۷۱۲۳۵۸
۱۰ نظر
۵۰۰۰
۱۰ نظر
۵۰۰۰
پ

فتاحی: اتفاقات جشن استقلال را گُنده می‌کنید!

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ با بیان اینکه همه جای دنیا اتفاقات جشن قهرمانی استقلال می‌افتد، گفت: مردم مقصر این اتفاقات بودند!

خبرگزاری مهر: بعد از حواشی فراوان جشن قهرمانی استقلال و اتفاقاتی که در این جشن رخ داد، سعید فتاحی مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ مردم را مقصر اصلی این اتفاقات دانست و گفت که چنین مسائلی در همه جای دنیا رخ می دهد! وی که گفتگوی چالشی و جنجالی با رادیو تهران داشت، در این ارتباط به سئوالات مختلف و همچنین شائبه فعالیتش در زمینه فروش چمن مصنوعی پاسخ داد.

فتاحی در پاسخ به این سئوال که به جشن قهرمانی چه نمره ای می دهید؟ گفت: تا زمانی که کاپ قهرمانی را به استقلال دادیم همه چیز عالی بود. خود مردم باعث اتفاقات بعد از آن شدند. نمی شود گفت سازمان لیگ، یگان ویژه یا فدراسیون فوتبال مقصر بوده است. در همه جای دنیا مثل قطر و امارات سکوهای تماشاگران کنار زمین قرار دارد ولی این اتفاقات نمی افتد و مردم وارد زمین نمی شوند.

وی در خصوص اینکه اتفاقات را گردن مردم خرمشهر می اندازد، تاکید کرد: من اصلا نگفتم مردم خرمشهر. در ورزشگاه فقط مردم خرمشهر نبودند. از خیلی از شهرهای دیگر در ورزشگاه حضور داشتند. لطفا مرا جلوی مردم قرار ندهید. ما باید چه کار می کردیم. شما دنبال مقصر هستید. مردمی که داخل زمین پریدند مقصر هستند.

«چرا شما به عنوان مسئول کمیته مسابقات باید کنار زمین از تک تک مردم خواهش کنید که از زمین بیرون بروند؟» فتاحی در پاسخ به این سئوال گفت: نمی توانم جواب شما را بدهم. شما می خواهید مرا جلوی مردم قرار بدهید. به این جشن قهرمانی باید مردم نمره بدهند نه من.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ در خصوص اینکه کریمی گفته بود شما در کار چمن مصنوعی هستید، به یکباره از کوره در رفت و گفت: شما از کجا اطلاع دارید من در کار چمن هستم؟ از شما که در رسانه ملی چنین بحثی را مطرح کردیدی شکایت می کنم. حتی اداره ورزش و جوانان رشت هم این موضوع را تکذیب کرد. شما با آبروی مردم بازی می کنید. از شما شکایت می کنم و باید پاسخگو باشید.

فتاحی در بخش دیگری از صحبتهایش درباره اینکه وینفرد شفر سرمربی استقلال اعلام کرده بود جشن قهرمانی این تیم آشوب بوده است، گفت: این مسائل برای ما هم عادی نیست ولی جشن های گذشته ما چطور بوده است؟ زیاد شلوغش نکنید؛ همه جای دنیا همینطور است. همین چند هفته پیش در انگلیس هم این اتفاقات افتاد. البته دنبال توجیه نیستم!

وی در خصوص اینکه در این جشن جام قهرمانی و مدال بعضی از بازیکنان از چنگشان در آمده و بازیکنان استقلال در میان انبوه تماشاگران گرفتار شده اند، تصریح کرد: شما می آمدید جو ورزشگاه را می دیدید بعد آنرا گُنده می کردید! نمی گویم اتفاقی نیفتاده است ولی همین که به کسی آسیب نرسید جای شکرش باقی است!

مسئول کمیته مسابقات همچنین درباره شائبه رنگ کردن چمن ورزشگاه یادآور شد: قبل از مسابقه خبرنگار نود گفت که چمن رنگ شده است. به اتفاق این خبرنگار نزد پیمانکار زمین رفتیم و این سئوال را پرسیدیم. پیمانکار گفت چمن رنگ نشده است. به خبرنگار نود گفتم این پیمانکار در اختیار شما؛ هرکجا رنگ شده به ایشان نشان بدهید. شما نباید با این صحبتها زحمات سه، چهار ماهه مسئولان برگزاری، را به هدر بدهید.

در این هنگام صدای یکی از مخاطبان پخش شد که از سعید فتاحی به خاطر نحوه برخوردش انتقاد کرد. فتاحی در این ارتباط گفت: وقتی شما حرفی را می زنید و کسی را متهم می کنید، توقع نداشته باشید بگویم حق با شماست. حرفی که در ارتباط با فعالیت من در زمینه فروش چمن زدید غیر واقعی بود. اگر هم کاری انجام بدهم در حیطه مسئولیتم است. البته به موقع از شما (مجری برنامه) شکایت می کنم.

وی در خصوص اینکه چرا از کریمی به خاطر این ادعایش شکایت نمی کند؟ گفت: دارم این موضوع را هم پیگیری می کنم.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره استفاده از سکوی پرسپولیس برای جشن قهرمانی استقلال در جام حذفی تاکید کرد: ما همان سکو را با کمی تغییر استفاده کردیم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا ساخت سکو در خرمشهر هزینه کمتری نسبت به انتقال آن از تهران نداشت؟ به طعنه گفت: آیا من در کار سکو هستم؟ شما شک نکنید هزینه انتقال سکو از تهران شاید یک یا دو میلیون باشد ولی هزینه ساخت آن به مراتب بیشتر است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • bb

      شما چرا اشتباهات تیم ها رو گنده میکنی تا جریمه های بزرگ به جیب بزنید

    • majid

      همه جا در مقابله با مسعولین ، مردم عادی مقصر هستن ،،،، ای خدا ،،، کی ظهور میکنه راحت شیم ?

    • حامد از تالش

      اقای فتحای چرا شما اشتباه خودتو نمیخوای قبول کنی شما که مسئول برگزاری بازی هستین باید امنیت ورزشگاه رو تامین کنید.اون زمین کاملا معلوم بود که چمنش رنگ خورده بود اگه از زاویه بالا نگاه کنید متوجه میشین.چرا ورزشگاهی که اماده برگذاری فینال به این مهمی رو نداره رو باید حتما اونجا برگذار کنید.زمینی که حتی باعث م۱دومیت چندتا از بازیکنا شد. در ضمن تو لیگ دسته یک هم واسه جشن قهرمانی مسجد سلیمان یه همچین اتفاقی افتاد.

    • bahman

      فقط این رایاد گرفته اید درتمام دنیا این اتفات میافتد.والله درلیگ هند وافغانستان هم چنین بی نظمی رخ نمیدهد.اصلا رخ میدهد به شما ربطی نداردشما شرح وظایف خودت راانجام بده وبگذارید یکبارهم دنیا حسرت ما رابخورد .اتقاد پذیرباشید وبپذیرید ودر چنین مراسمهایی ازاین بی نظمی ها راشاهدنباشیم.

    • بدون نام

      آدم کم بود تو شدی همکاره

    • بدون نام

      آدم بی لیاقت تویی تو

    • بدون نام

      وای بحال فوتبالی که تو مسول برگزاریش باشی،خاک بر سر مدیران بیعرضه ما،اقای تاج این مردم با چه زبونی بگم برررررووووو

    • بدون نام

      خخخخخ ارزش جام کیسه همین اندازه بود بیشتر از این برای دهنش زیادی میکنه کسیه بدبخت

    • M. f

      نمیدونم کی این مردک و گذاشته رئیس لیگ ایران

    • بدون نام

      خداروشکرکسی آسیب ندید؟؟؟؟؟؟؟؟
      یکنفرنابیناشده الاغ بیشعورمیفهمی؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج