۷۱۱۵۱۰
۲ نظر
۵۰۱۱
۲ نظر
۵۰۱۱
پ

ضربه سنگین شینزو آبه به نتانیاهو

رسانه های اسرائیلی گزارش دادند که شینزو آبه نخست وزیر ژاپن در سفر به سرزمین های اشغالی به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفته است که توکیو همچنان از برجام حمایت می کند.

خبرگزاری ایرنا: رسانه های اسرائیلی گزارش دادند که شینزو آبه نخست وزیر ژاپن در سفر به سرزمین های اشغالی به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفته است که توکیو همچنان از برجام حمایت می کند.

تارنمای روزنامه صهیونیستی هاآرتص نوشت: آبه اظهار داشت که ژاپن هنوز از توافق هسته ای با ایران حمایت می کند و آن را کمکی به ثبات در خاورمیانه می داند.

نخست وزیر ژاپن برای سفری دو روزه به سرزمین های اشغالی رفته است.

به نوشته رسانه های صهیونیستی، نتانیاهو در دیدار با شینزو آبه درباره اسناد ادعایی خود درباره برنامه هسته ای ایران نیز صحبت کرد.

نخست وزیر صهیونیستی در این دیدار مدعی شده که برجام «توافق بدی» است.

نخست‌ وزیر رژیم اشغالگر قدس دوشنبه ‌شب در اقدامی نمایشی، مدعی شد اسنادی در اختیار این رژیم است که نشان می ‌دهد ایران پیش از برجام، برای رسیدن به تسلیحات هسته‌ ای تلاش می‌ کرده و پس‌ از این توافق، آن فعالیت‌ ها را به ‌صورت مخفیانه ادامه می‌ دهد.

تارنمای تایمز اسرائیل نوشت، ادعاهای نتانیاهو «با بدبینی رهبرانی مواجه شد که از توافق هسته ای حمایت می کنند و می گویند که شواهدی عینی مبنی بر نقض این توافق وجود ندارد.»

این تارنما به نقل از نسخه عبری روزنامه هاآرتص اعلام کرد که شینزو آبه در دیدار با نتانیاهو همچنین گفته که ژاپن سفارتش را به قدس منتقل نمی کند. وی از نخست وزیر اسرائیل خواست که شهرک سازی ها را نیز متوقف کند.

تقلای بی نتیجه نتانیاهو برای دروغ پراکنی درباره برجام در حالی است که آژانس بین ‌المللی انرژی اتمی از روز اجرای برجام در ۱۷ ژانویه ۲۰۱۶ (۲۷ دی ۱۳۹۴) تاکنون دست‌ کم ۱۰ بار پایبندی کامل ایران به توافق هسته‌ ای را تائید کرده است.

این نهاد بین المللی همچنین روز سه شنبه در واکنش به ادعاهای نخست وزیر رژیم صهیونیستی علیه ایران تاکید کرد: آژانس چنانکه در گزارش سال ۲۰۱۵ بیان کرده، پس از سال ۲۰۰۹ هیچ نشانه ای از فعالیت های هسته ای مرتبط با جنبه های غیرصلح آمیز را در ایران شاهد نبوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • جهانبخش کشاورز

      من تکذیب میکنم
      خودم را هم تکذیب میکنم
      همه چیز را هم تکذیب میکنم
      اصلا تکذیب جزو سیاست های راهبردی
      پس شما هم ساخت بمب اتم دزدیها اختلاسها وجنگ درسوریه ویمن وعزاق ولبنان را نکذیب نکنید بلکه پکپیذ کنید تا چون دنیا معنای انرا نمیدانند پول بمتمبزهنز تا ان را معنا کنیم ودر نتیجه نیازی به غروش نفت نیست و شش میلیارد ۲۱سپتامبر را از این پول میدهیم به امریکا و لنها ما را دوست میدارندی وسلام

    • بدون نام

      اشکال نداره هر جور که میخوای مطلب مینویسی بهتره درست بنویسی؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج