۷۱۱۴۰۷
۶ نظر
۵۰۰۵
۶ نظر
۵۰۰۵
پ

حاجی دلیگانی: دولت باید در بازار ثبات ایجاد کند

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: دولت باید در بازار ثبات ایجاد کند و شرایطی را ایجاد کند تا هر چند وقت یکبار یک مسئله حاشیه‌ای در جامعه التهاب ایجاد نکند.

خبرگزاری فارس: حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار، با بیان اینکه ما در کشور بیش از هزار هزار میلیارد تومان نقدینگی داریم، گفت: مسئله اینجاست که بخش عمده‌ای از این میزان نقدینگی دراختیار درصد بسیار اندکی از جامعه است و بیش از ۹۰ درصد مردم از دارایی اندکی در این میان برخوردار هستند.

وی افزود: برخی از این افراد صاحب ثروت‌های کلان متأسفانه از طریق رانت و یا نابسامانی‌هایی که در نرخ ارز ایجاد شده و تلاطم‌هایی که در این حوزه به وجود آمده، یک‌شبه صدساله را طی کردند و به ثروت‌های بادآورده‌ای دست یافتند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: با توجه به نابسامانی‌های موجود در موضوع اقتصادی، کسانی که ثروت هنگفتی دارند آن را تبدیل به ارز خارجی کرده و از کشور خارج می‌کنند تا ثروت و دارایی‌شان از تلاطم‌های بازار در امان بماند.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: در این شرایط بهترین راهکار این است که دولت اعتماد از دست رفته خود بین مردم را بازسازی کند و با اعتمادسازی، با این وضعیت مقابله کند. دولت برای ایجاد این اعتماد باید آمارهای صحیح بدهد، مردم از مسئولین اگر رفتار صادقانه ببینند قبول می‌کنند و بی‌صداقتی‌ها را نمی‌پذیرند.

وی افزود: دولت باید در بازار ثبات ایجاد کند و شرایطی را ایجاد کند تا هر چند وقت یکبار یک مسئله حاشیه‌ای در جامعه التهاب ایجاد نکند.

وی در پایان گفت: برخی مسئولین دولتی بعضی اوقات برای فرار از پاسخگویی به مطالبات اصلی مردم، به جای ارائه پاسخ جواب صادقانه، به حواشی‌ای متوسل می‌شوند که این حواشی، خود موجب بی‌اعتمادی می‌شود و کمکی به دولت نمی‌کند و پیام بی‌ثباتی و عدم ثبات را به جامعه القا می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمدرضا بختیار

      اگر دخالت ها را کم کنید دولت موفق به ثبات در بازار که هیچ درجهان می شود

      پاسخ ها

      • م خسروی

        دخالت؟؟!!دیگه دولت هر کاری دلش خواسته کرد...مردم از گشنگی دارن میمیرن. تازه میگی بذارید دولت کارشو بکنه؟؟!!

    • بدون نام

      انشالا تو که رئیس جمهور شدی همه این کار ها رو انجام بده

      پاسخ ها

      • م خسروی

        نه.فقط شیخ حسن روحانی با دلار 6000تومن.

    • عنقا

      فقط برخی اخی حالا میگن مردم خارج نرن خب ما نمیریم اینا همه ثروتشون بالا بعدا کجا پاسخگوهشتن ناامیدی والتهاب ایحاد کردن برطرف بشه نه باحرف بعدا میرن گران میکنن اکر نقدینگی وکسری ندارن چرابلای گرانی دارن سرما میارن

    • بدون نام

      حجی باده اورده چچیه الهی فربونت سکوت کن ۹۰ درصد نمی توانند بخورند بزار اون ده درصدی بخورند تو پرا ناروحتی جانم تو از ۹۰ درصد برو به ۱۰ درصدی راهت نمی دهند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج