاهد چنین اتفاقات دردناکی برای دیگران نباشیم.

    • بدون نام

      کاش ی حایی بود ادما راحت میرفتن نیازاشون روبرطرف کنن باهم تا این مسایل پیش نیاد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        معمولا تجاوز ربطی به مسائل جنسی نداره برای ارضای حس سلطه جویی و قدرت هست. و چیز دیگه اینکه حالا جا نبود باید برن به طفل معصوم تجاوز کنن؟؟؟ این بیماری روانی پدوفیلی هست ربطی به نیاز نداره. ناخواسته توجیه نفرمایید.

      • بدون نام

        خاک بر سر اون نیازی که با یه بچه بخواد بر طرف بشه!
        هوس های شیطانی هیچ ربطی به نیاز طبیعی بدن نداره

    • امیر

      انشلاه با اولین پرواز همراه عزراییل روانه چهنم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عزراییل یه فرشتس مامورازطرف خدابرای گرفتن جان ادما بگوهمراه شیطان بره جهنم

    • بدون نام

      حیفه که این نامرد رو اعدام کنید تاراحت به درک واصل بشه بلکه بهتره که گوشت بدنش رو با یه چاقوی میوه خوری کند ذره ذره بریده بشهو به جای گوشتهای بریده شده هر دفعه نمک بزنید تا با زجر به درک واصل بشه ،

    • بدون نام

      قانون مجازات مشخص کرده
      برای تجاوز و همچنین قتل اعدام هست

      باید فکر عاقبتش میکرد

      حالا باید به سزای عملش برسه


      ولی حیف که شکنجه از قانون حذف شده برای اینجور موجودات لازمه

    • G

      بچه های نسل آینده بهتر از این قاتل و متجاوزان نخواهند بود.
      در ایران پدر و مادر فکر میکنن نیاز بچه فقط خوردن است.
      در مدارس ما هیج توجهی به روان بچه ها نمیشه.در هیچ زمینه ای.
      .....

    • بدون نام

      واقعا با این افراد باید چیکار کرد که درس عبرت باشه و دیگه کسی جرات نکنه بچه ازاری کنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هیچی فقط این درس عبرت رو فراموش کنید چون یه جمله مسخره و تو خالی هست این افراد باید به درک واصل بشن ولی درس نمیشن
        برای اینکه از همچین اتفاقاتی جلوگیری بشه باید کارفرهنگی بشه از دوره دبستان باید آموزش هایی خاصی به بچه ها داده بشه
        و زمینه سازی برای تخلیه انرژی و هیجانات جوانان
        اعدام درس عبرت نیست فقط پاک کردن صورت مسئله اس

    • بدون نام

      هر چقدر هم اعدام میکنن مثل علف هرز ریشه کن نمیشن با یکی پیدا میشه

    • بدون نام

      مشهدنگو افغانستان بگو همه ماقاتلیم ازبیکاری وفقرملت روانی شدن از۴نفر۱نفرروانی شدن وقتی هرساعت۵۰نفرمیرن زندان به خاطرفقروبیکاری وهرساعت۳۰نفرطلاق میگیرن کشورهای اروپایی مثل سوئد وهلندبا۱۷ملیون جمعیت ۲نفرزندانی داروقتی بودجه ومنابع کشوربه جای ایران وایرانی برای ایجادشغل برای۱۶ملیون افغانی هزینه بش و۱۰ملیون شغلمونم بگیرن وبیکارکنن نتیجش این میش صابکاروپیمانکارهادولت مقصراصلین بااعدام اگه میخواست درست بش درست میشدبدترم شده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        باز این اومد مسخره
        دیوانه

    • بدون نام

      مطرح کردن اینکه موقع ارتکاب جنایت اختیارنداشتم وجنون داشتم ازهیچ کسی نبایدپذیرفته شود...

    • بدون نام

      چه پر رو
      آشغال میگه یه کاری برام بکنید من دفه اولم بوده تکرار نمیشه
      مسلما تکرار نمیشه چون میری بالای دار کثافت بی وجدان

    • رضا

      اگه این اعدام نشه پس کی بشه بنظر من اینو ترشی اسید سنگین بندازن فعلا تو اسید قاطی بشه بعدا در موردش تصمیم اعدام بگیرن..خخخخخخ ..نامرد

    • بدون نام

      من با گفته اون کاربر موافقم که نوشته مادرش هم مقصره مادرش باید تا آخرین لحظه که پسرش داره میره کنارش می ایستاد این کار سختی نبود وفقط چند روزبود که سرویس این بچه مظلوم نمی آمد قبول کنیم که پدر ومادرا هم مقصر هستند وگرنه اگر مادرش بود این روانی بدبخت و کثافت چطور جرات می کرد این کار رو بکنه؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خود قاتلم گفته بچه تنها بود سوارش کردم

    • فریبا

      بی انصافا!!! خبرای خوب هم کنار خبرای جناییتون به مردم بدبخت بدید!! شما روانیا چی میخواین از جون مردم؟!! یعنی یه خبر خوب توی این مملکت نیست که هیچی در مورد اونا نمیگید و این خبرا رو با آب و تاب به مردم میدید و اونا رو نا امید میکنید؟!! بترسید از خشم خدا!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرا عزیز جان خبر خوب هم هست فقط شما آدرس رو اشتباه اومدی برو اخبار علمی فرهنگی هنری و صد البته قسمت سرگرمی که خیلی جذاب با موضوعات متنوع و تصایر زیبا هست حتما لذت خواهی برد
        خب اومدی تو قسمت خوادث دنبال خبر خوب میگردی

    • محمدعلی عباسی

      این بیشرف رواتیش بزنید

    • فرهاد

      بیشتر شبیه فیلم ترسناک بود تا صحنه قتل !

    • بدون نام

      اخه این قورمساخ را برای چه نگه داشتند سریعا بی ناموس اعدام شود لعنت بر پدرو مادرش که همچون او حرامزادهای بزرگ کردند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پدر و مادر یه پسر تحصیل کرده بزرگ کردن که مدرک ارشد حقوق داره
        ذات پست و کثیف انسان ها به خودشون و فقط خودشون ربط داره
        چرا توهین به پدر و مادرش می کنی
        فاصله هر انسانی تا رسیدن به جایگاه این شخص یه تارموست
        حرف گنده تر از دهن زدن گاهی آدم رو بدجوری گرفتار می کنه مواظب باش دچار تکبر نشی

    • محمد

      خیلی زود باید به پرونده اش رسیدگی کنید. تا اعدام باعث عبرت شود.

    • رضا

      قیر را مذاب کرده و آن قسمت از بدنش را در قیر بگذارند و هر روز قسمتی از اعضای بدنش را سرخ کرده به خورد خودش بدهند تا تمام شود

    • A 21

      یعنی لعنت به خودت و پدر مادرت

    • بدون نام

      حالم بد شد
      خدایا اینا چطور به تو جواب پس خواهند داد

    • گل یخ

      کثافت بیشعورمیزنین بچه مردم رومیکشین بعدش میگین سلامت روانی ندارم خوب چیزی یادگرفتین فکرمیکنین بااین حقه هامیتونید روکارتون سرپوش بزارید.پس وجدانتون کجاست؟الهی به تیرغیب گرفتاربشید که اینطور بچه معصوم مردم روپرپر میکنید.توجانی یاخودتوخیلی زرنگ فرض کردی یا بقیه روخیلی ساده وگیج میبینی.

    • بدون نام

      محمد حسین پرواز کرده،مثل بنیتا و اهورا و...کودکان پاک ومظلوم

    • بدون نام

      جگرم آتیش گرفت ؛تصورش دیوونه م میکنه؛پسربچه ده ساله جز بازی کردن ودرس خوندن هیچی تو سرش نیست
      والا قصاص واعدام واسش کمه
      من یک مادرم که با اینکه پسرم 14سالشه هرجایی خواست خودم میبرمش وبرش میگردونم؛نمیخوام یک لحظه غفلت باعث بشه تا آخر عمر خودمو سرزنش کنم

    • بدون نام

      طفلك بدر نداشت؟ اسمي از بدرش نميبرن

    • هیچکس

      با ۲۱ ضربه زجر کش کردی بچه رو . وکیل چی میخوای .خخخ .
      اعدام. خلاص

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به چی میخندی

    • بهار

      اینو باید زنده زنده اتیشش زد خدایا مادرش چطوری میتونه زدگی کنه خدایا قلبم درد گرفت از خودم بدم میاد که جنس ادم هستم خدایا حداقل به خانوادش صبر عطا کن

    • گندم مجیدی ...15ساله...پونک قزوین

      اون بچه فقط ۱۰ سالش بود!!!! . چطور دلت اومد ؟؟؟ نامرد ...

    • بدون نام

      بی وجدان باید آویزانش کنن درس عبرتی باشه برای دیگران

    • بدون نام

      هر کاری که به او کرده همون سر اینم انجام بشه اگه زنده موند آزاد کنن

    • زهرا

      برای آروم شدن خودم باید به خودم بقبولونم که اون بچه فقط یه وسیله امتحان بود هم برای مادر و پدرش و هم برای اون شیطان!
      خدا وسیله ی امتحانش رو آزمایش نمیکنه
      خدا زجری رو به بنده ی کوچکش تحمیل نمی کنه چرا که او ارحم الراحمینه
      محمدحسین یه مامور بود برای امتحان. دردی نکشید زجری نکشید
      اون مثل همیشه اون روز رفت مدرسه و برگشت خونه
      هنوزم داره پیش پدرو مادرش زندگی می‌کنه
      چون اون کسی که کشته شد محمدحسین نبود فرشته ی خدا بود و وسیله امتحان


      (این فکر نباید مورد سواستفاده قرار بگیره)
      به نظرم محمدحسین واقعی متوجه هیچ تغییری توی زندگیش نشده
      محمدحسین درد نکشید ....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        در عالم توهمات زندگی میکنی؟؟ این دیگه چیه که نوشتی؟؟ محمدحسین واقعی و غیرواقعی کیه؟؟ بچه ی کوچیک رو زجرکش کرده اول با طناب بسته دستاش رو و بعد با چاقو زده و بعد با سنگ یک کیلویی روی سرش کوبیده ما که بزرگیم این صحنه رو نمیتونیم تصور کنیم اون بچه بود!!! این حرفا رو میتونی به پدر و مادرشم بزنی که بچشون وسیله ی امتحان بود؟؟

      • بدون نام

        عزیزم قبل از اینکه حس کنی کسی برای امتحان کنار دستت قرار میگیره خودتو به یه روانشناس نشون بده
        ایشالله خدا شفاء بده

    • ایرانی

      من نظر گذاشتم که ریشه یابی و موارد لازم به خانوده ها توصیه بشه ولی یکی دوتا فوری تاختند بهم. الانم میگم زوایای پنهان داره این قاتل: ا چرا مادرش که سرویس نیومده وبه بقول خودشون آزانس زنگ زده نیومده دم درب وپولش بده و یه برانداز کنه کنه چیزی مشکوکی اگه نبود لااقل ادرس رو دقیق بگه ! ۲. نقش تاکسی اینترنتی داره به حاشیه میره به این پرونده ، چراکه بازم حضور مادرو میطلبید تا بیاد پولشو بندازه جلوش! ۳. اسم نمیبرم که به کسب اوناکه منافعشون در خطر فوری فریاد واالسلام ندن وفرافکنی نکنن، تاکسی اینترنتی بدون هیچ مانعی یهویی بازیرپاگذاشتن قانون تاکی وآژانس وارد بازار شد و اگر راننده مجرد باشه از تبصره ها که مشخصات والدین و اشنایان متاهل استفاده کرده وفوری مجوز کارمیدن!! ۵ اینکه قانون تاکسیرانی اینه که مجرد ویا کسی که موردش مشکوک هست مجوز کمکی صادر میشه که اینم این شرکتها زیر پا گذاشتن! ۶. تمام این ماشینها قبل از ملحق شدن به ناوگان مسافری باید یک رنگ خاصی میزدن ویا تابلوی قابل دید و یا طرخ رنگ دورتادور انجام بشه که اینم نشده!!! .......صدتا دلیل دیگه. اینها گوشه یی از کوتاهی و عجولانه فقط به صرف منفعت ویا شعار اشتغال عملی شد!!! خب دیگه از اینهمه کوتاهی راحت یه سیطان صفت در جامعه ظاهر میشه و در مقابل مقاومت به خاطر حفظ عفت و زیر بار خواسته شوم این کثیف جان خودشو ازدست میده! پس همه چی فقط به حرف واعدام نیست من اعتقاد دارم نقش کوتاهی ها مکتوب ومستند بشه که برای قربانی بعدی بکارگرفته بشه. این گوشه یی از کوتاهی بود که خواستید ده صفحه از تخلفات و فرار از قانون چکار میکنن این چند شرکت بعد بفرستیدش وردل همدستانش مثل اسماعیل رنگرز و غیره!!! برای ردگم کردن و نیامدن اسمی از نقش بوجود امدن زمینه وجود جنایت کلی داستان میشه ساخت!! درمورد شخصیتش فعلا گنجایش نداره توصفحه!!!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کوتاهی ها سر جای خودش هیچکس منکرش نیست فقط در این مورد هم نیست تو کشور ما تقریبا هیچ چیزی سر جای خودش نیست ولی اینها دلیل نمیشه که چشم مون رو روی جنایت یه جنایتکار کثیف ببندیم و بگیم چون کوتاهی صورت گرفته بوده مشکلی نیست پس اعدام نیاز نیست
        اصلا فکر کن اینجا جنگل بدون هیچ قاعده و قانون این شخص کثیف به ذات انسانیت توهین کرده این کثافت فقط باید اعدام بشه ، همون حیوون های وحشی توی جنگل بدون قاعده و قانون همچین کاری نمی کنن این نامرد بیوجدان انجام داده این شخص داره میگه حقوق خونده بوده تحصیل کرده بود پس از روی نادانی و جهالت کاری رو نکرده که مستحق جزا نباشه
        اعدام اشد مجازات تو ایرانه متاسفانه ولی برای این بیوجدان اشد مجازات کمه با این اشد مجازات خیلی راحت میمیره

    • ناصرخوگر

      انصافا این دیگه نیاز به بازپرسی و تحقیق داره اعدامش کنید بیشرف رو

    • باران

      من خودم مادرمذبخدا اگه جای مادر اون بچه بودم میگرفتم اونو تیکه تیکه میکردم پوستشو میکندم نمک میریختم اینطوری میکشتمس کثافت رو بعد خودم میرفتم زندان

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خدا نکنه انشالله برای هیچکس پیش نیاد و خدا به اون مادر و پدر صبر بده

    • بدون نام

      کثافت اعدامش کنید پسر ده ساله بکشی

    • بدون نام

      چی بگم زبانم عاجزه از گفتن کلمات ادم واقعا از درون میسوزه

    • بدون نام

      دولت باید یه جای درست کنه ادمهای که اینطوزی وسوسه میشن برای مشاوره به انجا برن یا صدا سیما برنانه بخش کنه برای اگاهی جوانانی که جتون وسوسه شدن دارن اگاه کنه قبل از ایتکه کار از کار بگذره ودست به جنایت بزنن حتما باید سیما برنامه های زیادی در باره وسوسه شدن تهیه کنه چون همه نمیتونن خ دشون کنترل کنن وباید کمک فکری بشن

    • بدون نام

      فشار جنسی موجب بروز این رفتار شده. بهتر است در این خصوص راه کار ارائه شود

    • بدون نام

      لامصب مگر شیشه خونه همسایه رو شکستی که بار اولت باشه ازت بگذرن
      جون بک بچه ده ساله رو به وحشیانه ترین صورت گرفتی ، به خدا آدم یه مورچه رو هم بخواد بکشه ، ناراحت میشه

    • بدون نام

      وای حالم بد شد گریه م گرفته جگرم اتش گرفت اون بچه چی کشیده در اون لحظات !!!!

    • بدون نام

      اعدام کسی که به بچه رحم نمیکنه نباید رحمش کرد

    • بدون نام

      اولا اعدام ولی هرچی گفتنی هست بعدا بگید تا خانواده ها به بچه هاشون اموزش بدن! قاتل روانی کسی بدنیا نمیاره ولی نحوه تربیت خیلی مهمه!! قاتل لیسانسه هست! پس اگر اختلالاتی داشته که قطعا داشته، پر ومادرش مقصرهستند وکلا خیلی در جامعه مامقصرن ....

    • بینام

      یکی به کنایه گفته بود اینقدر ‌که مادرم تو وسایلم دنبال پاکت سیگارمو مواد میگرده اگرمنو برای معالجه وخوب کردن حالم برده بدو پیش متخصص الان نگرانی نداشت!!! راه را گم کرده ایم بپذیریم که راهبرنداریم وسمت ناکجاآباد در حرکتیم ! بیخود داریم باهم جدال میکنیم. یابه عبارتی برای جامعه خشمگین کسی نیست دو تاخبر شاد کننده بذاره!! حالم بهم خورد از این همه بی تدبیری و بی لیاقتی مسغولین!!!

    • م م

      لطفا از واژه حیوان برای این ادمهای کثیف دوپا استفاده نکنید بیچاره حیوانهای زبون بسته ازارشون به هیچ کس نمیرسه

    • ایرانی

      من فقط اشاره ایی کردم به کمبودهایی که باید در کشور برطرف بشه و بااعدام ومجازات مخالف نیستم فقط میگم چرا این کمبودهایی که کاربرعزیز در جواب من تائید فرمودن رو منظورم هست که چه کسی باید متولی باشد تادوباره شاهد اینگونه جنایتها وظلم برکودکان نشه! چون عقده دارم بچه معصوم هست تابسن تکلیف نرسیده وماباید فکری بکنیم!!! کوتاهی محرز هست ولی ماکه در جنگل زندگی نمیکنیم. وباشماموافقم.فقط اونجاکه اشتباه چاپی هست یا نقل خودقاتل حذف بشه: متهم به قتل محمدحسین گفت : متهم را از ماشین پیاده کردم.......! اصلاح بفرمائید ( بجای مقتول یا محمدحسین نوشته شده متهم)

    • غریبه

      خیلی کثافتی..خدا وکیلی هر چی بگم کمته ..هیچی ندار چه جوری از دلت اومد وجدانن باید تیکه تیکه ات کرد سر این این رو از پشت سر اونم تشنه تشنه باید سر برید ...خیلی ....ای

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پس نظرات کاربران قدیمی .لطفادراین مورد
        هم نظر بدهید خصوصا راز و.... بهزاد و...

    • مادر

      من یه مادرم همیشه به فرزندم میگم سوار ماشین غریبه نشو ادمای بد می دزدنت تورو میکشن بچم خیلی میترسه اگه بره تو کوچه 5دقیقه نشده برمیگرده خودش هم خیلی میترسه این صفحه رو به بچه هاتون نشون بدین کمی ترس براشون لازمه

    • ایرانی

      باسلام وتشکرازناظر محترم که متن خبراصلاح شد وبرام مسجل شدکه به نظرات احترام میگذارید واین یعنی حسن توجه ! به امیدروزی که شاهدهیچ قتل کودکی وحتی بزرگسالی نباشیم و فقط درتاریخ ثبت بشه ازاصغرقاتل تاخفاش شب وبیجه و ........که چطورجنایت کردند وبه سزای اعمالشون رسیدند!! من افتخار خبرنگاری نداشتم ولی کارم ارتباط نزدیک باحوادث وخبرنگاری داشته واگر پرحرفی میکنم ازهمه پوزش میطلبم.

    • بهار

      به نظرمن وجدان نه فقر و نداری و شهوت وفرهنگ ربطی نداره وجدان تو ذات آدمهاست ذات ادم از کودکی تشکیل میشه که ربط به تربیت خانواده است پدر مادر که باید بدانند چطوری بچه رو تربیت کنندوخدارو چطوری به بچه ها بشناسانند

    • مسعود

      واقعا"سالهاست که فرهنگ و انسانیت در ایران داره بیرنگ و بیرنگتر میشه.دیگه حتی مسلمونی هم داره از یادمون میره.خدایا داریم به کجا میرسیم؟

    • بدون نام

      ریشه تمام بدبختیااز خانوادس اولین اجتماعی که کودک در اون رشد میکنه خانوادس اگر نظارت بیش‌تری تو تربیت اولاد بشه شاهد این اخبار دلخراش نمیشیم
      منم یک مادرم پسرم همسن این پسر معصومه
      از خدا میخوام چشم و‌گوش ما رو‌بیشتر باز کنه ما پدر و مادرا خیلی مسولیم در قبال بچه هامون
      هر چی بگم چقدر اذیتم کم گفتم
      خدا به پدر و مادرش صبر بده

    • فهیمه

      اعدامش کنید

    • سمیه

      خدایا آنی مارو به حال خودمون واگذار مکن‌ !
      پناه برتو از وسوسه های کثیف و فریبنده شیطان رجیم!
      استغفرلله ........

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج