۷۱۱۵۸۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

دی فرانچسکو: به صعود کردن باور نداشتیم

اوزه بیو دی فرانچسکو، سرمربی رم پس از ناکامی تیمش در رسیدن به فینال چمپیونزلیگ مدعی شد که مشکل آنها باور نداشتن به این اتفاق و تلف کردن زمان بود.

ورزش سه: اوزه بیو دی فرانچسکو، سرمربی رم پس از ناکامی تیمش در رسیدن به فینال چمپیونزلیگ مدعی شد که مشکل آنها باور نداشتن به این اتفاق و تلف کردن زمان بود.

رم که در دیدار رفت ۵-۲ شکست خورده بود، شب گذشته موفق شد با نتیجه ۴-۲ لیورپول را شکست دهد و تنها یک گل با مساوی کردن نتیجه و کشاندن آن به وقت‌های تلف شده فاصله داشت. مدیر ورزشی رم در مصاحبه ای پس از بازی مدعی شده بود که سیستم ویدیو چک باید در بازی استفاده شود زیرا دو پنالتی برای رم گرفته نشد. پس از بازی، دی فرانچسکو مدعی شد که از اتفاقاتی که رخ داده ناراحت است.

او گفت:" ما تجربه مشابهی داشتیم ولی خیلی پشیمان هستیم زیرا باید ایمان می‌داشتیم که می‌توانیم چنین کاری انجام دهیم، می‌توانستیم بیشتر گل بزنیم و لیورپول را بیشتر تحت فشار قرار دهیم. ابتدا باید بگویم که از حذف شدن ناراحت هستم و به بازیکنانم می‌گویم که خوب کار کرده اند زیرا واکنش خیلی خوبی به لیورپول و شکست مرحله رفت داشتند. برای رم، حضور دوباره در چمپیونزلیگ فصل آینده موضوع خیلی مهمی است ولی در ابتدا باید بتوانیم جایگاهمان در سری آ را تثبیت کنیم. نشان دادیم که می‌توانیم در چنین تورنومنتی رقابت کنیم ولی قصد نداریم به همین اکتفا کنیم و بیشتر و بیشتر می‌خواهیم."

دی فرانچسکو درباره استفاده از ویدیوچک گفت:" قصد ندارم صدایم را بر یوفا بلند کنم زیرا برای باشگاه دردسرساز خواهد شد. باید صدایم را بر بازیکنانم بلند کنم که باید ایمان می‌داشتند که در دقایق باقی مانده می‌توانیم بیشتر گل بزنیم. من عصبانی و پشیمانم زیرا به نظرم اگر کمتر وقت می‌کشتیم، می‌توانستیم."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج