۷۱۲۰۴۴
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

نامجو مطلق: استقلال لیاقت یک جام را داشت

پیشکسوت باشگاه استقلال اعتقاد دارد این تیم در فصل تازه به پایان رسیده لیگ برتر و جام حذفی لیاقت کسب یک جام را داشته است.

تسنیم: مجید نامجو مطلق درباره پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل خونه‌به‌خونه بابل در فینال جام حذفی اظهار داشت: ابتدا این قهرمانی را به هواداران استقلال تبریک می‌گویم. استقلال در این چند سال جامی به دست نیاورده بود و به نظرم این قهرمانی هدیه خوبی به هواداران این تیم بود.

وی ادامه داد: هر چند استقلال مقابل تیم با انگیزه خونه‌به‌خونه، مانند بازی‌های قبل عملکرد خوبی نداشت اما به نظرم این تیم لیاقت یک جام را در این فصل داشت. این قهرمانی را به مسئولان،‌ کادرفنی و بازیکنان این تیم تبریک می‌گویم. امیدوارم این قهرمانی راهی را برای موفقیت استقلال در لیگ قهرمانان آسیا باز کند. تیم شفر در چند بازی گذشته مالکیت توپ، تنوع تاکتیکی و خلق موقعیت زیادی داشت،‌ اما در فینال جام حذفی این قابلیت را از خود نشان نداد. به نظرم یکی از دلایل آن هم این بود که شرایط خونه‌به‌خونه تا روز آخر مشخص نبود و این از نظر ذهنی تأثیر منفی روی بازیکنان استقلال گذاشت. در هر صورت خدا را شکر استقلال در فینال جام حذفی پیروز شد و بعد از چند سال یک جام به دست آورد.

پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد تمدید قرارداد وینفرد شفر تصریح کرد: این مربی از زمانی که به استقلال آمده خوب کار کرده و موفق شده این تیم را دوباره به جدول لیگ برتر بازگرداند. شاید اگر شفر چند هفته زودتر به استقلال می‌آمد می‌توانست تهدید جدی برای قهرمانی پرسپولیس باشد. در هر صورت شفر از نظر فنی خوب کار کرده و تیمش رشد چشمگیری داشته است و باید هم تمدید قرارداد شفر اتفاق می‌افتاد. از جزئیات قرارداد جدید این مربی خبر ندارم، اما امیدوارم این قرارداد معقولانه باشد.

نامجو مطلق در پایان در خصوص دیدار روز سه‌شنبه استقلال مقابل ذوب‌آهن در لیگ قهرمانان آسیا،‌ عنوان کرد: مطمئناً بازی سختی خواهد بود و ذوب‌آهن هم تیم قدرتمندی است. مهمتر از همه شناختی است که قلعه‌نویی از تیم استقلال دارد و این می‌تواند کار تیم شفر را سخت کند. در هر صورت به نظرم استقلال از نظر فنی شرایط بهتری نسبت به ذوب‌آهن دارد و می‌تواند برنده این دیدار باشد. یعنی اگر بخواهیم برای دو تیم شانس در نظر بگیریم،‌ شانس استقلال برای پیروزی بسیار بیشتر از ذوب‌آهن است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دلیل اینکه استقلال در این بازی خیلی بد بود، چیه؟!!!

    • ششتقلال

      اره قهرمانی که فغانی به ششتقلالیها تقدیم کرد و بازی کردن مقابل تیمهای دسته سه ودوم لذت بخشه

    • اردشیر فلاحیان

      با سلام به نظرم منتظری را به نیمکت و به جایش روزبه چشمی در دفاع قرار گیرد و به جای چشمی فرشید باقری در هافبک دفاعی بازی کند و بجای تیام شعاعیان در پست فوروارد بازی کند ممنون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج