۷۱۲۱۱۰
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

آشنایی با سید ۱ تا ۴ جام ملت‌های آسیا

تیم ملی فوتبال ایران در سید یک قرعه کشی رقابت های جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ قرار دارد.

ورزش سه: رقابت های جام ملت های آسیا امروز در دوبی قرعه کشی می شود و این در حالی است که ۱۲ تیم حاضر در مسابقات که در زیر به آنها اشاره می شود، در سید یک و دو قرار گرفته اند و ۱۲ تیم دیگر نیز سید سه و چهار را شکل داده اند.

آشنایی با سید ۱ تا ۴ جام ملت‌های آسیا


امارات متحده عربی

امارات در رتبه بندی فیفا در رده ۸۱ قرار گرفته است و نهمین حضور خود را در رقابت های مرحله نهایی جام ملت های آسیا تجربه می کند. اماراتی ها که بهترین عنوانشان به نائب قهرمانی سال ۱۹۹۶ بازمی گردد، امیدوارند که در رقابت های دی ماه بتوانند به همراه آلبرتو زاکرونی سرمربی سرشناس خود و ستاره هایی همچون عبدالرحمن به اولین قهرمانی خود دست یابند.

ایران

ایران در حال حاضر رتبه ۳۶ را در رنکینگ فیفا در اختیار دارد. تیم ملی ایران همچنین با ۱۳ بار حضور در رقابت های جام ملت های آسیا از با تجربه ترین تیم های این رقابت به شمار می رود. ایران که در سال های ۱۹۶۸، ۱۹۷۲ و ۱۹۷۸ قهرمانی آسیا را به صورت متوالی جشن گرفته، با حضور کارلوس کی روش و در صورت ادامه همکاری این مربی پس از جام جهانی شانس زیادی برای کسب چهارمین عنوان خود در آسیا را پس از سال ها دارد.

استرالیا

کانگوروها در رنکینگ فیفا رتبه ۴۰ را در اختیار دارند و سومین حضور خود را در رقابت های آسیایی تجربه می کنند. آنها امیدوارند با حضور گراهام آرلوند که بعد از جام جهانی هدایت این تیم را برعهده خواهد گرفت، دومین قهرمانی متوالی خود را در آسیا پس از سال ۲۰۱۵ جشن بگیرند.

ژاپن

رنکینگ ژاپن در رتبه جهانی فوتبال ۴۰ است و آنها نهمین حضور خود را تجربه می کنند. آنها چهار عنوان قهرمانی در کارنامه خود دارند و برای پنجمین عنوان پا به میدان خواهند گذاشت.

کره جنوبی

رنکینگ جهانی کره ۶۱ است و آنها هم مانند ایران سیزدهمین حضور خود را در رقابت های مرحله نهایی تجربه می کنند. آنها که دو بار در فاصله سال های ۱۹۵۶ و ۱۹۶۰ قهرمان آسیا شده اند، در امارات به دنبال ناکامی آخرین فینال خود هستند که مقابل استرالیا مغلوب شدند.

عربستان سعودی

رنکینگ سبزپوشان در جهان ۷۰ است و در امارات نهمین حضور آنها رقم خواهد خورد. آنها سه بار عنوان قهرمانی آسیا را در سال ۱۹۸۴، ۱۹۸۸ و ۱۹۹۶ از آن خود کرده اند و به دنبال چهارمین قهرمانی هستند.

چین

رتبه چین در رنکینگ جهانی ۷۳ است و برای نهمین بار فرصت حضور در رقابت های جام ملت های آسیا را پیدا کرده اند. چینی ها که دو بار در سال های ۱۹۸۴و ۲۰۰۴ به عنوان نائب قهرمانی دست یافته اند، با مارچلو لیپی به دنبال سومین قهرمانی خود هستند.


سوریه

سوریه با رنکینگ جهانی 76، پنجمین حضور خود را در رقابت های جام ملت های آسیا تجربه خواهد کرد. تنها افتخار این تیم در دوره های قبلی این بوده که چهار بار از مرحله گروهی صعود کرده اند و در امارات نیز شاید بزرگترین آرزوی آنها تکرار همین اتفاق باشد؛ اگرچه حضور ستاره هایی نظیر الخریبین و سوما می تواند تمام مدعیان آسیایی را تحت تاثیر قرار دهد.

ازبکستان

آبی پوشان قاره آسیا با رتبه 88 جهانی، ششمین حضور خود را تجربه می کنند. آنها که در راهیابی به رقابت های جام جهانی 2018 ناکام ماندند در آسیا به دنبال نشان دادن توانایی های خود در شرایطی هستند که تیم زیر 23 سال آنها به قهرمانی آسیا در سال 2018 دست یافته است. بزرگترین افتخار ازبک ها کسب مقام چهارمی در سال 2011 بوده است.

عراق

عراق با رتبه جهانی 88، هشتمین حضور خود را تجربه می کند. آنها یک بار و در کمال ناباوری قهرمان آسیا شده اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج