۷۱۲۴۸۷
۷۴ نظر
۴۲۶۴۲
۷۴ نظر
۴۲۶۴۲
پ

خیابان طالقانی، پاتوق همجنس بازان؟!

پلیس یک بار دیگر بلافاصله به یک مطلب در فضای مجازی واکنش نشان داد که خب این مطلب به شکل اتفاقی توسط محمد صادق کوشکی که از چهره‌های شاخص جریان انصار حزب الله و از نویسندگان شاخص روزنامه یالثارات است نوشته شده بود.

روزنامه هفت صبح: پلیس یک بار دیگر بلافاصله به یک مطلب در فضای مجازی واکنش نشان داد که خب این مطلب به شکل اتفاقی توسط محمد صادق کوشکی که از چهره‌های شاخص جریان انصار حزب الله و از نویسندگان شاخص روزنامه یالثارات است نوشته شده بود.

کوشکی در مورد خیابان طالقانی نوشته بود: در قلب تهران خیابانی است به نام برادران مظفر جنوبی (حدفاصل انقلاب و طالقانی) که این روز‌ها به پاتوق عصرگاهی برخی دختران و پسران همجنس‌باز و دارای انحرافات جنسی تبدیل شده است.

در این خیابان می‌توانید دختران جوانی را ببینید که در دسته‌های چند تایی و در کنار خیابان بدون روسری و با بلوز و شلوار تنگ و یقه‌های باز، سرخوشانه مشغول کشیدن سیگار‌های پر (حاوی حشیش و...) هستند؟ یا در بغل پسر‌ها و سر بر شانه‌های هم مشغول هستند. مشاهده رفتار‌ها و آرایش‌ها و پوشش‌های ویژه همجنس بازان در این خیابان ساده است، اما حضور پلیس در این خیابان تقریبا غیرممکن شده و پاسخ پلیس در تماس‌های متعدد با ۱۱۰ و ۱۹۷ صرفا این است که می‌آییم و نمی‌آیند.»

به هر حال این توصیفات برای خیابان طالقانی شگفت انگیز است و بعید است کسی از ساکنان خیابان طالقانی یا کارمندان ادارات متعدد این خیابان در ذهنش هم چنین توصیفی از خیابان طالقانی بگنجد؛ خیابان طالقانی محل استقرار وزارت نفت، وزارت جهاد سازندگی، ساختمان مرکزی بانک ملت، ساختمان استانداری تهران، سفارت سابق آمریکا که حالا به مرکز بسیج دانشجویی بدل شده است، کلانتری فلسطین، دانشگاه امیرکبیر، دانشگاه هنر، انتشارات سوره، سینما عصرجدید و چندین و چند مرکز دولتی و دانشگاهی دیگر است.

اما هر چه هست یالثارات و نویسندگانش همیشه به شکلی غلیظ به مسائل اخلاقی نگاه می‌کنند و معمولا پلیس را در موضع دفاعی قرار می‌دهند؛ کاری که مثلا گروه‌های اولترا رادیکال اصلاح طلب و سبز هم معمولا انجام می‌دهند و پلیس را به واکنش‌های ناگهانی وا می‌دارند.

هرچه هست پلیس در واکنش به این یادداشت تند و مبالغه آمیز دیروز بیانیه‌ای صادر کرد که در آن به حضور کارکنان زن در کافی شاپ‌ها به عنوان یک مورد نقض قانون اشاره کرده است؟ این در حالی است که مثلا در بسیاری از مجتمع‌های تفریحی و تجاری حتی در حومه شهر قم هم مسئله حضور بانوان به عنوان کارکنان رستوران و کافی شاپ پذیرفته شده است. به نظر می‌رسد طرز تلقی کلاسیک و قدیمی از مفهوم کافی شاپ‌ها همچنان وجود دارد. به هرحال بیایید بیانیه نیروی انتظامی را با هم بخوانیم:

مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ در خصوص مطلب منتشر شده در فضای مجازی که گفته بود «پلیس هم جرات ورود به این خیابان را ندارد» اعلام کرد: طی بازدید‌های مکرر انجام شده توسط پلیس محرز شد حد فاصل خیابان طالقانی تا انقلاب موارد ناهنجار شدید اخلاقی از جمله استقرار «دو جنسه ها» و... مشاهده نشده است.

بنا بر اعلام این مرکز؛ طی بازدید‌ها و بازرسی‌ها از محل و کافی شاپ‌های موجود در آن محدوده مشخص شد که برخی از آن‌ها فاقد پروانه کسب بوده و برخی نیز خلاف مقررات، از خانم‌ها به عنوان گارسون استفاده می‌کنند که تذکرات لازم داده شد و نسبت به اعمال قانون واحد‌های متخلف نیز اقدامات لازم صورت می‌گیرد.

شایان ذکر است برخی از دانشجویان که به واسطه استقرار دانشکده‌های هنر در آنجا تردد می‌کنند از پوشش نامناسب ظاهری برخوردار بوده و شئونات اسلامی و اخلاقی را رعایت نمی‌کنند که ارشاد و تذکرات لازم نیز در این خصوص داده شد.؛ هر چند که خودرو‌های امنیت اخلاقی همواره در محدوده، در حال گشت زنی هستند و با جرائم مشهود در سطح خیابان از نظارت بر اماکن و صنوف و تعرض برخی از اراذل و اوباش به حریم خصوصی مردم گرفته تا شبکه‌های فساد و توزیع مواد مخدر و... برخورد قانونی می‌کنند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      علت را بگید به مردم اقتصاد اقتصاد اقتصاد بی کاری عامل اصلی هست چشم را به واقعیت نبندید مسعولین بس کنید.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بس كنيد اقتصاد اقتصاد اقتصاد
        قديم مردم نه موبايل داشتن نه تلفن خانگي داشتن، خودرو پيشكش بعضي يه دوچرخه نداشتن، و يه خانوار ده نفره تو يه خونه كوچيك زندگي مي كردن...
        ولي اينهه جرم و جنايتو ناهنجاري هاي اخلاقي و خانوادگي نبود!!!
        با اين فازاي روشنفكري تون، مملكت كه هيچ خانواده ها رو از هم پاشوندين
        كي مي خواين به خودتون بياين؟!

      • بدون نام

        کاربر 16:01 یعنی فضا پلیسی بشود امنیت اجتماعی برمی گردد!؟ با بگیر و ببند و بکش چیزی درست نمی شود.

      • maryam

        کاربر بی نام 16:01 اتفاقا بوده اون موقع ها ولی ما خبر نداشتیم چون نه تلگرامی بود نه اینستاگرامی که بیاد گزارشی خبری از وضعیت خانواده ها تهیه کنه نشون مردم بده...صداسیما هم که عمرا از اینکارا بلد باشه انجام بده ، اصلا به مملکت کار نداره که ، فقط عراق و سوریه و آمریکا و اسرائیل!!
        شک نکنید ریشه ی خیلی از مشکلاتی که الان بزرگ شدن در نظر مردم ، در گذشته ها باید جستجوشون کرد چون زیر ساخت های جامعه از اساس ایراد داره وگرنه انقدر الان مملکت بی در و پیکر و رو هوا نداشتیم که دارید می بینید!

      • بدون نام

        راست میگه دیگه، راحت کردین خودتون رو همه چی رو به اقتصاد ربط میدین
        با این حساب بی بند و باری و از هم پاشیدگی خانواده های مرفه رو چطور میشه توجیه کرد؟ لابد اون هم آه فقراست

      • بدون نام

        دو جنسه بودن چه ربطی داره به بیکاری؟ چرا اینقدر چرند میگین آخه شماها!!!

      • بدون نام

        هر چی جامعه از حالت سنتی بودن خارج بشه میزان بزهکاری ها هم زیاد میشه .این یک مساله پذیرفته شده ست .قدیم مردم خطوط قرمز بسیاری داشتند .حالا بگذریم که دو جنسه بودن اصلا جرم و بزه نیست

      • بدون نام

        کاربر 8:09 ، می خوای چیکار کنی !؟ توقع داری جامعه رو در حالت سنتی نگه داری !؟ چطوری !؟ مگه می شه به یک جامعه گفت جلو نرو ! برگرد به عقب ! جامعه آگاه رو چطور می خوای به عقب برگردونی !؟

      • بدون نام

        کسی نخواسته به عقب برگردید.شما جماعت هوچی چرا مدام جبهه می گیرید؟ من فقط یک موقعیت رو توصیف کردم.هر چی جامعه بازتر بشه و انواع سبک زندگیها پذیرفته بشه بزهکاری هم زیاد میشه.البته جامعه ایران مونده هنوز تا مدرن بشه.الان بیشتر یک جامعه مقلد محسوب میشه

      • بدون نام

        وقتی در مقابل جریان طبیعی رشد یک ملت مانع ایجاد کنی ! می شود جامعه کنونی ایران ! شما اگر در مسیرطبیعی یک رودخانه سنگ قرار بدهید، رودخانه متوقف نمی شود ! فقط از مسیر طبیعی خود منحرف می شود!

    • ليلي

      دوجنسه با همجنس باز زمين تا آسمان فرق داره. دوجنسه از ابتدا دوجنسه به دنيا مياد و اصلا هم دست خودش نيست. به دوجنسه نبايد گفت انحراف جنسي. كي ما ميخواهيم اين رو بفهميم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حالا اگه کسی هم بلد نبود آدرسش کجاست یاد گرفت. بزرگواران حرفی دارید بعضی وقتا خصوصی سر و تهش رو هم بیارید و اینقدر آشوب ذهنی برای مردم درست نکنید، نمی گم لاپوشانی کنید اما بعضی وقتا با بیان مداوم بعضی مسائل خودبخود قبح شکنی میشه و اعصاب مردم هم بهم می ریزه.

      • بدون نام

        خب این مساله درمان داره.بره یکبار برای همیشه تصمیمش رو بگیرهو هویت جنسی شو انتخاب کنه. اینکه یک مرد دوجنسه برای خودش لباس زنونه بشونه بنحوی ترویج همجنس بازیه. و به ضرر خانواده ها و جوامع هست رواج این مسائل

      • محمد

        همجنسگرا هم اصلا دست خودش نیست. ژنتیکیه

    • بدون نام

      يالثارات كلا عادت به چرت و پرت نويسي داره ما خونه مون نزديك خيابان برادران مظفره شاهد چنين صحنه هايي هم كه اين روزنامه گفته نبوده ايم مثل اينكه قوه تخيل آقايان يالثارات خوب كار ميكنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        الان اين كلمه "چرت و پرت" رو اونها به كار مي بردن، فرياد وا مصيبتا اين جماعت روشنفكر نما بلند مي شد كه اينا افراطين، بي ادبن ...

      • بدون نام

        بالاخره باید روزنامه شون را بفروشن بیسوادها

    • جمشید

      همجنسگرایی یک اختلال جنسی هستش و رها شدن از اون خیلی سخته.شاید بشه گفت غیرممکنه.لزوما همجنسگرایی به معنی همجنسبازی نیست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این چرتیه که غربیا دارن عر میزن اینا همش چرته
        شما وقتی چیزی بری دنبالش خوب کم کم معتادش میشی

      • بدون نام

        تا چند سال پیش 99/99 درصد مردم ایران همجنسگرایی رو مساله ای کثیف یا نهایتا بیماری می پنداشتند ...در این چند ساله با تبلیغات رسانه های خارجی نصف مملکت تبدیل شدند به روشنفکر ...ببینید رسانه چطوری می تونه ذهن مردم رو هدایت کنه ...بعد میگن آزادی ...خبر ندارند چقدر اسیر و بازیچه هستند ...

      • جمشید

        اگه این رسانه های غربی نبودن میخواستین چه دلیلی بیارین.من از همون اولش ازادی رو قبول داشتم.از هیچ رسانه ای هم تأثیر نگرفتم.لعنت بر دروغ و دروغگو

      • بدون نام

        من شما ملت جوگیر ایران رو می شناسم اصلا درس جامعه شناسی خوندم.شماها تا چهار پنج سال پیش از این چیزها چندشتون میشد یهو از خود غربیها هم جلو افتادید.البته نه همه ایرانیها ...اون بخش سطحی و مقلد جامعه ایران که برای شبیه به غربیها شدن بی تاب و بیقراره

      • بدون نام

        خود امریکاییها در مورد نقش رسانه ها برای تغییر نظر نسبت به همجنس گرایی در چند سال اخیر میگن سواد داری اونها رو بجور و بخون.بعیده تو بجز برترینها جای دیگر رو بلد باشی یا بجز فارسی زبانی رو:)

      • جمشید

        من لازم نیست سوادم رو به شما اثبات کنم.اما ای کاش میشد رو در رو همو ببینیم و از دانسته های هم بهره ببریم.ولی بازم میگم من 26 سالمه و از همون زمانی که یادم هستش همیشه این مسائل رو قبول داشتم و از گفتنشم ترسی نداشتم.ترنس بودن.همجنسگرایی و این چیزا نه جرمه نه گناه.خودشم خودت میگی تو این چند ساله رسانه های غربی راه افتادن.منم میگم خیلی قبل تر از اینا من این طیف خاص از جامعه رو قبول داشتم و دارم.یادت باشه همجنسگرایی به معنی همجنسبازی نیست.حتی برخی روحانیون دوس داشتن همجنس رو گناه نمیدونن اما لواط گناه داره.مطالعه خیلی خوبه

      • بدون نام

        دو جنسه بودن یک اختلاله نداره ولی در غرب همجنسگرایی رو به عنوان بیماری قبول ندارند بلکه به عنوان یک واقعیت پذیرفتند!

    • بدون نام

      خاک بر سرشون

    • بدون نام

      لعنت خدا بر همه منحرفین از جمله همجنس بازها بی حجابها و بی عفتها که عذاب الهی در انتظارشونه

      پاسخ ها

      • جمشید

        لعنت خدا بر جاهلان

      • باران

        موافقم باهات خدالعنتشون کنه این انحرافارو

      • بدون نام

        خدا منحرفبن دهانی وبیانی را هم لعنت کند

      • بدون نام

        لعنت خدا بر بی عقلان و متعصبان که با قلب چرکشون دنیا رو به جایی زشت و سیاه تبدیل کردن و میکنن

    • بدون نام

      چرا میگین انحراف جنسی؟چون شما ب جنس مخالف کشش دارین درسته و هرکی مثه شما نباشه میشه انحراف؟
      هرکسی میتونه مطابق میل خودش برخورد کنه،وقتی کشش نداره چیکار کنه

      پاسخ ها

      • ایران

        متاسفانه وقتی بی سوادی و قهقرا رفتن و تقلید کورکورانه از بدیهای دیگران باب میشه این بلاها سر جامعه میآید. خدا در قرآن و انجیل و تورات گفته بتحقیق ما زنانی ازجنس خود شما برای شما آفریدیم تا برای هم لباس باشید نمایه ی آرامش هم باشید . و.... اونوقت بعضیها جوری حرف میزنند که خواننده مطالب فکر میکند یک‌مشت همجنس باز و پورن گرا و... مطالب رو گذاشته اند. آقاجان دو نفر زن ویا دونفر مرد چه لذت ویا چه بهره ای میتونند از هم ببرند؟؟؟؟؟ آخه خوش انصاف یک سری توی جنگل بزن ببین حیوانات هم که شعور انسانی ندارند به غیر همجنس گرایش دارند. آخه بیسوادی و کورکورانه تقلید کردن تاکی؟؟؟
        بعدش هم درصد بگیر ببین چند درصد غربیها که برخی کشته و مرده شون هستند اینکاره اند. متاسفانه بعضی هم دوجنسیتی را با همجنس گرایی مخلوط کرده اند ناز روشنفکری و سواد از خودشون در میکنند.
        ازطرفی که مشکل توی مملکت داریم که این رتبه اولش باشه؟؟؟
        جانان من اندوه ایران کشت مارا.!!!!
        یک عده ی ۴ درصدی دارند به همه دین و مذهب و اعتقادات مردم با اختلاس واقازادگی و رانت و دزدی ودست اندازی به بیت المال و بی لیاقتی در مدیریت اقتصادی و .... و.... گند میزنند اونوقت ماها کلی پیام روی این بحث گذاشتیم. عجب مردمی هستیم ما

    • بدون نام

      واقعا وقتی یه نویسنده اینقدر بی سواده که تو قرن 20 فرق دگرباش و تراجنسیتی و نمی دونه ادم باید زار بزنه... تخیلاتی که تو ذهن بیمارش می گذره را آورده روی کاغذ و ازادانه چاپ کرده .همین ادبیات گر تو یه کتاب بود قطعاااا سانسور می شد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جایی که کاغذاشونو مفت واز جیب مردم تامین میکنند سواد کیلو چنده بابا

      • بدون نام

        شما هم تا چند وقت پیش نمی دونستی یهو شبکه های ماهواره ای شروع کردند به بمباران ذهنت و شدی طرفدار دگرباش و ترنس و بقیه!!!

      • بدون نام

        کاربر 8:14 ، بنابراین از نظر شما باید دور تا دور ایران یک دیوار کشید تا مردم با هیچ جای دنیا ارتباط نگیرند ومنحرف نشوند !

      • بدون نام

        ارتباط یک مساله دو طرفه اس. این چیزی که از غرب میاد بیشتر حالت دستوری داره.مردم هم چندان قادر به تجزیه و تحلیل نیستند هر چی بهشون عرضه میشه رو بدون چون و چرا قبول می کنند

    • مهناز

      واقعا خدا خیرتون بده بالاخره یکی پیدا شد آدرس دختر خوشگلارو بده!

    • بدون نام

      هیچ حرفی برای گفتن ندارم

    • بدون نام

      سکه از دو میلیون رد شد..بیکاری...تورم...و رگ گردن هیچ کس تغییر نکرد

    • بدون نام

      واقعا کامنتا عالی بودن.دمتون گرم.

    • فرهاد

      اگه کسی غیر عادی بود از لحاظ جنسی باید بره بمیره

      پاسخ ها

      • هانیه

        خدا بهشون جون داده بعد توی نخود میگی باید بمیرن؟؟ مگه به کسی آزار رسوندن ؟؟ اگه اینجوریه هر کی مث من نیست مشکل داره :/

      • بدون نام

        فرهاد بهتر نیست حرفت رو روشن تر بزنی یا علامت های نوشتاری زبان استفاده کنی
        الان دقیقاً منظورت چی بود

    • بدون نام

      اینطور که گفتید یکی از جاذبه های گردشگری تهران خیابان طالقانیه
      اومدم تهران ، حتما یه سری میزنم اونجا

    • بدون نام

      لاس وگاسه؟!

    • بدون نام

      همجنسگرایی و دوجنسه مسائلی هستند که کل دنیای متمدن قبول کردن شما حالا بزور سلیقه خودتان برای هر اقلیتی تحمیل نکنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کلا خیلی دوست دارید متمدن بشین .شده با تغییر شکل دادن و تغییر اسم دادن و همه چی ...ایرانی ها بی هویت ترین مردم دنیا هستند ...

    • بدون نام

      اين برادران عرزشي اصولا طورى در مدارس ويژه شون تربيت ميشن كه فقط و فقط محتويات لباس زير موجب احساس خطر براشون هست. هرچيزي كه به اين محتويات مربوط باشه خط قرمز انجام هرگونه عمليات انقلابى ميتونه باشه و غير از اون مسائل بي اهميتى مثل فقر و فساد سيستماتيك ادارى و اختلاس و رشوه و آلودگى هوا و محيط زيست و اين چيزا اصولا چندان اهميتى ندارن.

    • رضا

      چرت میگوید. من سالها است که در این خیابان گذر میکنم و مثل بقیه خیابانها است. واقعا چه بگویم از کسی که خیال و دروغ
      می بافد و اذهان را منحرف می کند.
      برخی در خیالات بیمار خودشان به مصیبتی گرفتار هستند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چکار باید کرد با یک مشت غربزده فاسد

        جمشیدمتاسفم برای افکارمسمومت.

      • بدون نام

        معلوم نیست آقایون ! چه خیالات شومی دارند ! پروژه جدید کلید خورده ! این هم پیش درآمدش هستش !

      • جمشید

        واس خودت متأسف باش.همجنسگرایی نه جرمه نه گناه .

    • بدون نام

      همش ازبیکاری وفقرچراقبلااینجورچیزهانبودازوقتی این افغانیازیادشدندهرروزایران یه شورش واعتراض تواین چندسال شدا که تازه تازه خودش ونشون میده واتش زیرخاکستر چون هیچ کشوری مخصوص جهان سومی که بیادهزینه بودجه ومنابع شغل کشورازمردمش بگیرخرج۱۶ملیون افغانی خارجی کنه و۱۰ملیون شغلشونم بگیرواشغال کن وبیکار نتیجش این میش منشاهمه اینهابیکاری وفقر فکرکن بنگلادش بیادبه میانماریهاهم خرجشون بده وهم شغلشون باتعدادزیاداصلانشدنیه نه سیاست نه عقل ومنطق انصاف قبول میکنه

    • امیر گرک یراق

      روزنامه ی افراطی یالثارات کاری نکن که باز دوباره توقیف بشی خیلی حرف مفت میزنی....به همجنس گریان توهین نکن ....

    • بدون نام

      تيتر خبر به دادن ادرس براي مشتاقان و مخيله خواننده رو نرو

    • خودم هستم

      مسئولین برسرچیزی دعوامیکنندکه نتیجه اش بی توجهی به مشکلات روزمره مردمه ونتیجه این مشکلات همه چی میتونه باشه ..فقر ..دزدی ..جنایت ..فسادومنکر وبی اعتمادی به همه آنچه که سالهابرایش داریم زحمت میکشیم وخون میدیم .... وقتی برق کشی ساختمان رابه دست غیرمتخصص میسپاری نتیجه اش این میشود که یاسیمها اتصالی میکندیالامپها وروشنائی ساختمان مشکل داره یاپریز میزنه بالا ......

    • خانم

      سلام
      به نظر من چیزی که قشنگتر از تمدن و شایدم قشنگتراز علم باشه، آبروست .
      آدم باید در هر شرایطی که هست هر شرایطی ، متانت و وقار خودشو حفظ کنه حتی در شرایط اینطوری در ساحت مرد و زن ،فرقی نمیکنه

    • مریم زین الدینی

      به نظر من اینکه از یک طرف گرانی وفقر وکمبود امکانات در شهرستانهای ونبودامکانات فرهنگی وبهداشتی در روستا ها بیداد میکند ازطرف دیگر جوانها شدید وابسته مواد مخدر شدن وبی بند وباریهای فرهنگی واخلاقی که فراوان شده شاید زمانه برا شرایط ظهور اقامون فراهم میشود ولی سخت است خدا بزرگ کونه

    • محمدحسن فروتن

      لطفا از روی احساس یا تعصب مذهبی قضاوت نکنین! صادقانه بگویید، آیا تا بحال مسئلهوهمجنس بازی رو تجربه نکردین؟گاهی هستند که از نظر هرمونی، و بعضیها از روی مسئله روانی به همجنس خود گرایش پیدا میکنند! شما بجای سرکوب، یا نفرین کردن و خط و نشان کشیدن و دندان تیز کردن ریشه یابی کنین، بعضی ها ترنس هستن، و خداوند اینگونه خلق کرده، ...، ما میتونیم بجای سرکوب و دنبال مقصر گشتن یاریشون کنیم تا دوره پروانگی شون رو طی کنن.

    • بدون نام

      چرانمیفهمین جونا احتیاج به تفریحوسرگرمی دارن واسه چی جای مخصوص نمیزارین واسشون فرقی نداره چه هم جنس باز چه دوجنسه بلاخره این جوری که اینا گرفتن فقط تفریح شده مخدر

    • بدون نام

      عجب من ادرسشو بلد نبودم خوب شد گفتین

    • بدون نام

      انحراف جنسی؟! لطفا یکم مطالعه کنید و بعد عاقلانه صحبت کنید

    • بدون نام

      عزیزان انسانهای روی کره زمین همگی شبیه دانش اموزی هستندکه سر ه جلسه امتحانن دارن فعالیت میکنن برای اخرت این دنیاهیچ ارزشی نداره اینطور بحث ها همه خرافاته به اصول دین وفروع دین فکرکنید

    • بدون نام

      کوردلان فکراخرت باشین

    • افشین

      لطفا شماره آدرس بدید

    • مهدیار

      اون دوستی که گفت همه بدبختی هاش و دربه دریاش بخاطر وجود افغانی هاست.منم نظرم تقریبا همون بود.ولی وقتی برای مسابقه به افغانستان سفر کردم دیدم چقدددد ایرانیای خودمون اونجا راحت تر از خود افغانی ها زندگی میکنن.

    • مهدیار

      بعدم شمایی که میگی شغلهارو افغانیا غُرُق کردن و تو بیکار موندی.این دفتارای نمیدونم چی چی برااقامت افغانیا برو ازین حرفت ممکنه خجالت بکشی.چون نوشتن بزرررگم نوشتن شغلهای رایج افغانیها باید از شغلهای زیر باشد.
      حالا میدونی جزء شغلهای درجه یکشون چی بود؟روده پاک کنی.ناموسا تو میری روده گاو تخلیه کنیی؟؟؟اگه بیکاری پیام بذار از شنبه خودم دستتو به روده ها بند میکنم.

    • پویا

      هم جنس باز عادت کرده مثل اعتیاد باید مفعول باش واین هم از نظر اسلام گناه است
      د

    • مریم

      چرامامبناهای پاکی وخداپرستی روباسیاست قاتی میکنینیم همجنسگرایی وهمجنسبازی عمل بسیارشیطانی وبه دورازخداپرستین .حالاچراپیشرفت علموصرف درمان دوجنسه هاوهمجنسگراهانمیکنن وفقط وفقط تبلیغ این کارای شیطانی

    • حمید

      خاک بر سرتون

    • سعید

      به نظر من زود قضاوت نکنین اتفاقا زندگی بیشتر این همجنسگرایان بهتر از زندگی عادی تکراری مردم شده والله دیگه مرد زندگی های قدیمی عشقشون زده هم وحشتناکه من دوستشون دارم واژه بتونم باهاشون هر ارتباطی نیاز باشه برقرار میکنم همه ملت از دست این زندگیهای جدید اعتیاد پیدا کردن به یه چیزی شماها پی جی هستین

    • فرید

      همجنسگرایی یک انتخاب نیست بلکه مثل دیگران یک حس وجودی و درونی و خارج از از اراده و خواست شخص همجنسگرا،حالا چون عموم نیست و استثناست مورد این ظلم زیاد واقع میشن.بنابراین انحراف اصلا اینجا معنا نداره.یک شخص گی بدنیا میاد و نمیتونه بعدا گی بشه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج