۷۱۲۴۴۳
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

فروزان: آمارهایم بیانگر عملکردم بود

محسن فروزان گلر فصل گذشته پارس جنوبی گفت: «به زودی درباره مسائلی که در پارس جنوبی رخ داده صحبت می کنم.»

ورزش سه: محسن فروزان که فصل خوبی را با پارس جنوبی پشت سر گذاشت، توانست با ۹ کلین شیت و عملکرد خوبش جزو گلرهای موفق این فصل لقب بگیرد. این دروازه بان از ۲۸ بازی انجام داده برای پارس جنوبی دومین گلر از نظر باخت و سومین گلر از نظر گل خورده در فصل هجدهم است که رکورد مناسبی برای او به حساب می آید.

فروزان در گفت و گو با خبرنگار ما به این سوالات جواب داد:

لیگ هفدهم با پارس جنوبی چطور بود؟

ما امسال خوب کار کردیم و حق مان بالاتر از این ها بود. از نظر من رده پنجم برای تیمی که اولین سال حضورش در لیگ برتر است جایگاه فوق العاده ای به حساب می آید. این در حالی است که خیلی ها دوست داشتند فقط در لیگ برتر بمانیم اما ما بازیکنان کاری کردیم کارستان!

چرا مثل نیم فصل نخست شگفتی ساز نبودید؟

اوایل فصل خوب کار کردیم اما خیلی از مسائل رخ داد تا نتوانیم این روند را ادامه دهیم. یکی از این مسائل مشکلات مالی بود که لطمه زیادی به ما زد. باشگاه ما به خاطر قانون مجلس که عنوان کرده نباید به تیم های حرفه ای پولی پرداخت شود نتوانست به تعهداتش عمل کند. همین موضوع شروع مشکلات برای پارس جنوبی شد و تمرکز ما برهم خورد. همه بازیکنان خرج ۱۰ الی ۱۵ نفر را می دهند و روی وعده های باشگاه حساب کرده بودند. عمده ترین مساله ای که باعث شد سهمیه نگیریم همین موضوع بود. البته مسائل دیگری هم وجود داشت که به وقتش در آینده نزدیک خواهم گفت.

چه مشکلاتی؟

مشکلاتی که یک سال با آن دست و پنجه نرم کردیم که برای یک تیم حرفه ای در لیگ برتر تاسف آور است. در طول فصل این مسائل را چون درون خانوادگی بود عنوان نکردیم و سعی کردیم تا جایی که می شود آن را حل کنیم اما متاسفانه تا پایان فصل ادامه داشت و حل نشد. همان طور که گفتم به زودی در این باره صحبت خواهم کرد. اگر این مسائل نبود سهمیه که سهل است حتی می توانستیم نایب قهرمان شویم. بازهم تاکید می کنم این مسائل صرفا مالی نبود.

خودتان جزو گلرهای خوب لیگ بودید. درباره عملکردت صحبت کن.

خدا را شکر یکی از سال های خوب فوتبالی ام را سپری کردم و حاشیه ها را از خودم دور کردم. هرچند که همواره در این سال ها دیگران بودند که برای من حاشیه ساختند اما سعی کردم همان ها را هم از خودم دور کنم تا سالی فوق العاده داشته باشم. دو برابر دیگران تمرین کردم تا به سطح اول گذشته ام برگردم. ۲۸ بازی برای پارس جنوبی انجام دادم و دومین گلر از نظر باخت با ۵ باخت بودم و سومین گلر از نظر گل خورده در لیگ برتر جدا از ۹ کلین شیتی که داشتم. این را هم بگویم که پشت خط دفاعی حضور داشتم که اولین سال حضورشان در لیگ برتر بود. آخر فصل همه تیم با هم منسجم شده بودم اما خیلی از بازیکنان از جمله بازیکنان خط دفاعی امسال سال کسب تجربه شان بود و همین مساله فشار زیادی را روی من آورد تا آنها تجربه کسب کنند. همه کارشناسان می دانند که پشت یک تیم جوان گلری کردن سخت است. در گل هایی که من خوردم اشتباهات فردی بازیکنان، گل به خودی و پنالتی زیاد بود. اما بازهم خدا را شکر که کادرفنی بارها اعلام کرد که من ۵۰ درصد تیم بودم. امسال شرایط سختی را پشت سر گذاشتم اما خوشحالم که با آمادگی بالایی که داشتم پیش هواداران سربلند شدم.

هواداران جمی همیشه از تو حمایت می کنند آیا فصل آینده هم در پارس جنوبی می مانی؟

در دوران فوتبالم در هر تیمی که بازی کرده ام هواداران من را دوست داشتند چون می بینند که با چه فشار و تعصبی تمرین و کار می کنم. هواداران جم دیدند که من چقدر آماده بودم و توانستم یک شهر دیگر را هم خوشحال کنم. درباره ماندنم هم باید بگویم که تاکنون ۵۰ درصد قراردادها را پرداخت کرده اند و ۵۰ درصد قرارداد های مان به اضافه بندهای تشویقی که در قراردادهای بازیکنان بود را تا به کنون نداده اند. از نظر مالی شرایط بدی داشتیم و ابتدا باید با ما تسویه کنند تا بعد در مورد آینده تصمیم بگیرم. فقط می توانم بگویم که طوری کار کردم که مردم و مسئولان جم من را دوست داشتند و من هم آنها را دوست دارم. شرایط اگر مهیا شود گزینه اول من هم پارس جنوبی است اما فعلا که فقط وعده و وعید شنیدیم و بنابراین نمی توانم درباره آینده ام با پارس جنوبی صحبت کنم. این را هم باید بگویم که هواداران همه تلاش خودشان را کردند که ما بتوانیم کسب سهمیه کنیم و آنها بهترین هوادارانی هستند که لیاقت شان حضور پارس جنوبی در آسیاست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی

      عشق مایی تاجی با تعصب

    • بدون نام

      توهم خاینی ابا مافیا کار میکنی رشوه هم خوب میخوری اقا محسن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج