جاباما
۷۱۱۸۷۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

خطوط معاینه فنی موتورسیکلت‌ها خاک می‌خورد

مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای شهر تهران، گفت: ۱۰ خط معاینه فنی موتورسیکلت در شهر تهران وجود دارد که خاک می‌خورد.

مهر: سیدنواب حسینی منش، مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای شهر تهران با اشاره به معاینه فنی موتورسیکلت‌ها، اظهارداشت: با توجه به مطالعاتی که در شرکت کنترل کیفیت هوا و یکی از دانشگاه‌ها صورت گرفت، اعلام شد که اگر همه ۳ میلیون و ۸۰۰ خودرویی که در شهر تهران هستند در حدود استاندارد قرار بگیرند، فقط ۱۰ درصد از آلایندگی هوای شهر تهران در بخش ذرات معلق کمتر از دو و نیم میکرون کاهش می‌یابد و این میزان برای آلاینده مونوکسید کربن ۳۰ درصد است.

۹۰ درصد موتورهای تهران کاربراتوری هستند

وی افزود: معاینه فنی موتورسیکلت‌ها نشدنی است. ما باید تلاش کنیم موتورسیکلت‌های کاربراتوری از رده خارج شود چرا که مشکل با معاینه فنی حل نحواهد شد. ۹۰ درصد موتورسیکلت‌ها کاربراتوری است و برای کنترل آلایندگی موتورها با انجام معاینه فنی نمی‌توان اقدامی کرد به طوری که اکنون ۱۰ خط معاینه فنی موتورسیکلت در شهر تهران وجود دارد که خاک می‌خورد.

تمام عوامل آلوده کننده هوای تهران

مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای شهر تهران اضافه کرد: برای کاهش آلودگی هوا عوامل مختلفی دخیل است. یکی از آن معاینه فنی خودروهاست و دوم نوسازی خودروهای فرسوده و خارج کردن خودروها و موتورهای کاربراتوری است که باید عملی شود.

سرانجام فاز دو طرح کاهش

حسینی‌منش درباره اجرای طرح ال ای زد نیز توضیح داد: تمام سعی ما این بود که استعلامات ناجا را اخذ کنیم اما این موضوع محقق نشد و امکان اینکه مراحل بعدی طرح مذکور را اجرا کنیم، نداریم اما در تلاشیم مشکلات حل شود و وارد مراحل بعدی طرح« ال ای زد» شویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج