۷۱۲۳۶۴
۵ نظر
۵۰۰۰
۵ نظر
۵۰۰۰
پ

مشترکان پرمصرف آب، جریمه می‌شوند

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: بر اساس ماده ۸ مصوبه هیات وزیران که در کارگروه سازگاری با کم‌آبی مورد تایید قرار گرفته مشترکان پرمصرف آبی جریمه خواهند شد.

خبرگزاری ایسنا: مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: بر اساس ماده ۸ مصوبه هیات وزیران که در کارگروه سازگاری با کم‌آبی مورد تایید قرار گرفته مشترکان پرمصرف آبی جریمه خواهند شد.

حمیدرضا جانباز با بیان اینکه با توجه به شرایط بحران آب در کشور جریمه مشترکان پرمصرف در بعد مالی و قطع آب خواهد بود، گفت: در حال حاضر وضعیت منابع آبی به گونه‌ای است که مجبور به انجام این کار هستیم.

به گفته وی اگر مشترکان رعایت الگوی مصرف نداشته باشند، مجبور خواهیم بود تا برای تامین آب سایر مشترکان آب این دسته از مشترکان را قطع کنیم.

چندی پیش نیز مدیر دفتر مدیریت مصرف و نظارت بر کاهش هدر رفت آب شرکت آب و فاضلاب کشور اعلام کرد: امسال بر اساس شرایط فعلی الگوهای مصرف را تغییر داده‌ایم و برای برخورد با مشترکان پرمصرف تصمیمات جدی اخذ شده که پس از تصویب کارگروه سازگاری با کم‌آبی این تصمیمات اجرایی خواهد شد.

به گفته مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در گذشته الگوی مصرف حداقل ۱۸ مترمکعب تا ۲۸ مترمکعب در ماه برای هر خانوار بود که اکنون باید این اعداد مورد بازنگری دقیق قرار گیرند، به گونه‌ای که منطبق با شرایط باشند.

جانباز ادامه داد: علاوه بر این پیشنهاد داده‌ایم که جرایم سنگین از ۱.۵ برابر تا ۲، ۲.۵ برابر به بالا برای مشترکان پرمصرف اعمال شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بام

      اگه الان مال خودشان پر مصرف باشه انچنان قیمتبالا نمیبرن چند روزپیش ال پیش دارین یمگن فکر اینم بکیند که خانههای اپارتمانی علاوه براب وشستشو برق عمومی همبایدبدن شما دیگه اخر پی بگم بگم بیانصافی یامردم ازاری ماکه راضی نیستیم

    • محمدرضا بختیار

      جالبه هم تعرفه اش گران می شود و هم جریمه هم دارد آقا یک موقع از رو نروید و فقط از تلاش برای توجیه بی تدبیری و بی مدیریتی خود از کول و جیب ملت بالا بروید !!!!

    • بدون نام

      مصارف خانگی فقط ده درصد از اب کشور می بره آیا بهتر نیست به فکر آن نود درصد باشی که بخاطر سنتی بوده کشاورزی و قدیمی بوده صنعت ایران آیا بهتر نیست برنامه بهتری داشته باشید به جای اینکه همش از مردم بگیرید. و گردن مردم بندازین برید و فکر آبادانی باشید نه حق مردم خوری

    • بدون نام

      شمازورتون به خرنمیرس پالانش وچرامیزنیدمیدونید۱۶ملیون افغانی روزی۳۰لیتراب مصرف میکنن میشوددرروز۵۰۰ملیون لیتاب مصرف میکنن اندازه چنتااستان وهم وطنانمون به جون هم افتادن چرابایدبه خاطراین افغانی خارجی هم وطنان درگیربشن وایران کشورخشکسالی هست نبایدکشاورزی کنه ازمجبوریه بیکاری که۱۰ملیون شغل وافغانی اشغال کردن ومنابع بودجه کشورومیخورن مثل زالوموریانه وحتی ایناچندسال سدزدن اب هیرمن وهامونمون خشک کردن

    • ای خدا

      چرا کم مصرف ها را تشویق نمیکنید؟ پس دروغ میگین چون فکر گران کردن هستید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج