جاباما
۷۱۱۳۲۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

جوایز تونی نامزدهایش را شناخت

جوایز تونی که به بهترین آثار نمایشی آمریکا تعلق می‌گیرد با معرفی نامزدهایش «دختران بدجنس» و «باب اسفنجی شلوار مکعبی» را به عنوان برترین آثار نمایشی شایسته بیشترین نامزدی دانست.

خبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر نوشت: جوایز تونی که دیشب نامزدهایش را معرفی کرد ۱۰ ژوئن در نیویورک در برنامه‌ای که سارا بیریلس و جاش گروبان میزبانانش هستند، برندگان ۲۰۱۸ را از میان این فهرست معرفی می‌کند.

در هفتاد و دومین مراسم سالانه جوایز تونی «دختران بدجنس» و «باب اسفنجی شلوار مکعبی» بیشترین نامزدی را برای کسب جوایز به دست آوردند.

در این مراسم که دیروز سه شنبه برگزار شد، هر یک از این دو نمایش نامزدی ۱۲ جایزه را کسب کردند که شامل بهترین نمایش موزیکال بوده است. البته در این بخش آنها باید با نمایش‌هایی چون «دیدار گروه» و «یخ زده» دیزنی رقابت کنند.

جوایز تونی نامزدهایش را شناخت

در همین حال «فرشتگان در آمریکا» ، «دیدار گروه» و «چرخ فلک» هر یک در ۱۱ رشته نامزد شدند و «هری پاتر و بچه نفرین شده» و «بانوی زیبای من» هر یک ۱۰ نامزدی کسب کردند.

«هری پاتر و بچه نفرین شده» موفق به کسب نامزدی در بخش بهترین نمایش هم شد و در این بخش باید با رقبایی چون «بچه‌ها»، «فارینلی و شاه»، «بنجل» و «تاریخ لاتین برای مورون‌ها» رقابت کند.

«بانوی زیبای من» و «چرخ فلک» همچنین در بخش بهترین نمایش بازآفرینی شده یک اثر موزیکال باید با «زمانی در این جزیره» رقابت کنند.

علاوه بر این قرار است امسال بروس اسپرینگستین و جان لگویزامو برای موسیقی در نمایش با دریافت جایزه تونی ویژه تجلیل شوند.

همان طور که پیشتر اعلام شد چیتا ریویرا و اندرو لوید بوبر به عنوان دریافت کنندگان جوایز ویژه تونی برای یک عمر دستاورد هنری در هنر نمایش، جایزه دریافت می کنند.

در مراسم دیروز لسلی آدام جونیور بازیگر نمایش «همیلتون» و برنده جایزه گرمی و تونی و نیز کاترین مک‌فی، نامزدهای این دوره را در کتابخانه عمومی نیویورک در مرکز کلینتون معرفی کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج