۷۱۱۲۷۹
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

حکمیت «بی‌طرف» در کشمکش نظام مهندسی

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در نامه‌ای به وزیر راه و شهرسازی پیشنهاد تشکیل کمیته‌ای برای حل اختلاف به وجود آمده در رابطه با بخشنامه‌ها و ابلاغیه‌های آخوندی را داد.

تسنیم نوشت: رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در نامه‌ای به وزیر راه و شهرسازی پیشنهاد تشکیل کمیته‌ای برای حل اختلاف به وجود آمده در رابطه با بخشنامه‌ها و ابلاغیه‌های آخوندی را داد.

فرج‌الله رجبی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور اعلام کرد آماده مذاکره با این وزارتخانه برای حل مسائل پیش‌آمده در رابطه با بخشنامه‌های آخوندی است.

وی گفت:به نظرمن همه تلاطم ها منجر به حل این مسئله نشده است، نه خواسته وزارت راه و شهرسازی تامین شده و نه خواسته سازمان نظام مهندسی ساختمان.

وی با تاکید بر این‌که تا قیامت می‌توانیم پینگ پنگ بازی کنیم، تصریح کرد:‌ از این اتفاقات می توانیم این درس را بگیریم که باید رویه را تغییر داده و با مذاکره اختلاف را حل کنیم.

وی افزود: طی چند ماه اخیر همواره گفته‌ایم که باید به یک دیالوگ مشترک برسیم، وقت آن رسیده که به جای مقابله، تامل کنیم تا سازمان نظام مهندسی به استقلال برسد.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور با بیان این‌که دو طرف باید به مسائل اهمیت داده و به مشترکات برسیم درباره حسن قربانخانی رئیس تعلیق شده نظام مهندسی استان تهران گفت:‌ وی از سوی وزیر راه و شهرسازی از تمام سمت‌هایی که داشته تعلیق شده،‌اما از نظر ما هنوز در سمت خودش است.

رجبی با یادآوری این که "با دوستان وزارت راه و شهرسازی مباحثی در این رابطه داشته‌ایم" اظهار کرد:‌برای حل مسائل پیش آمده نباید به صورت جزیره‌ای عمل شود.

در ادامه تغییر رویه رئیس شورای مرکزی نظام مهندسی ساختمان، وی در نامه‌ای خطاب به وزیر راه و شهرسازی از آخوندی خواسته با حکمیت بیطرف رئیس اسبق نظام مهندسی ساختمان تهران برای حل مشکلات پیش آمده موافقت کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مش قاسم

      تنها راه حل این مشکل دعوت از خانم موگرینی است تا با یک عکس سلفی مسئله حل شود.

    • بدون نام

      هنوز این گروههای مافیایی و فساد بخصوص در شهرداری ها دنبال منافعشون هستند. در سطح جامعه اکثریت مهندسها راضی هستند. میگن ناراضی هستند بیان بیرون کار کنن ولی فساد و گروههای مافیایی نمیخوان.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مهندسین راضی هستند چون خارج از تعرفه از مالک پول اخاذی میکنند چون ریش مالک دستشون گروه ،

    • محمد

      این همه حرف می زنی رجبی ،کجای حرفات معمار باتجربه وخاک خورده جاداره سازنده جاداره مفت خور بی تجربه .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج