۷۱۱۷۸۷
۷ نظر
۵۰۰۸
۷ نظر
۵۰۰۸
پ

اعتراف ترامپ درباره مساله استورمی دانیلز

شبکه تلویزیونی سی ان ان گزارش داد: دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در سه توئیت متوالی تصدیق کرد که به مایکل کوهن وکیل شخصی خود، حق السکوت درباره &#۰۳۹;استورمی دانیلز&#۰۳۹; هنرپیشه فیلم های غیراخلاقی را بازپرداخت کرده است.

خبرگزاری ایرنا: شبکه تلویزیونی سی ان ان گزارش داد: دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در سه توئیت متوالی تصدیق کرد که به مایکل کوهن وکیل شخصی خود، حق السکوت درباره 'استورمی دانیلز' هنرپیشه فیلم های غیراخلاقی را بازپرداخت کرده است.

سی ان ان افزود: ترامپ درحالی این سه توئیت را منتشر کرد که پیشتر از هرگونه پرداخت پول به این هنرپیشه فیلم های غیراخلاقی اظهار بی اطلاعی می کرد.

سی ان ان ادامه داد: با این حال ترامپ در توئیت های خود تاکید کرد که این پول از طریق ستاد انتخاباتی او به وکیلش برای این موضوع پرداخت نشده است.

بر اساس این گزارش، ترامپ در حساب توئیت شخصی خود نوشته است که 'مایکل کوهن ' مبلغی را ماهانه فارغ از ستاد انتخاباتی، برای یک قرارداد خصوصی بین دوطرف که به 'توافق عدم افشا' و یا 'NDA' معروف است، دریافت کرده است.

ترامپ در توئیت خود نوشت: چنین توافق هایی میان اشخاص مشهور و افراد ثروتمند رایج است که دراین مورد این توافق برای متوقف ساختن اتهام های دروغین و اخاذی توسط دانیلز درباره یک رابطه به کار گرفته شد.

سی ان ان افزود: ترامپ تا پیش از این، پرداخت مبلغ ۱۳۰هزار دلار به دانیلز از طریق وکیل خود کوهن را رد و از پرداخت چنین مبلغی اظهار بی اطلاعی کرده بود.

تارنمای خبری سی ان ان ۲۵ بهمن گذشته اعلام کرد که کوهن وکیل شخصی رئیس جمهوری آمریکا در بیانیه ای عنوان کرد که وی در سال ۲۰۱۶ مبلغ ۱۳۰ هزار دلار به استفانی کلیفورد (Stephanie Clifford) (مشهور به استورمی دانیلز) پرداخت کرد و سازمان ترامپ و ستاد انتخاباتی وی در این تراکنش دخیل نبوده و به صورت مستقیم یا غیر مستقیم آن را بازپرداخت نکرده است .

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ir.motori

      خخخ مگه دیوونست ترامپ آبرو خودشو ببره رئیس جمهور ی مملکت به اون بزرگی پر قدرتی

      پاسخ ها

      • سلام سانسورچی لنگی فیلتر

        زده در رفته طرف هم دنبال خسارته

    • وحید

      آمریکا خیلی فاسده, ما خیلی خوبیم

    • رضا

      آخر ترامپ جان، آدم که با عالم و آدم روابط غیراخلاقی برقرار
      نمی کند. ای کاش یک کمی کلاس و اخلاق داشتی. حیف!

    • ممد

      الان تلگرام رو فیلتر کردن که این خبرای چرت و پرت رو گوش بدیم؟؟؟!!

    • شما

      این ادم اگه

    • بدون نام

      من نمیفهمم مشکلش چیه؟ فرهنگ اونا با ما متفاوت این داستان ها بیشتر تو کشور های مثل ایران خریدار داره تا امریکا. باورم اینه نه تنها چهره ترامپ رو منفور نکرده بلکه محبوب تر هم میکنه. یه جا خوندم وقتی مردم امریکا فهمیدن یکی از رییس جمهوراشون( یادم نمیاد کدوم) رابطه با کسی دیگری داره باعث شد کلی به درصد محبوبیتش اضافه بشه. دلیل این که اهمیت داره هم و دنبالشن، داستان های خاله زنکی که مردم دوست دارن ارزش سیاسی نداره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج