۷۱۲۴۴۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ذوالفقارنسب: پرسپولیسی‌ها مراقب الجزیره باشند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: طبیعی است تیم برنده خیلی سخت به ترکیب اصلی خودش دست می زند. درست شبیه به آنچه برانکو ایوانکوویچ در پرسپولیس انجام داد.

خبرگزاری مهر: بیژن ذوالفقارنسب درباره کیفیت فنی بازیکنان و تیم های لیگ برتری در هفدهمین دوره این رقابت ها گفت: به نظرم بازی های این دوره، تفاوت هایی را نسبت به گذشته داشت. مهم ترین دلیلش هم بازی های تیم ملی در جام جهانی است. اکثر بازیکنانی که فکر می کردند خودشان را در قواره پیراهن تیم ملی می توانند ببینند تلاششان را دو چندان کردند. همین امر هم سبب شد تا تکنیک های فردی بازیکنان نسبت به گذشته کمی بیشتر شود.

مربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: سطح بازی های لیگ نیز با توجه به رقابت نزدیکی که بین تیم ها بود در شرایط خوبی بود. طبیعی است در چنین شرایطی تیمی می تواند بهترین چایگاه را از ان خود کند که قدر موقعیت هایش را بداند.

وی درباره دبل قهرمانی سرخپوشان در لیگ برتر تصریح کرد: آنها راه قبلی خودشان را ادامه دادند و توانستند به خواسته های کوتاه مدت و بلند مدتشان برسند. تیم هایی که مدام جام به دست می آورند دچار افت های کوتاه مدتی هم می شوند. این اتفاق برای پرسپولیس در دو سه سال اخیر رخ داد اما خیلی زود کادرفنی و مدیریت توانستند بحران‌ها را طی کنند.

بازیکن اسبق پرسپولیس درباره انتقاداتی که از سرمربی سرخپوشان به دلیل عدم استفاده از بازیکنان متفاوت در ترکیب این تیم می شود خاطرنشان کرد: برانکو ایوانکوویچ راه موفقیت را یاد گرفته است. تیمی هم که مدام برنده می شود دلیل ندارد دست به ترکیب خود بزند. به نظرم اتفاق مثبتی که در تیم‌ها در حال رخ دادن است استفاده از جوانان بیشتری در لیست بازی ها بود.

وی ادامه داد: پرسپولیس هم می تواند از همین نیرو استفاده کند و به خواسته های ریزو درشت خود برسند. برانکو نیز دست به ترکیب اصلی اش خیلی سخت می‌زند چون فاکتور پیروزی را در این تیم ها می بیند. البته نباید کتمان کرد تیم های فوتبال همواره باید رازهایی را برای پیروزی در بازی های حساس رو کنند تا حریفشان غافلگیر شود.

ذوالفقارنسب در پایان درباره دیدار پرسپولیس و الجزیره امارات خاطرنشان کرد: به هیچ وجه نباید الجزیره را دستکم گرفت. آنها خیلی خوب می‌دوند و می توانند ضربات نهایی را به گل تبدیل کنند. پرسپولیس باید خودش را برای این دیدار سخت آماده کند. به نظرم اگر پرسپولیس بتواند بازی همیشگی خود را به نمایش بگذارد می تواند موفق شود و به مرحله بعدی برسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج