۷۱۱۱۳۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

سخندان: نیم‌نگاهی به فینال جام جهانی داریم

کمک داور بین‌المللی فوتبال کشورمان گفت: ما هم مثل همه داوران نیم‌نگاهی به فینال داریم اما بایدقبل از آن شرایط خوبی داشته باشیم.

خبرگزاری تسنیم: رضا سخندان درباره حضور تیم داوری ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ اظهار داشت: ما قبلاً کمک داورانی در جام‌های جهانی داشتیم. اما امسال افتخار اصلی این است که یک تیم کامل داوری از ایران به روسیه می‌رود. خوشبختانه شرایط خوبی داریم و فیفا نیز اعتماد زیادی به ما دارد. امیدواریم با لطف خدا و دعای مردم شرایط خوبی را در این تورنمنت تجربه کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که چقدر به قضاوت در فینال امیدوار است؟ گفت: ما با توجه به قضاوت در چند فینال مهم از جمله المپیک و جام ملت‌های آسیا سابقه خوبی داریم و اعتماد به ما نیز وجود دارد، اما باید از همان روز اول حواس‌مان جمع باشد که خوب باشیم، چرا که قضاوت‌های نخست بسیار مهم است و براساس آن برای بازی‌های بعدی برنامه‌ریزی می‌شود. ما هم مثل همه داوران نیم‌نگاهی به فینال داریم اما بایدقبل از آن شرایط خوبی داشته باشیم.

کمک‌ داور بین‌المللی کشورمان در خصوص توجه مسئولان استان خراسان رضوی گفت: از همه کسانی که کمک کردند چه عملی و چه زبانی تشکر می‌کنم. مراسم‌هایی در طول سال‌های اخیر برگزار شده اما در مجموع معتقدم که شان افراد باید حفظ شود. اگر همین نفراتی که در استان ما حضور دارند در شهرهای دیگر بودند از آنها طلا درست می‌کردند. من این را برای خودم نمی‌گویم، بلکه معتقدم باید مسئولان سعی کنند که قدردان زحمات باشند.

سخندان در پاسخ به این سوال که چرا خبری از داوران نخبه مشهدی در نسل جدید فوتبال کشور نیست؟ عنوان کرد: ما آن زمان در دبیرستان ورزش بودیم و هیئت فوتبال خوبی هم داشتیم که حمایت‌های همه‌جانبه صورت می‌گرفت، الان هم چنین نفراتی را داریم اما حامی ندارند.

وی در خصوص مسائل مالی داوران گفت: ما کمی در موضوع ترانسفر پول مشکل داریم به طوری که بخش عمده‌ای از پول قضاوت‌ها بین سال‌های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۶ را نگرفته بودیم. البته در سال ۲۰۱۶ و با کمک فدراسیون این پول‌ها به صورت ریالی به ما داده شد.

کمک داور بین‌المللی کشورمان درپایان در خصوص موضوع استفاده از کمک داور ویدئویی در جام جهانی گفت: نظر فیفا این بوده که این موضوع تاثیر مثبت دارد، البته کار برای ما در ابتدا سخت بود، چرا که شرایط متفاوتی را ایجاد می‌کند، اما چندین کلاس گذاشتند تا با این موضوع آشنا شویم. هدف فیفا برقراری عدالت است، اما فکر می‌کنم با توجه به این که قرار است برای نخستین بار مورد استفاده قرار بگیرد اشکالات زیادی در آن وجود خواهد داشت. با این وجود باید بگویم که دیگر گلی مثل گل مارادونا با دست به ثمر نخواهد رسید، چرا که ۲۴ دوربین به داور ویدئویی کمک می‌کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج