۷۱۱۲۱۰
۴ نظر
۵۰۱۶
۴ نظر
۵۰۱۶
پ

کری: برجام را پاره کنید، به جای اولتان برمی‌گردید

جان کری در واکنش به مواضع اخیر ترامپ برای خروج از برجام و اتهامات نتانیاهو گفت: برجام را پاره کنید تا همه چیز از اول شروع شود و به عقب برگردید.

خبرگزاری فارس: به نقل از هیل، جان کری وزیر خارجه سابق آمریکا و از بانیان اصلی توافق هسته‌ای میان ایران و ۱+۵ در واکنش به ادعاهای نخست وزیر رژیم صهیونیستی علیه برنامه هسته‌ای ایران مدعی شد که اتهامات وی نشان داد که ایران مخفیانه به دنبال ساخت سلاح بود.

وی افزود: هرکدام از جزئیاتی که نتانیاهو ارائه کرد یک دلیل بود برای اینکه جهان با هم متحد شود تا تحریمها و مذاکرات علیه ایران را در پیش بگیرد، چرا که تهدید واقعی بود و باید متوقف می‌شد.

کری ادامه داد؛ توافق دارد کار می‌کند. این دلیل محکمی است برای اینکه متخصصان اسرائیلی درباره آن چیزی نمی‌گویند.

جان کری در واکنش به مواضع اخیر ترامپ برای خروج از برجام و اتهامات نتانیاهو گفت: برجام را پاره کنید تا همه چیز از اول شروع شود و به عقب برگردید.

نتانیاهو شامگاه دوشنبه در شوی تبلیغاتی جدید، در یک سخنرانی زنده تلویزیونی اسناد، مدارک و لوح‌های فشرده‌ای را نشان داده و مدعی شد بعد از امضای برجام، ایران به صورت مخفیانه بعد نظامی برنامه هسته‌ای خود را حفظ کرده و تلاش داشته به سلاح اتمی برسد.

این درحالیست که سخنگوی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در واکنش به اظهارات دوشنبه شب نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی درباره برجام تاکید کرد که از سال ۲۰۰۹ تا کنون نشانه معتبری از اقدامات مربوط به برنامه هسته‌ای تسلیحاتی ایران وجود ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این وسط شما چرا اینقدر حرص میزنی نترس کسی نمیاد کادوهای را که گرفتی ازت پس بگیره .

    • رضا

      سلام ، آیا بهتر نیست که مسئولین ارشد ما نیز از خبرگزاری های بزرگ جهان دعوت کنند و با ارائه سند و مدرک ثابت کنند که نه تنها ایران فعالیتی جهت ساخت سلاح اتمی‌نمیکند بلکه این اسرائیل است که سلاح اتمی نامتعارف تولید میکند ، این عربستان است که با سلاحهای نامتعارف‌اسراییلی و آمریکایی مردم بیگناه را میکشد . مگر انجام شوی تبلیغاتی سخت است که ما نمی توانیم انجام دهیم ؟!

    • بدون نام

      تو خفه شو بی شرف

    • بدون نام

      به جای اول برنمیگرده جانم ... چون الان مردم ایران اون مردم قدیم نیستن که گول بخورن ...اگاهی سیاسی وشعورشون بالا رفته و علاوه بران مشکلات اقتصادی از درون کشورمون را پوکانده.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج