۷۱۱۱۱۹
۱۲ نظر
۵۰۰۲
۱۲ نظر
۵۰۰۲
پ

تیم ملی استرالیا انتخاب اول دنیل ارزانی

دنیل ارزانی، ستاره جوان ملبورن سیتی، که به عنوان بهترین بازیکن جوان لیگ استرالیا انتخاب شد، اعلام کرد اولویت اولش، بازی برای تیم ملی استرالیاست، نه ایران.

ورزش سه: دنیل ارزانی، ستاره جوان ملبورن سیتی، که به عنوان بهترین بازیکن جوان لیگ استرالیا انتخاب شد، اعلام کرد اولویت اولش، بازی برای تیم ملی استرالیاست، نه ایران.


ارزانی که دورگه ایرانی-استرالیایی است، پدیده این فصل فوتبال استرالیا بوده و در رای گیری برای انتخاب بهترین های فصل لیگ استرالیا، به عنوان بازیکن جوان فصل انتخاب شد. درخشش ارزانی باعث شده تا حالا سرمربیان تیم های ملی ایران و استرالیا، بازی های او را به دقت زیر نظر بگیرند.

او در گفتگو با خبرنگاران، در پاسخ به این سوال که ترجیح می دهد برای کدام تیم ملی بازی کند، گفت:" بی تردید استرالیا اولویت اول من است. اما مسئله این است که جام جهانی در راه است و من نمی توانم فرصت بازی در جام جهانی را از دست بدهم. این تجربه فوق العاده ای است."

برت فن مارویک، سرمربی تیم ملی استرالیا، نام ارزانی را در فهرست اولیه 35 نفره اش برای جام جهانی قرار داده و در صورتی که او در فهرست نهایی جای نگیرد، ممکن است کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی ایران، او را به تیمش دعوت کند.

تیم ملی استرالیا انتخاب اول دنیل ارزانی

اما به نظر می رسد بازی برای استرالیا، معنای متفاوتی برای این ستاره جوان دارد:" این برای من اهمیت بسیار زیادی دارد. واضح است که وقتی خیلی کوچک بودم، بازی های استرالیا را تماشا می کردم. من همیشه آرزوی بازی برای آنها را داشتم و همیشه پوشیدن پیراهن سبز و طلایی استرالیا، اولویت اول من است.

امیدوارم آن روز هر چه زودتر برای من برسد. پوشیدن این پیراهن برای من واقعا چیز ویژه ای است. من با تماشای بازی های ستاره هایی مانند هری کیول و گری کیهیل بزرگ شدم و حالا آنها را از نزدیک می شناسم. این دیوانه کننده است."

ارزانی همچنین در مورد اینکه آیا از نظر فیزیکی، آماده پذیرفتن چالش بازی های پرتعداد و بازی کردن در رقابت های ملی هست، یا نه، گفت:" فکر می کنم از نظر فیزیکی، در همان سطحی هستم که باید باشم. من کاملا از این موضوع راضی هستم.

واضح است که اثر منفی خیلی قوی شدن این است که کمی از سرعت شما کاسته می شود؛ بنابراین من از سطحی که در آن قرار دارم کاملا راضی ام."

نمایش های درخشان ارزانی در این فصل باعث شده تا باشگاه های زیادی برای به خدمت گرفتن او ابراز علاقه کنند اما او قصد دارد یک فصل دیگر نیز برای ملبورن سیتی بازی کند.

تیم ملی استرالیا انتخاب اول دنیل ارزانی

" فکر می کنم در حال حاضر برای من بهترین گزینه این است که یک فصل دیگر هم برای ملبورن سیتی بازی کنم؛ جایی که می دانم می توانم زیر نظر مربیانی خوب پیشرفت کنم.

فکر می کنم باشگاه حمایت زیادی از من کرد و این، باشگاهی است که من بیش از همه در آن پیشرفت کردم زیرا اینجا فرصت بازی پیدا می کنم و می توانم دائما با بازی کردن، بهتر شوم."

با توجه به رابطه خواهر خواندگی باشگاه های ملبورن سیتی و منچسترسیتی، بسیاری معتقدند که ارزانی می تواند مانند آرون موی، هافبک باتجربه استرالیایی، راهی قهرمان لیگ برتر انگلیس شود.

خود او در این مورد گفت:" فکر می کنم وقتی به آنچه "گروه سیتی" (کمپانی ای که مالک باشگاه های منچسترسیتی و ملبورن سیتی است)، در چند سال گذشته در سراسر دنیا انجام داد، نگاه می کنید، می بینید که واقعا سازمان دهی فوق العاده ای دارند. اینکه بخشی از این گروه باشی، فوق العاده است.


فکر می کنم ماجراجویی فوتبال برای هرکسی متفاوت است. هرگز نمی دانید که آینده شما در کجا رقم خواهد خورد."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اقا لره

      حف داره اخه ایرانم شد کشور

      پاسخ ها

      • محمد

        درود
        ایران بهترین کشور دنیاس

      • مهرداد

        معلومه از کجا خط میگیری که با این اسم ، همچین کامنتی میذاری ، ولی پوزت به خاکه داداش

    • پرسپولیس

      درسته که باید به انتخاب هرکس احترام گذاشت،ولی اگه خون ایرانی داخل رگ هاش جریان داره پیراهن ایران می پوشه و رگ و ریش شو با هیچی عوض نمی کنه،حالا میخواد بزرگ شده هر کجا باشه،مهم اینکه ایرانیه

    • مشیری

      کسی که عرق و تعصب وطنشو نداشته باشه.به درد تیم ملی نمیخوره .حتی اگه در سطح مسی یا رونالدو باشه.آقای ارزانی چه ارزان خودتو فروختی به بیگانگان.کاشکی یک ذره غیرت و وطن دوستی سامان قدوس رو داشتی.

    • بدون نام

      ای باباحالافرداکیروش بازم قهرمیکنه

    • بدون نام

      دلش با هرجاست باید همونجا باشه و این حق مسلمشه

    • بدون نام

      همون استرالیا بمون تکون نخور

    • مهرداد

      لیاقت میخواد واسه ایران بازی کردن ، همون برو استرالیا ، تو تیم اول آسیا جا نداری

    • بدون نام

      برای ایران وایرانی بزرگ وباستانی امپراطوربزرگ بازی کردن لیاقت میخواهدولی چون الان استرالیا ازلحاظ رفاه واجتماعی اقتصادی بالاترمیراسترالیا بدبختی هم وطنانمون اینکه وننگ وتحقیر الان به چشم افغانستان توجهان میشناسن ازبس که پرشدن توکشورمون

    • بدون نام

      آقای ارزانی ؛ ارزونی همون استرلیا پوشیدن لباس مقدس تیم ملی لیاقت میخواهد که تو نداری مطمعن باش که پیراهن تیم ملی به تن تو خیلی گشاده

      پاسخ ها

      • یک کیسه کش آبی

        درود بر تو ارزانی مطمئن باش در استرالیا بهتر پیشرفت میکنی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج